Ebayden Kore'den albüm alacağım fakat ilk alışverişim 23 dolar tutuyor, gümrükte sorun çıkar mı?

Gümrük vergisi veya gümrükte sorun çıkar mı ekstra ücret çıkar mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.

Ebayden Kore'den albüm alacağım fakat ilk alışverişim 23 dolar tutuyor, gümrükte sorun çıkar mı?
Cevapla