Sürekli alışveriş yaptığım için ailem kızıyor ne yapabilirim?

Yurt dışında yaşıyorum ve babam harçlığımı euro üstünden gönderdiği için tl karşılığı fazla oluyor ben de beğendiğim şeyleri türkiye sitelerinden alıp istanbuldaki eve yolluyorum. Mesela burada üst 40 dolarsa türkiye de 400 tl ise hemen alıyorum. Babam da annem de çok şikayetçi. Her gün kargo geliyor diye ama yapacak bir şeyim yok. Ne diyebilirim anneme babama?

Sürekli alışveriş yaptığım için ailem kızıyor ne yapabilirim?
Cevapla