Tabi ki doğru yoksa bu kadar güzel kitapları kim bulacaktı💁🏻♀️
Hediye olarak birde Antep fıstığı gibi bir çocuk yollamışlar öp öp doyamıyor insan
Hediye olarak birde Antep fıstığı gibi bir çocuk yollamışlar öp öp doyamıyor insan


Evet katılıyorum kesinlikle çünkü ben kendime hediye aldığım zaman çünkü neler istediğimi biliyorum neye ihtiyacım olduğunu da biliyorum. ama başkası olduğu zaman benim neyi sevdiğimi tam olarak bilmiyor bu yüzden de mantıklı olmuyor zaten hediye almıyorum kimseden maalesef.
Bu kitapları geçen gün bende aldım. Güzel hediyeler. Güzel okumalar.
A aaa size kim önerdi acabası sjsjs ananaslar ölmez sadece şekil değiştirir😝
Biz daha çok lütfu diyoruz ama nazar değmemesi için öyle de denebilir kabul ettim 😌
İşte böyle arkadaşlar lazım🤪
Kesinlikle doğru. Hatta şöyle değiştireyim o sözü: "Kendinize en güzel hediye, yine sisiniz" ¿
Bu sözü daha çok sevdim
🌼
Eyw eig için
Eyw bizden
Cevap
2Cevap
Alıyorum alıyorum ama manitin bana ansız sipariş verdiği mesela telefon kılıfı veya bir yemek kadar mutlu etmiyor.
Doğru ya da sevdikleriniz şeyleri söyleyerek hediye isteyebilirsiniz.
Başkasına alacağıma kendime alıyorum en iyi hediyeyi yaşanan acı tecrübelerden sonra
Okuduktan sonra yorumlarını bekliyorum
İnşallah 😂
Evet doğru
Tabiki doğru
Kitapları merak ettim😊
Çok doğruuu
Çok doğru 😻😻😻
Evvettt
Tabiki öyle
Evet
bence öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?