Artık kıyafet alabilmek için bir maaşımızı mı harcayacağız?

En dandik en kötü pantalonlar bile 300 liradan başlıyor vazgeçilmezim olan gömlekler en kötüleri 200 lira üzdü benii

kıyafetten alarm sökmeyi bilen var mı :D

Artık kıyafet alabilmek için bir maaşımızı mı harcayacağız?
Cevapla