Ailem mutfağa çok para harcıyorum diye kızıyor ne yapabilirim?

20 yaşındayım ve 2 ay önce tek başıma 2+1 eve çıktım. Ev kiralarken geniş büyük bir mutfak benim için en büyük kriterdi ve ona uygun bir ev kiraladı ailem. Evin eksikleri hala var tabi ki ve yavaş yavaş tamamlıyorum. Dün 47bin tlye kitchenaid stand mikseri ve 30bine kahve makinesi aldım. Mutfaktaki eşyalarımın smeg vb sırf gösteriş için almak yerine çok daha kullanışlı olanını seçiyorum. Anneme 47bin tl verdiğimi söylediğimde söylenmeye başladı ve kızdı. Eşyaları alırken ailemden ekstra para istemiyorum her ay ailem harçlık olarak yüklüce bir para gönderiyor ondan alıyorum. Ne yapabilirim? Hem parayı veren ailem hem de kızan ailem.
Ailem mutfağa çok para harcıyorum diye kızıyor ne yapabilirim?
Cevapla