Bir tek ben mi şikayetçiyim bu durumdan? Fikirlerinizi paylaşabilir misiniz?

Kıyafet alışverişi yapacağım internet sitesine giriyorum crop mağazaya gidiyorum crop. Üretimi tamamlanmamış küçücük küçücük şeyler. Herkes mi orasını burasını açıyor da düzgün kıyafet üretilmiyor Allah aşkına. Düzgün şeyler bulamayacak mıyız? Tesettürlü değilim ama usturubunda giyinirim. Zorla insanı soyundurtuyorlar resmen. Vallahi bıktım. Sesimizi bir şekilde duyurmamız lazım.

Bir tek ben mi şikayetçiyim bu durumdan? Fikirlerinizi paylaşabilir misiniz?
Cevapla