Alışveriş & Hediyeler Beğendiğiniz ürünü alır mısın yoksa sadece ihtiyacını mı alırsın? Moldovyapapatya Takip Et Master Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor #Moldovyapapatya Güncellemeler+1 yıl Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Beğendiğiniz Beğendiğiniz ürünü alır mısın yoksa sadece ihtiyacını mı alırsın? Cevapla Ürün Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı. İhtiyacım varsa alıyorum 0 0 Yorumla
Nacirius Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 69% +1 yıl Eskiden sadece ihtiyaç neyse onu alırdım. Artık nasolsa zam gelcek pahalı olcak diye ihtiyacım yokken bile ne beğendiysem almaya başladım. Yoksa iki ay sonra hiçbişey alamıcam 0 0 Yorumla
Disiaslanımben Takip Et Master Yaş: 31 , eic 90% +1 yıl Begenınce alıyorum az begenınce de alıyorum begenır gıbı olunca da hatta belkı begenırım bı gun dıyıp bıle alıyorum ssjjsjs 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı. Cimriligim tutmazsa aliyorum 1 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 425 cevap paylaştı. İhtiyaçlarım öncelik 0 0 Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 495 cevap paylaştı. Önce ihtiyaç sonra çok beğendiğim olursa alıyorum 0 0 Yorumla
efulimmm88 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Gereksiz alışveriş yapmayı sevmiyorum. 0 0 Yorumla
Lafontenden_mallar Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Alıyom ben böyle böyle icralık olduk 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı. Alırım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
İhtiyacım varsa alıyorum
Eskiden sadece ihtiyaç neyse onu alırdım. Artık nasolsa zam gelcek pahalı olcak diye ihtiyacım yokken bile ne beğendiysem almaya başladım. Yoksa iki ay sonra hiçbişey alamıcam
Begenınce alıyorum az begenınce de alıyorum begenır gıbı olunca da hatta belkı begenırım bı gun dıyıp bıle alıyorum ssjjsjs
Çok beğenirsem ihtiyaca bakmam
Cimriligim tutmazsa aliyorum
İhtiyaçlarım öncelik
İhtiyaçlar önceliklidir
Önce ihtiyaç sonra çok beğendiğim olursa alıyorum
Gereksiz alışveriş yapmayı sevmiyorum.
Alıyom ben böyle böyle icralık olduk
Gerçekten ihtiyacım varsa alırım
Kesinlikle alıyorum
İhtiyacımı
Alırım
Alırım