• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Maaşımın yarısıyla kıyafet alıyorum, çok mu harcıyorum?

Madrigal8
Madrigal8 Takip Et
Xper 3 Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
41
Yapay Zekaya Sor
Fikri olan var mi ne düşünüyorsunuz 😂😂
Maaşımın yarısıyla kıyafet alıyorum, çok mu harcıyorum?
Cevapla
Maaş Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Obsesifpsikolog
    Obsesifpsikolog Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Tüketim toplumuyuz biz. Çok normal. Zaten evlendiğinde erkek her şeyi almak yapmak zorunda. Geleceğine yatırım yapma sakın. Kazandığını harca ohh. Evleneceğin erkek dişinden tırnağından artırsın ev alsın araba alsın. Evlenince nasılsa ortaksınız. Tabii harcarsın maaşının yarısını. Maaşının yarısını harcayan erkek görmedim ben.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

42

Cevap

56

Cevap

  • gokcekaraca44
    gokcekaraca44 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 74%
    +1 yıl

    İlk başlarda ben de öyleydim ama bir heves işte. Bir süre sonra normale dönüyorsun, merak etme.

    3
    0 Yorumla
  • mrtlk
    mrtlk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 50%
    +1 yıl

    Çok sevdiğim birinin sözü vardı.
    'eşşek gibi çalışıyorsan paşa gibi de yemeliyiz '

    Paşa paşa harca kız

    1
    1 Yorumla
    • mrtlk
      mrtlk
      +1 yıl

      Eşek gibi çalışıyorsak paşa gibi yemeliyiz

      Yorumla
  • Çilek_22
    Çilek_22 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 78%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 551 cevap paylaştı.

    Demek ki kolay kazanıyorsun..
    Zor kazansan bu kadar kolay harcayamazsın..

    2
    0 Yorumla
  • Mayysamira
    Mayysamira Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    Her ay alman normal değil mevsimsel olarak gardırobunuzu yenilemek daha mantıklı

    2
    0 Yorumla
  • lebowski148
    lebowski148 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 78%
    +1 yıl

    Borca girmediğin sürece sorun yok bence. Maaşının yarısını içki ve sigaraya harcayan tanıdıklaırm var

    0
    0 Yorumla
  • zeyneppp92
    zeyneppp92 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence hepsiyle almalısın elektrik su doğalgaz bekleyebilir 😂😂😂 çok mu diyo ya kafayı ekmeklemi sıyırıyosunuz yoksa kaşıklami 🤪🤪

    0
    0 Yorumla
  • 34TUZLALI
    34TUZLALI Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    2100 TL ye zaten sadece ayakkabı alırsın oda gayet normal senin gibi vasıfsız birisi için.

    0
    1 Yorumla
    • Madrigal8
      Madrigal8
      +1 yıl

      Ne diyorsun aslan parçası

      Yorumla
  • Blessedblue
    Blessedblue Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Çok harcıyorsun kıyafet en gereksiz para harcama şekli herşeyin varsa daha fazlası tamamı ile fuzuli.

    0
    0 Yorumla
  • SMPMerkezi
    SMPMerkezi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    yoooo niye fazla olsun ki. Yarın kıyafetlerini bozdurur bozdurur gıda, akbil, ilaç falan alır, fatura falan ödersin

    0
    0 Yorumla
  • serdarsinanatmaca
    serdarsinanatmaca Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 72%
    +1 yıl

    Yok be insan çalıştığı paradan kendine bakım ve ihtiyaçlarını karşılayan aldıktan sonra ne gerek var çalışmaya

    0
    29 Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      2000 lira maaş mesala kıyafete normal mi bu her ay?

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      Daha makyez saymadık

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      Hastalık bu

      Yorumla
    • serdarsinanatmaca
      serdarsinanatmaca
      +1 yıl

      Kusura bakma da ayda 10 bin lira para kazanıyorum 5.000 lirasını kendimi harcamaktan sonra 30 gün neden kölelik yapıyorum çalışıyorum

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      Eyvah israf hiç cepte ne para var ne kafada

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      Akıl.. kusura bakma ne ihtiyacı miş o

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      Durduk yere hep kıyafet hayatın anlamı bumuydu?

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      Çok garip insanlar siniz promelmrrinize hep başka şeyler le düzeltmeye çalışıyorsunuz

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      Calistiyon çünkü parayı seviyon ve aç kalmak istemiyorsun

      Yorumla
    • serdarsinanatmaca
      serdarsinanatmaca
      +1 yıl

      Ya yavrum ya gerçekten anlamıyorum hani ben seninle karı kocayı başımda bu harcama yapan kızımız gibi hissediyorum 3 dakikada olmadık duygular içerisine soktun çıkardın beni

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      🙈🥲 kimimiz o yarısını 5bini bile elinde yok... ve eminim baskakra dah çok lazım o her ay hanımefendi aldığı kıyafetler bence hiç gerekli değil çöpe gidecek hepsi birgün

      Yorumla
    • serdarsinanatmaca
      serdarsinanatmaca
      +1 yıl

      Parayı sevdiğim için değil kaliteli zaman geçirmeyi sevdiğim için çalışıyorum ayın 20 günü kölelik yapıyorsam 10 günü paşalar gibi yaşaman lazım Yoksa ne anladım 20 gün boyunca tüm hastalar mı Evet haklısınız Tabii ki siz daha iyisini bilirsiniz dememin

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      Ve seni dejavu mu ne yaşıyor san ya girmeni istemem.. niyetim i değil

      Yorumla
    • serdarsinanatmaca
      serdarsinanatmaca
      +1 yıl

      Canım benim Biz de çöpe gideceğiz Toprak almaz biz artık içine

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      Hiç harcamıyorum da... ondan ve tüm maaşın yarası nasıl bir lüks bilemem çok iyi yaşamış

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      Hadi bakalım ben yarısini camdan atmadan da mutluyum ama herkes başka demeki

      Yorumla
    • serdarsinanatmaca
      serdarsinanatmaca
      +1 yıl

      Niyetini hiç anlamadım zaten bir kuple anlatırsan çok memnun olurum

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      Beni küçük şeyler bile mutlu ediyor bu hayata.. sizin unutuklariniz

      Yorumla
    • serdarsinanatmaca
      serdarsinanatmaca
      +1 yıl

      Eğer ki Doksanlar'daki yaşadığım ilişkileri yaşayabileceğim bir eş adayı yakalarsam o 10.000 liranın tamamı evde kalır Çünkü biz sokaktayken mutluyduk O dönemlerde çay sohbetlerinde telefona bakmak yerine birbirimizin yüzüne bakardık kapının önünde indiğimizde bir avuç çekirdeğin verdiği mutluluğu hiçbir şey vermez de aslında bakma dışarıda 5000 lira harcıyoruz ama 90'lardaki yaşadığımız arkadaşlıkları sıcaklığını yakalayamıyoruz hiçbir yerde

      Yorumla
    • serdarsinanatmaca
      serdarsinanatmaca
      +1 yıl

      Sen bu dediklerimi anlayamayacak kadar küçüksün

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      Yok anlıyorum yaşla değil bu ruhla

      Yorumla
    • serdarsinanatmaca
      serdarsinanatmaca
      +1 yıl

      Senin adına sevindim dostum değerini bilmek önemli şeyler

      Yorumla
    • SailorSai
      SailorSai
      +1 yıl

      Yazılan yazıların çoğunu anlamadım ya eksik ya da devrik buna rağmen birbirinizin dilinden iyi anlıyorsunuz sxdfbdv

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      🙄..

      Yorumla
    • serdarsinanatmaca
      serdarsinanatmaca
      +1 yıl

      O zaman şöyle de diyebiliriz Mental olarak biz delirdik sen akıllı kaldın Deli deliyi görünce çomağını saklarmış

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      Efendim afedersiniz ne diyon yahu abi?

      Yorumla
    • serdarsinanatmaca
      serdarsinanatmaca
      +1 yıl

      Arkadaş konuştuklarımızı anlamamış ama birbirimizle konuşmalarımıza devam ettirdiğimiz için bizi kendinden farklı kılıyor

      Yorumla
    • SailorSai
      SailorSai
      +1 yıl

      Dam üstünde saksağan gel bize bazı bazı demek istemiş sjcjzh

      Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      Anlamıyorsa onun sorunu Bizim bir suçumuz yok

      Yorumla
  • özgürce14
    özgürce14 Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 90%
    +1 yıl

    Ah şu kadınlar yok mu? :D :D :D Senin yine iyiymiş. diğer yarısıyla da ayakkabıya yatırım yapıyorlar bizimkiler. :D :D

    0
    0 Yorumla
  • ouraborus
    ouraborus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani bunu 3 4 ayda bir yapıyor olsan mühim değil ama her ay yapıyorsan çok büyük sorun

    0
    2 Yorumla
    • Madrigal8
      Madrigal8
      +1 yıl

      Neden daha yeni atandım 1 sene yerim diye düşündüm kılık kıyafet olarak

      Yorumla
    • ouraborus
      ouraborus
      +1 yıl

      Adına çok sevindim atanma olarak. Ancak mevcut ülke yaşamında aylık 3 4 bin kıyafete sürekli harcamak garip. Senelik 36 bin yapıyor. Prada falan mı alıyorsun acaba

      Yorumla
  • manwithouttomorrow
    manwithouttomorrow Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal bişey mi kötü şeylere harcamıyosun enazindan

    0
    2 Yorumla
    • Madrigal8
      Madrigal8
      +1 yıl

      Evet bi sürü kılık kıyafet makyaj malzemesi vs alıyorum

      Yorumla
    • manwithouttomorrow
      manwithouttomorrow
      +1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
  • YELELİ
    YELELİ Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Olabilir maaş senin değil mi nasıl harcayacağın da sana kalmış.

