
Önemli
Hayır değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kimse kimseye durduk yere pahalı bir hediye vermez. Biri bana yüksek alım gücü gerektiren bir hediye verirse ilk saniyeden heyecan yaparım ve düşünürüm. Acaba niyeti ne, acaba ben hakediyor muyum ve acaba bana bu hediyeden daha ağır bir bedel mi ödetilecek?
Hediyem büyük veya küçük olsa da farketmez daima hediyeyi veren ve O'nun niyeti önemli olan.
Yani genelde yüksek bir hediye alıyorsa bence karşıdaki kişi genelde seni düşündüğü içindir. Yani genelde çok değer veren biri bence bu kadar pahalı hediyeler alır. Yani değer verip önemsediği için alınır bence.
Hayır tabi ki de benim için hiç bir zaman önemli değildir. benim için düşünmesi bile yeterdir. ama insanların çoğunluğu için hediyenin büyüklüğü ya da küçüklüğü, hediyenin önemini belirlemez. Hediyenin değeri, hediyeyi veren kişinin sevgi, saygı ve ilgisini yansıtması ve hediyenin kişiye özel olmasıyla ilgilidir. Önemli olan, hediyenin kişinin ilgi alanları, zevkleri, ihtiyaçları ve tercihleriyle uyumlu olmasıdır. Hediyelerin en önemli yanı, karşı tarafı mutlu etmek ve onlara sevgi ve ilgi göstermek olduğundan, büyük ya da küçük olması ikincil bir konudur.
Kesinlikle katılıyorum. Benim içinde öyle beni düşünüp beni önemsemesi bile benim için yeterli. Ben öyle gözü yükseklerde olan biri değilim. Daha çok manevi bir hediye ile mutlu olurum..
Hiç önemli değil. Çünkü hediye almaktaki asıl maksat o kişiyi hatırlamaktır, onu düşünerek bir şeyler almaktır. Bu arada almak dedim ama kendi de yapabilir hediyesini. Ya da aralarında esprisi gecen bir şey olabilir. Yani manevi değeri önemli. Gerisi önemli değil: ucuzluğu pahalılığı..
Hayır tabi ki. Hediyenin boyutu, maliyeti gibi durumlara önem veren biri hiç olmadım. Sadece çok değer verdiğim birinden klasik hediyeler yerine daha spesifik ve beni tanıdığını gösteren hediyeler beklerim, bu durum fazlasıyla kıymetli benim için.
Kesinlikle bende hiçbir zaman hediyenin parasına ve ne olduğuna pek önem falan vermedim. Benim için en önemli olan şey düşünmesi. Hatta hediye bile almasına gerek yok düşünmesi ne mutlu olmam için yeter yeter artar bile.
Cevap
13Cevap
Kuzenim snapchatde fototaf cekmeleri cok seviyor. Ve gecen sene hediyesi orada ki Fotografdi bana cok samimi geldi cünkü kendisi gercekten cok seviyor.
Kizimin yaptiği resim 🥰🥰🥰
Para değer bicmez...
Aynen öyle. Bence hediyenin boyutu pek önemi değil. Önemli olan bence düşünüp alması. Yani insanın değer verdiği birinden böyle bir hediye alması bile bence mutlu olması için yeterde artar bile.
Kesinlikle öyle, o resim tüm aile resimlerimin yaninda ve her gördüğünde ne kadar güzel hala burada diyor. O resim orada kalacak, cünkü samimi bi hediye. Ayni sekil kücük kizim Anne Ben sana bisey alamadim diyor... büyük kizimin aldiği mesela bi El kremi ama yanina yazdiği Not en değerlisidir.
Esyalari calisan her insan kendisine ala bilir ama biseyi özellestirmek karsiliklidir...
