
Yetiyor
Yetmiyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Evet yetiyor şimdilik ama zor oluyor tabi ki de doğal olarak. Maddi durumunuz, alışveriş yapmanızı etkileyen bir faktördür. Maddi durumunuz, geliriniz, tasarruflarınız, borçlarınız ve bütçenizin genel sağlığı gibi unsurları içerir. Eğer maddi durumunuz iyi ise, genellikle istediğiniz ürünleri alabilir ve keyfi alışveriş yapabilirsiniz. Ancak, maddi durumunuz zayıf ise veya bütçenizi aşacak şekilde harcama yaparsanız, alışveriş yapmakta zorluklarla karşılaşabilirsiniz.
Yetiyor, pintinin cimrinin önde gideniyim, sezon sonu veya seri sonu indirimleri bekliyorum. :P
😂
Girdukce gülüyorum yaa
Beynimi yaktiniz tebrikler
Ayy foto koyduğunu unutmusum tekrar görunce ne demek istedigini anladim😂
Genelde toplu alışverişler yapmadığım için sadece ihtiyacım olanı sipariş verdiğim için yetiyor alışverişe çıkarsam eminim ihtiyacım olmasa da almaya çalışırım yetmez o yüzden 😅
Aslında toplu bir şekilde alışveriş yapmakta çok iyi oluyor. Bütün ihtiyacını fazlasıyla bir kerede almış alıyorsun. En azından bir kere alırsın öyle her zaman markete falan gitmezsin o açıdan iyi olmuş.
Cevap
20Cevap
Bu para konusunun abartıldığını düşünüyorum. Avmlerde arabaya yer bulamıyorken insanların parasızlıktan yakınmaları bana saçma geliyor
Kesinlikle öyle.
Yani onun orası öyle tabi. Ama insanlar ne yapsın mecbur alacaklar alışveriş falan yapacaklar yapmadan olmuyor çünkü mecbur. Oda sonuçta bir ihtiyaç. Yani sık sık nereye kadar. Harcamasan olmuyor mecburen..
Hesaplı harcar bütçeni bilir aşmazsan herseye yeter alış verişede yetiyor kirama da faturamada
Yani evet hesaplı harcama yapan biri isen zaten o para her zaman yeter. Ama bütçenin dışına çıkan biri isen hiçbir türlü zaten paranı hiçbirşeye doğru düzgün harcayamazsın. O yüzden ayağını yorganına göre uzatmak lazım.
Aynen öyle kıyafet yani sonuçta uygun değilsen o an erteler sin bi daki ay alırsın ertelenmeyecek bütçenin ne olduğuna bakmayacak hesaplı harcama yapilamiyacak tek şey sağlık harcamaları onun haricinde geri harcamaları kalan bütçene göre ayarlaya bilirsin
Hayat şartları çok zor artık pasta yerine ekmek yiyeceğiz
Aynen hayat şartları çok zor artık dediğiniz gibi. Ekmek bile yiyemeyeceğiz artik ekmek bile çok pahalı. Bir pasta olmuş 200 TL ya. Doğum günü kutlamaya kalksan 200 TL yi cepten çıkarman lazım.
Yetmiyor ama şükür demekten yanayım. Bugünümü şükür
Yani pek şükür diyemem ama yinede şükür. Eskisi gibi nerede o bol bol alışveriş yapmalar. Şimdi evine dolu dolu alışveriş bile yapamıyor insanlar. Sadece parça parça alıyor çünkü çok pahalı.
Aylık kazancın nedir peki senin
şimdilik yetiyo ama pek alışveriş olmuyo aldığımızdan çok veriyoruz genelde...
Kime ve neyi?
Çok fazla bir sey almıyorum zaten , çıktığım vakit 1 pantolon 1 gömlek alıyorum. Giyecek üst başta var yeter.
