Ben içten içe alınsam da umursamamış gibi davranırım peki ya siz?
Kıyameti koparırım.
Görmemezlikten gelirim.
Aldığım hediyeyi ona vermem.
Diğer davranış şekilleri (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben içten içe alınsam da umursamamış gibi davranırım peki ya siz?
Benim sevgilim olduysa zaten hediye gibidir bana katlanmak zor iş :] İlla hediye almasına gerek yok sarılıp kutlaması yeterli ama doğum günümde meyhaneye götürmüştü, ertesi gün abanta kahvaltıya götürmüştü bir de güneş gözlüğü almıştı :D
Cevap
8Cevap
Bir şey yapmam zaten kutlamıyorum ben bile kendi doğum günümü
Bir şeyler alınması şart değil. Birbirimizi bulduysak, hayat bize en güzel hediyeyi sunmuş zaten. 😂
Benim umrumda olmaz öyle şeyler ya. Böyle güzel bir günü metalaştırmam hediye falan, yanımda olsun sarılsın yeter..
Geçenlerde d. gunumdu kutlamadi bile kafaya taktım şeyler değil, beklemiyorum da
Senede bır olan bırseyde benı hatırlamıyorsa ona çok içerlerim.. Ayrılığa kadar gidebilir..
Kendime doğum günü hediyesi alırım ve her fırsatta o hediyeyi de gözüne sokarım...
Doğum günü pek kutlayan birisi değilim kutlarsamda hediyede beklemiyorum zaten.
İlk kez oıduysa sorun etmem ama devamlı oluyorsa demek ki bana deyer vermiyo
Mantıklı bir yaklaşım.
Bana verdiği değeri maddi şeylerle ölçmem.. bir mektup yazsın.. en pahalı hediyeden daha derin izler bırakır..
Sanırım aynısını ona yaparım eğer doğum günümüz arasında çok ay farkı varsa açık açık derim senden bir hediye beklemiştim diye
Ben doğum günlerini saçma buluyorum kutlamayı da kullanmasını da sevmem unutabilir hiç sorun değil beni sevsin yet r
Çok sorun olmaz dibi başı bi hediye ne kadar önem veriyorsunuz böyle boş şeylere
Hediye illa özel gunde alınacak diye bir kural yok
Bende onun gününde hediye almam
Hiç hediye almadım kimseden o kadar önemsemiyorum
Trip atarım
Hediye almayıp sadece kutlasa bile mi
Hmm siz kadınlar trip atmayı ne çok seviyorsunuz🙃
Ayrılırım
Ben de almam.
Normal davranirim
bişey yapmam :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?