Her şey çok pahalı, artık bi genç olarak kıyafet de mi alamayacağız?

Gerçekten bu pahalılığın sebebi her kim ise allah belasını versin lanet olsun gerçekten ya alt tarafı kıyafet alicam doğru düzgün giyinmek istiyorum bende ama toplam tutar 2300 TL etti Trendyoldan gerçekten nefret ediyorum bu ülkedeki hayat şartlarından allah bin türlü belasını versin...
Her şey çok pahalı, artık bi genç olarak kıyafet de mi alamayacağız?
Cevapla