Hediye olsun yeter düşünülmüş olmak bile mutlu ediyor beni mesela bir çikolatayı bile içinden gelerek almışsa bile yeterli benim için ya da illa maddi olmasına gerek yok bir sarılma bile benim için çok güzel bir hediyedir 😊
Aynen öyle. Bence düşünmüş olması bile çok hoş hoş bir şey. Bende öyle hediyenin büyük ve küçük olmasına takılmam. Benim için en önemli olan şey genelde değer verip beni düşünüp hediye etmesi.
benim için önemli değil. hatta hediye alınınca bana kendimi mahcup hissediyorum. hediye yerine güzel bir mesaj veya konuşma yaparak değerli olduğumu hissettir yeter :D
Evet bende bazen kendimi mahçup hissediyorum. O yüzden altında kalmamak için bende alıyorum karşımdaki insana. Benim için beni düşünmüş olması bile yeter. Hatta hediye falan almasına bile gerek yok.
Önemsiz. Benim için önemli olan düşünüp almış olması. Onu yıllarca düşünmeyen öküzler bile var mesela.
Aynen öyle benim içinde önemli olan düşünüp almış olması. Ben öyle pahalı hediyeler bekleyen taraf değilim genelde. Benim için anlamlı ve küçük bir hediye bile yeter aslında mutlu olmam için.
hayır büyük veya küçük olması bnim için önemli değil.
Aynen benim içinde öyle. En önemli olan şey bence düşünüp değer vermesidir. Yani küçük veya büyük hediye almasının pek bir önemi yok benim için. Bana güzel bir çift soz bile yeter her şekilde mutlu olurum.
Aynen benim içinde öyle. Sevdiğin değer verdiğin insanların iki çift güzel sözü bile yeter aslında insanın gönlünü almaya. Yani öyle aramam ben pahalı hediye falan. Önemli olan düşünmesi değer vermesi bence.
Bana kaktüs, kitap, kalem yeter : ) değer verdiğim insandan boş bir kağıt bile yeter.
Ah, bana kitap alsın, işte benim için en büyük hediye kitap olur
Aynen öyle. Ne kadar güzel bir hediye olur. Yani kitap okumayı seven biri için bence harika ve düşünülmüş bir hediye olur. Benimde şahsen böyle düşündürücü ve anlamı olan hediyeler daha çok hoşuma gider.
Bana verdiği değer ve benim değer verdiğim bir şeyi alması manevi olması daha çok değer hissettirir
Aynen öyle. Her zaman manevi hediyeler bence çok daha özel ve çok daha anlamlı. Pahalı hediyeler açıkçası beni pek etkilemiyor. O yüzden ben genelde manevi değeri olan ve anlamı olan şeyleri severim.
Her günde Kuru fasulye pilav yiyilmez ki. İnsan bıkar :)) Değişiklik şart
Yani evet bazen gerçekten değişiklik şart. Yani bazen sevdiğimiz insanın mutlu etmek için güzel ve hoşuna gideceği şeyler almalıyız diye düşünüyorum. Yani bazıları gerçi büyük ve küçük diye takılmaz.
Pahalı hediyeleri kabul etmiyorum, hoşuma gitmiyor bu.
Benimde öyle ya. İnsan pahalı hediye karşısında biraz mahçup oluyor bence. Yani tabi hediye alındıktan sonra geri çevrilmez ayıp olur diye ama ne bileyim ben mahçup oluyorum. Çok pahalı hediyeler alındığı zaman.
beni düşünürek alınan her hediye mutlu eder boyut önemsiz
Aynen öyle benimde. Bende öyle büyük veya küçük bir hediye arayan biri değilim. Benim için değer verip beni düşünmesi bile yeter. Yani küçücük bir hediye ile bile çok mutlu olan biriyim ben.
Hayır hediyenin büyüklüğü veya küçüklüğü önemli değil, düşünülmüş olması kafi.
Aynen öyle benim içinde öyle. Bende genelde büyük bir hediye beklentisi içerisinde değilim. Yani benim için manevi bir değeri bile olsa yeter bence. Yoksa öyle şeylere pek takılan biri değilim ben.
