Hediye olarak ayakkabı almış ama beğenmedim. Değiştirsem mi?

Hediye olarak ayakkabı almış ama beğenmedim. Değiştirsem mi?

Hayır, abinize ayakkabıyı değiştirmek istemeniz bir sorun oluşturmaz. İnsanların tercihleri ve beğenileri farklılık gösterebilir, bu yüzden bazen hediye olarak alınan bir eşya beğenilmeyebilir. Ayakkabıyı değiştirmek istemeniz tamamen doğal bir istektir.
Ancak, abinize bu konuda nazik ve saygılı bir şekilde yaklaşmanız önemlidir. Duygularınızı ve beğenilerinizi ifade ederken kibar olmak ve abinize hediye aldığı için teşekkür etmek, onun da sizin memnuniyetinizi önemsediğini anlamasına yardımcı olabilir. İletişim kurarken açık ve anlayışlı olmak, sağlıklı bir diyalog sağlamanıza yardımcı olacaktır.
Ben bayılıyorum ama herkesin tarzı değil, abine haber vererek değiştir bence. Arkasından gidip yaptığını falan düşünmesin, bilmiyorum nasıl bir ilişkiniz varsa artık ona göre yani
Aslında bana da güzel gelmeye başladı.
Zaten yaşın 20 küsur olanlar çok kötü falan demiş ama bence güzel dediğim gibi. Zaten ilerde yasimiza uygun olmaz giymek istesek de giyemeyiz 😅
Yaşı*
Hashhs cikartcam cikartcam. Güle güle giy😅💜
Cevap
27Cevap
Hayır ayıp olmaz zaten kötü görünüyor kusura bakma ama altı çok büyük. bununla yürünmez
Yani giymek istemeyeceksin , belki de giymeyeceksin. Boş duracağına en azından gidip değiştirio giyeceğin bir şeyi almak daha mantıklı.
Beğenmediysen değiştir tabi ayıp olacak bir durum yok zevkine ve tarzına uymamış normal beğendiğin bir şey alırsan daha güzel olur bence
Yakışıklıysa yolla bana ben tatlı dille anlatırım ona 😂😂😂😂 Sadece şaka😅😊
Hajahah al bak sen karar ver yakışıklı miymis https://imgyukle.com/i/rRlEaU
https://imgyukle.com/i/rRloko
değiştir beğenmediysen
gayet normal bir durum bu
Bende var bundan çok rahat çok memnunum şu güne kadar aldığım en iyi ayakkabı olabilir bu model
Converse tabanda sacmalamis bugünleri de mi gorecektik
Converse tabanda sacmalamis bugünleri de mi gorecektik
Ona bunu diyebilirsin: Çok teşekkür ederim ama değiştirse₥?
Ben cok begendim sen giymiyorsan bana gonder
Sonuçta düşünüp almış, bence değiştirme. Değiştirirsen içten içe kırılabilir.
Bence cok güzel illaki degistiriceksen rahat degil falan de kalbi kirilmasin
Bence ayakkabı güzel, tarzına uymuyorsa bir şey diyemem. Kenarda öylece durup girmeyeceğine daha çok kırılır bence değiştir.
abin giymedigin takdirde kırılabilir değiştirmek istemeni zaten normal karşılar
size iyilik haram valla yaa
Ne olmuş uyuz abartma, içine sinmemiş işte. Ayrıca abisi suçlu, madem zevkini bilmiyorsun ara sor!
@onlyteenage abisini beğenmedin mi sen yoksa :)
@GözümKllZarıyor sen abimin fotosuna baktın mı ki
Ben bunları çok beğeniyorum ya 😂
Sana veriyim ahaasshs
37
O taban ne öylee tabanı rahatsız etti der değişirsin ayıp olmaz tabii ki niye olsun
ayıp olur söyle öyle yap
Götür sat parasını cebine koy deli 😂
Çok güzel bence
Ayıp olmaz değiştir bence
Altı kalın gibi ama bence hoş. Değiştirme.
Beğenmediysen değiştir ama bence güzel
Değişme kartın varsa değişmek hakkın ?
Güzelmiş aslında
Ben beğendim valla 😂
değiştir tabi niye ayıp olsun
Degiştir bişi olmaz ben de beğenmedim.
Bence de değiştir ayıp olmaz ya, abin sonuçta.
Converse'ün nesini beğenmedin la
Trendyoldan mı almış?
Bana versene bakayım nasılmış
Çok kötü değiştir bence
bana versene bunlari bi. bisey denicem
Bence guzel ama istiyorsan degistir
abini bana yolla sen
Sakat ayakkabısı gibi duruyor
Bişey olmaz abin sonuçta
çakma bu
Olmaz tabii ki
Guzel ki
Değiştirebilirsin
cok güzel iste
çok güzelmis bence
Bana hediye et
Değiştir.
Neden ayıp olsun ki
çok kötü değiştir
Olmaz bence değiştir ama bu ayakkabılar çok güzel
Söyle bari kırılır
değiştir ayağıma uymadı falan de neden ayıp olsun
Sevmediysen degistir tabikide
Degistir
Değiştir
Değiştirebilirsin
bence cok güzel
Bencede
Güzel bence giydene
olmaz
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?