Diyelim ki doğum gününde birinden hiç hediye gelmedi. Böyle bir durumda ne yaparsınız?


Umrumda olmaz. Sonuçta kutlayıp düşünmeleri önemli olan. Hediye sadece bir gösterge. Ayrıca gerek yok. Tabi eğer kutlamıyorlarsa kalbim kırılır.
Bir şey yapmam. Sevmiyorum zaten doğum günümün kutlanmasını.
Beni değil anamı babamı kutlayın diyorum
Cevap
2Cevap
Bir şey yapmazdım zaten alınmıyor
Doğum günün kutlu olsun diyen biri varsa hediye almasam da olur
Hediyesiz kutlamasız çok doğum günü geçirdim bir şey yapmam
Hiçbir şey yapmam bende kendi kendime hediye alırım bunun için oturupta yas mı tutuyum...:))
Olabilir son iki yıldır kutlamıyorum zaten
hiç almıyorum ki zatem
Amuda kalkarım tövbe yarabbim😄
Ağlarım
Üzülmem 🙄
Almıyorum ki zaten.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar