Kıyafetler çok pahalı değil mi, giyecek kıyafet nasıl alıyorsunuz?

Arkadaşlar son zamanlara kadar kıyafetlerim hep abimden, kuzenlerimden kalma kıyafetlerdi. şu an %50'si benim kendi paramla aldığım kıyafetler. Düşününce baya üzülüyorum. Giyinmek çok pahalı oldu cidden. Yani güzel bir tişört 250 bandında. Kuzenlerimden kalanlar zaten eskimiş ve rengi mengi atmış gitmiş. Tasarımları vs. kötü. Acaba bi tek bende mi var bu sorun. Giyecek kıyafet nasıl alıyorsunuz. şu an okuduğum için çalışamıyorum. Para yok. Ama ben arkadaşlarımla buluştuğum da adam akıllı bir şey giyemeyecek miyim hiç bir zaman? 3 4 parça en ucuz kıyafetlere 1000 lira mı vermemiz gerekiyor illa. Çok b@ktan bir durum değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kıyafetler çok pahalı değil mi, giyecek kıyafet nasıl alıyorsunuz?
Cevapla