Bence hediyenin maddiden çok maneviyatı önemli o hediyeyi gördükçe onu sana alan kişi aklına gelmeli mutlu etmesi yeterli olur onun dışında özenlide olması gerek tabii
Önemsiz diyemem önemli. Özensiz ve sadece hediyeleşmek amaçlı hediyeler birer çöp...
Büyük olması önemli! Küçücük kutuya nasıl girecek adam?
Değil bence o kişinin düşünmesi bile yeterli ya da varlığı :)
Aynen öyle çok güzel bir düşünce tarzı katılıyorum size. Düşünmesi bile bence çok değerli. Yani değer verdiğini göstersin hediye almasın aslında o bile yeter. Ben öyle hediye almasına diye asla üzülmem. Benim için önemli olan niyet.
Aynn :) çok doğru
Özenilmiş ince düşünülmüş olması lazım tek kriterim bu
Aynen öyle kesinlikle katılıyorum. Yani benim içinde öyle düşünülmüş bir hediye olması çok daha kıymetli olur. Yani öyle pahalı hediyeler bekleyen biri değilim. O yüzden ben aramam öyle ya.
Maksat düşünmüş olmak
Kesinlikle katılıyorum. Benim içinde öyle düşünmüş olması bile benim için yeterli. Ben öyle büyük veya küçük hediye almış diye takılmam. Benim için düşünmüş olması bile çok değerli bir hediye olur. Bu bile hoşuma gitmeye yeter.
Hayır değil hediye dir dusunulmek yeterli
Kesinlikle öyle. Bende düşünmesine daha çok değer veririm. Benim için bunların pek bir önemi yok. Hediyenin sonuçta büyüğü veya küçüğü olmaz hediye hediyedir. En önemli olan şey bence düşünüp değer vermesi.
👍
Düşünmesi bile yeterli
Kesinlikle benim içinde öyle. Düşünmesi ve değer verdiğini hissettirmesi benim için hediye almasından çok daha önemli. Hatta hediye almasına bile gerek yok takılmam veya üzülmem öyle şeylere ben.
Doğrusu olanda bu zaten
Samimiyeti ve düşünmesi yeterli
Aynen öyle katılıyorum görüşünüze. Benim içinde en önemli olan şey beni düşünmesi ve değer verdiğini göstermesi. Yani bunun için hediye bile almasına gerek yok. Beni önemsesin değer versin yeter oda benim için.
Devam ettiren bu zaten
Düşünmesi yeter, fiyatı mühim değil.
Aynen öyle. Fiyatının ne olduğu pek önemli değil benim için. Benim için düşünüp bana değer verdiğini göstermesi. Onun dışında ben öyle fiyatına ne aldığına falan takılmam. İnsanın sevdiği birinden gelen her hediye bence mutlu eder.
hayır benim için önemli değil.
Aynen benim içinde önemli değil. Yani hediye hediyedir sonuçta. Ne kadar olduğu veya büyük küçük olduğu pek önemli değil. Benim için en önemli olan şey düşünmesi. Pahalı büyük hediyelerden hoşlanan biri değilim ben öyle ya.
Önemli olan düşünce ve niyet ☺️
Aynen öyle. Bencede en önemli olan düşünüp bana değer verip beni önemsemesi. Onun dışında ben öyle pek takılmam hediyenin büyük veya küçük olmasına falan. Gönlünü alan insan bence iki çift güzel tatlı söz ilerde almasını bilir.
Hediye hediyedir benim için.
Aynen öyle. Bence düşünmesi bile yeter benim için. Ben öyle yüksek ve pahalı bir hediye bekleyen biri değilim. Zaten çok pahalı hediyelerde bekleyen biri değilimdir. O yüzden ben aramam öyle küçük veya büyük bir hediyeyi falan.
Hayır önemli diğil, takıntı yapmam.
Düşünülmüşlüğü önemli
yanlışlıkla önemliye bastım önemsiz tabiki
Hayir degil. Hatta minimal tercihim
Düşünmesi yeterli.