Eskiden fiyatına bakmadan bir sürü şey alırdım şimdi 2 parçayı zor alıyorum :(
Aynen çok haklısınız bu konuda. Gerçekten eskiden öyleydi. Fiyatına bakmadan ne kadar olup olmadığını bilmeden alırdık çünkü o zamanlar her şey çok çok ucuzdu. Şimdi öyle değil maalesef.
yetiyor maalesef ama ben belirleyici değilim genel oran %90 yetmiyor eminim
Yetiyorda alışverişe çıkmıyorum çok bir ihtiyacım yok bir şey lazımsa sipariş veririm gelir
Yetiyor şükür. Öyle çok fazla harcama yapan biri de değilim daha çok yatırım taraftarıyım ben
Babam çalışan aç kalmaz kağıt topla yeter. utan açım. demek ayıptı eskiden. param çok param yok delikanlıya yakışmaz.
Yetmiyor istediğim şeyleri almıyorum biraz cimriyim ucuz diye sevmediğim şeyleri alıyorum
Ne alcaz ona bağlı biraz aslında ucu açık soru olmuş
etin kilosu olmuş 350 lira yetmiyor tabiki
Aynen yazık gerçekten bu insanlara. Yani bu kadar pahalı olmasına ne gerek var. Eskiden insanlar bol bol alışveriş yapardı kıymasını alırdı etini alırdı tavuğunu alırdı şimdi öyle değil maalesef
baştakinin yüzünden
Yetmiyor her şey her geçen gün zamlaniyor
Aynen günden güne zam geliyor insanların zaten sesi hiç çıkmıyor herkes böyle memnun gibi davranmaya devam ederse zaten biz bu zamları daha çok görürüz. Daha çok zamlı şeyler almaya devam ederiz.
Yetiyor artıyor da ama ailem çocukları için para harcamayı pek sevmez
Ayneen bee sevmiyorlar pek bir sey istiyorum kılı kirk yarıyorum
@İyiUykularKuzucuk ekonomi kötüymüş (!) Sıra kendilerine gelince her şey sudan ucuz, bana gelince her şey ateş pahası... Yersen!🤦🏻♀️
Benimki biraz daha farklı, bir sey istiyorum direkt hayir veya ne gerek var falan gibi istediğimi bir türlü aldirtamiyorum
@İyiUykularKuzucuk hele bir mesleğimizi elimize alalım hepsinin acısını çıkarırız✊🏻
Çıkaracagiz umarım😌
Sadece 1 Parçayı 500₺ ye Almak Alışveriş Sayılıyorsa evet Yetiyor
Yetmiyor ama yapacak bir şey yok
Aynen yapacak bir şey yok dediğin gibi. Emir büyük yerden. Bizim dediğimiz gibi olmuyor ne yazık ki. Ama eskiden ne güzeldi fiyatlar şimdi gidip bir bakıyorum herşeye olmuş ateş pahası bir tane memnun olan yok.
Esnaf olduğum için dokunmaz
İhtiyacım kadarını aldığım için yetiyor.
Gitse bile kılı kılına
artıyor bıle :d
Yetiyor da alışveriş yapan birisi değilim
Babam sağolsun yetiyor
Euro maaşım evet
yüzde 10 luk kısımda değilsen yetmez.
Yetiyorda öıkmamayı tercih ediyorum nsnsn
Ben alamıyorum sen alabiliyor musun?
Yetiyor
Çok şükür
Gayet yeterli
Yetiyor.
Eh işte
Yetiyor
Yetiyor çok şükür
Allah'a şükür maddi durumum yetiyor
Maddi durumum yok
Şükür diyorum
yetmiyo
Evet yetmez çünkü her şey çok çok pahalı. Bir alışveriş yapmaya gidiyorsun pazar çantası ile iki parça yiyecek ile evine dönüyorsun çünkü her şey çok pahalı. Nerede o eskisi gibi bol bol alışveriş yapmalar.
Yetiyor
Yetiyor çok şükür
Yetmiyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?