En dandik en kötü pantalonlar bile 300 liradan başlıyor vazgeçilmezim olan gömlekler en kötüleri 200 lira üzdü benii
kıyafetten alarm sökmeyi bilen var mı :D
En dandik en kötü pantalonlar bile 300 liradan başlıyor vazgeçilmezim olan gömlekler en kötüleri 200 lira üzdü benii
kıyafetten alarm sökmeyi bilen var mı :D
Bir ay 1 pantolon bir ay 1 gömlek alacaksın. Hepsini tek bir ayda alamazsın artık. Bir de öyle çeşit çeşit giyinmek de yok artık 3-5 tane olsun yeter.
kıyafetlerim tek servetimdi bu beni üzdü
Herkes üzgün
Cevap
1Cevap
Gel tekstil firması kurak sadece bizim giyeceğimiz kreasyonlardan oluşan :d
Siyah üretim yapıcaksak anlaştık :D
tabiisii
asgari maas aldim 5.5k mont ayakkbi kulaklik 3k gitti ben 1 ay bos yere calismis gibiydim
Her şey pahalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?