Yükte hafif pahada agırsa olur 😂
Önemli tabi kim taşıyacak onu:)
yoo hediye hediyedir işte
Hayır düşünülüp alınması önemli benim için
Aynen benim içinde öyle. Beni daha çok anlamlı ve değerli olan hediyeler daha çok mutlu eder. Maddi değeri olan hediyeler benim için hiç önemli değil. Maddi değeri yüksek olan hediyeler almayı sevmemm
Değeri önemli
Kesinlikle benim içinde öyle. Bir hediyenin büyük veya küçük olması benim için pek önemli değil. Benim için en önemli olan şey genelde düşünmüş olması. Yoksa öyle büyük veya küçük hediye almış diye takılmam ben.
Hayir deyil. önemli olan hatirlanmaktir
Aynen öyle katılıyorum. Benim içinde en önemli olan sey bana değer vermesi ve beni düşünüp bana hediye alması. Onun dışında ne aldığı aslında pekte önemli değil benim için. Düşünmesi bile beni mutlu etmeye yeter yeterde artar hatta.
Değil tabii ki.
Kesinlikle benim içinde değil. Bence en önemli olan şey düşünmesi. Ben öyle hediyenin boyutuna takılan biri değilim. O yüzden ben öyle şeylere pek önem vermem. Benim için değer verip beni önemsemesi.
Önemli olan ne kadar düşündüğü boyutu değil
Aynen öyle benim içinde öyle. En önemli olan şey genelde düşünmesi oluyor. Hediyenin büyük veya küçük olması hiç önemli değil benim için. Ben böyle şeylere takılan biri değilim çünkü. En önemli olan bana değer vermesi.
Kesinlikle bi de çok ayrıntı bi şeyi farkedip ona göre hediye alınınca çok daha mutlu ediyor
Düşünmesi yeterli
Aynen benim içinde dusunmesi yeterli. Ben öyle pahalı hediyeler bekleyen taraf değilim genelde. Benim için düşünmesi bana değer verdiğini göstermesi bile yeter. Öyle hediyenin küçük veya büyüğünü aramam.
Önemli değil
Evet benim içinde öyle. Benim için en önemli olan şey beni düşünüp değer verip bana hediye alması. Yani aslından hediye almasına bile gerek yok. İki çift güzel söz bile bence yeter insanı mutlu ermeye.
Ne olduğu daha önemli
Yani evet. Genelde ne aldığına göre değişir bu. Yani kendi el emeği ile uğraştığı bir hediye ise elbette hosuma gider bu seçimi. Yani ben genelde hediyeyi beğenmesem bile belli etmem öyle. Karşımdaki insan sonuçta beni düşünüp değer verip almış.
Hayır değil
Aynen benim içinde önemli değil. Benim için düşünmesi bile yeterli. Yani ben pek takılmam hediyenin büyük veya küçük olmasına falan. En önemli şey benim için düşünüp bana değer verdiğini hissettirmesi.
Tabii ki önemli olan ruhunda ve kalbinde iz bırakabilmesi
Hayir tabiki
Hediye bulduk da büyüğü küçüğü kaldı
Kesinlikle önemsiz
Benimde içinde önemsiz. Ben öyle hediyenin büyük veya küçük olmasına takılan biri değilim. Benim için en önemli olan şey bana değer verdiğini ve gerçekten beni önemsediğini hissettirmeye.
Kim bi çorapla mutlu olmuş ki?
düşünmek yeter bence gerisi önemli degil
Hiç önemli değil
Ewwt cok önemli
Değil
önemli tabiki :)
Yehdhdhf her türlü hediyeye açığım arkadaşlar.
Hiç önemli değil
Evet benim içinde hiç önemli değil. Önemi olan bana değer vermesi. Ben karşımdaki insandan öyle bir beklenti içerisinde değilim olmamda asla. Beni düşünmüş olması bile beni mutlu etmeye yeter
Adı üstünde hediye🎁
Hediye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?