Güncellemeler
+1 yıl
Şu an 23 yasındayım 2 yıl sonra tam artık işe girip kendime altın yapıcam artık evlilik gibi düşüncelerim var
Annem bana 30 bin fazla bile dedi ama ileride evlenirsem ailem destek olmayacakmıs bunu öğrendiğim iyi oldu. Ne kadar birikim yapmalıyım sizce?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Birikim yapacaksan altin ya da doviz dusunmek mkul geliyor
Zaten altın düsünüyorum yapmayı
Evlilik evlilik evlilik ne kadar cahil alt tabaka bir ailen var senin be.
Sensin cahil. Ben temiz namuslu kalarak eşime kendimi saklıyorum ve ona destek olup yuva kurmak istiyorum sizin gibiler gibi kimin eli kimin seyinde yasamayacağım
Ailemede hakaret edemezsin senin gibi karaktersiz namussuz birisi yapmadığı için ben gurur duyuyorum ailemle
Aynen tahmin ettiğim gibi alt tabaka cahil bir ailenin kezban kızı .
Sen kimsin bana kezban diyorsun senin gibilerin bana ağzı akıyor salya sümüksünüz namuslu düzgün istiyorum diye bu beni alt tabakaya sokmuyor bana göre senin gibilerini istersem dönme dolap ederim zaten kuaförüm siz kızları ancak parayla elde edecek su tipte hatta eskorttan fazlasına gitmezsin
Ailemle düzgün konus ayrıca senin anan gibi değil bizimkiler. Kimin çocuğu olduğum belli
Kezbammıs. Senin tipinden bile biyolojin belli kızlarınız bile benim tırnağım etmez
Müteahhit doktor gardiyan peşimdeydi dahası hatta ben düzgün ilişki istiyorum düzgün değilse isterse ülkeye sahip olsun benim gözüm onda olmaz
Kodumun oğlu ne mal olduğunu sanki bilmiyorum. Senin gibileri esek sudan gelinceye dek dövdürmek lazımda neyse
Ha sunuda söyleyeyim sana gelen eskortları ben adam ediyorum güzelleştiriyorum
Kız olduğun için kızın tabak çanağı ıncığı cıncığı bile bi dünya para tutuyor hani ne bi yemek takımı bile aldı başını gitti eksiller zamanla da olur tamamlanır ama sen gene 150 bini cebine koysan iyi olur
Ama herseyi kıza kilitlemeside haksızlık yani 150 bin kız halime biriktirmemde çok zor en fazla 50 bin çıkar benden herhalde
Ailede destek olmucak sen kızsın erkek ödesin diyor ben bunu kendimden vericem yani
Yani şöyle düşün benim bu dediğim kıza düşen adetlere uygun yapıcaksan herşeyi yarı yarıya yapmak daha doğru bence de. Ama o zaman da rahat 300 bini geçer bi ev kurmak. Ekonominin durumu ortada maalesef.
Kesinlike. Katılıyorum size ama bende kendime göre en fazla 50 bilemedin 60 bin su sartlar altında toplarım
Kolay bişey değil zaten sen yapabildiğin kadar yap birikimini gerisini vakti geldimi bi şekilde oluyor hepsi merak etme
İnsallah. Tesekkür ederim güzel görüşünüz için. Salağın biri beni ezikliyor tepem attı ben bakireyim diye ezik değilim düzgün birisi hayatıma giricekse su saatten sonra esim olsun istiyorum Eğlenilecek kız değilim
Valla adetlerle evlenmiyoruz. Evleneceğiniz zaman beraber dizin evi. Sen yine para biriktir.
Orası öyle de kızın tarafında bizde kültürümüzde kızın sunu sunu alması lazım.
Kültür değil gelenek. O gelenekler değişebilir. Artık koyun güdülüp para kazanılmıyor. Hatırlatırım.
Ben kızım aileye parada vermiyorum bir sorumluluğum yok
Kendin için biriktir kader birliği yapacağın erkeğe yardımcı olursun. Kaç yaşındasın?
Şu an 23 ama son kez sınava girip 2 yıllık bitirince 25 olucam ve her yaz İstanbul'da Şu an çalısıcam asgariyle
Bitincede iş olanağım çok var
Dısarıdan sonra bölümüm bide el ustalığım var kesin bosta kalmam
Kalmazsın kesinlikle. Mesleğin neydi. Planlarına sadık ol her türlü ilerlersin.
Kuaför
Senin mesleğin iyiymiş. Okuduğun ilk bölüm mü ya da diğer bölüm nedir
Ilk bölüm olacak üniversite sağlık düşünüyorum
Ama ailede iki tane farklı yerde iş var Tekstil atölyesine de gideceğim zaten ve orada asgari ile çalışacağım. Kuaförde ustayım Bir de alanım sağlıkta iş bulabilirim
30 bin fazla mi en az 100 bin biriktirmen gerek
şu an 100 falan bile azdır
Rahat 2-3 sene oturup sadece çalısmam gerekiyor o halde 🥺
Ekonomi sıkıntı
En az 100 bin maalesef
100 k
Yeterli olur mu peki
olur gibi duruyo
Fazlaca