Uzun zamandır bakkal değil marketten alışveriş yaptığımı fark ettim, bugün bakkala gideceğim.

Uzun zamandır bakkal değil marketten alışveriş yaptığımı fark ettim, bugün bakkala gideceğim.

Mahalledeki bakkal (gayet işlekti) 3 hafta önce "kapatıyoruz maliyetine satış" yazmıştı. Ben eldeki malları millete dağıtmak için ayak yapıyor sandım. 2 hafta önce son kez açıp kapattı.
O kapattıktan bir gün sonra 20 metre ötedeki yeni binaya ön hazırlığı yapılan 2 tabe 3 harfli market açıldı.
Evet; anılar, hatıralar, böyle böyle "yenilere" yeniliyor...
:(
Ne güzel günlerdi. O kadar özlüyorum ki… 2 lirayla neler alırdık o bakkaldan. Hele yaz günleri. Mahalle arkadaşları o park ve parkın karşısında ki bakkalda oluşan dondurma kuyrukları 😐😐
çok özledik :(
Cevap
8Cevap
Mahallemizdeki bakkaldan alışveriş yapıyorum. Market daha yakın ama bakkaldan alıyorum o da kazansın.
çok iyi yapıyorsun
Ya sakız ya da şeker verirdi. Aslında paraüstü ile birlikte verirdi. Daha bu zamanda bakkal bile kalmadı. Hep büyük süpermarketler oldu.
o günleri hatırlamak insanı kederlendiriyor
Hayır özlemedim kardeşim adam 50 kuruş vermemek için 5 tane sakız veriyordu
bizim bakkal o kadar yapmıyordu
Yahu petrolde deki marketten s**a aldım geçen. Para üstü çukulata verdi. O günler aklıma geldi :)
@GOKHANoturumactı sizin bakkal geçmişte kaldı 😂
Ben o dönemi yaşamadım diyebilirim.
Sakız vermıyor ki bizim ki 70 liralık şey alıyorum 100 liraya yuvarlıyor 😂
O level atladj artık 😂😂
Para üstü 1 paket sigara verilir mi ya 😂
Yani özlenmez mi ya? Hele hesapta olmayan o sakız, öyle tatlı geliyor ki üstelik..
katılıyorum :(
Evet biriktirip leblebi tozu almistim 3 taneyle mi ne
Bakkal kaldı mı ki :)
kalmadı işte :(
Güzel günlerdi sokaklarda akşama kadar oynardık.. :(
Çocukken ne günlerdi vay be 😞
evet :(
bakkal mi kaldi ki :)
Nostalji (: ola bilir
Hâlâ sakız vermesi dışında bir problem yok 😂
Özledim vallaha ne yalan söyleyim 🥲
Evet özledim o zamanları
Evet ne güzeldi
Olabilir 🤔
Evet
Hala veriyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?