    0
    1 Yorumla
    • Madrigal8
      Madrigal8
      +1 yıl

      Sağol kanka

      Yorumla
  • pammy7888
    pammy7888 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    E yani yarısı fazla ama günümüz fiyatlarına bakınca da normal aslında

    1
    0 Yorumla
  • Tatlı_günahlar
    Tatlı_günahlar Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 94%
    +1 yıl

    Yaşlı amcalar duymasın yoksa telefonunu çıkar derler 😊😂

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Öncelik meselesi bence herkes çok , gereksiz , fatura vs demiş fakat elinde ki yetiyor ki temel ihtiyaçlarından arta kalan parayla kıyafet alıyor. Dediğim gibi öncelik meselesi bazılarımız da çoğu parasını dışarı da yemeğe veriyor. Yemek 2 saat sonra vücuttan atılıyor en azından kıyafet üstün de uzun süre kullanıyorsun gösterişini yapıyorsunn

    0
    0 Yorumla
  • Akbeyy_52
    Akbeyy_52 Takip Et
    Bilge Yaş: 48 , eic 92%
    +1 yıl

    Bence bu saatten sonra biraz biriktir çünkü para çok lazım olacak Her şeyin fiyatı ikiye çıkacak

    0
    0 Yorumla
  • Kedicikkkkk1
    Kedicikkkkk1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 61%
    +1 yıl

    Bende böyle yapıyorum bunun için okumadık mi zaten xbdhxjdnxjdj

    0
    0 Yorumla
  • deryatanhan
    deryatanhan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    Ben hepsiyle alıyordum çok pişmanım bir an önce azaltmaya başla bence

    0
    0 Yorumla
  • uomoitaliano
    uomoitaliano Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 362 cevap paylaştı.

    Elinde kalan parayı istediğin gibi değerlendirebilirsin

    0
    0 Yorumla
  • HalileoHalilei
    HalileoHalilei Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Maaşın 50k falan değilse 3 kıyafet aldan maaşının yarısı olur zaten 😅😏😓 o yüzden çok normal

    0
    0 Yorumla
  • Nisabnl
    Nisabnl Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Eski kıyafetlerini ihtiyaç sahiplerine versin daha iyi olmaz mı?

    0
    0 Yorumla
  • Mrs-Dahlia
    Mrs-Dahlia Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 52%
    +1 yıl

    iyi yapıyorsun. niye çalışıyoruz ki biraz olsun kendimizi mutlu etmek hakkımız diye düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • YarabantlıRakıŞisesi
    YarabantlıRakıŞisesi Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Dolapta unutulan güzel kıyafetler serisine yenileri ekleniyordu

    0
    2 Yorumla
    • gnl_1998
      gnl_1998
      +1 yıl

      Of hep öyle oluyor

      Yorumla
    • YarabantlıRakıŞisesi
      YarabantlıRakıŞisesi
      +1 yıl

      Bu hızla devam edersen daha çok unutursun :)

      Yorumla
  • Sjwjdnjejdndnd
    Sjwjdnjejdndnd Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 78%
    +1 yıl

    Para saklamak seni zengin yapar ama mutlu yapamaz o yüzden istediğin gibi harca

    0
    0 Yorumla
  • Raistlin_Majere
    Raistlin_Majere Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Senin hayat standartın. Kalan yarısı yetiyorsa ya da yetmiyorsa diye karar ver işte.

    0
    0 Yorumla
  • Makedondoktor
    Makedondoktor Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 95%
    +1 yıl

    Tek yaşamıyor ev geçindirmiyor isen normal ama aşırıya da kacmamak lazim

    0
    0 Yorumla
  • bayansoruişaretiiii
    bayansoruişaretiiii Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Seni çok iyi anlıyorum çünkü aynı şeyi bende yapıyorum ama hevesimin kaçtığı kıyafetleri dolaptan satıyorum ve en azından dolabımda bir yığılma olmuyor, o sirkülasyonla istediklerimi daha rahat alıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • CinderellaXxX666
    CinderellaXxX666 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    +1 yıl

    Evet israf günah aptalık fazla bu oha wow başkaları bir ekmek bulamaz Ken utanirdim her ay maaşımi kıyafete vermeye

    0
    1 Yorumla
    • CinderellaXxX666
      CinderellaXxX666
      +1 yıl

      Bence bağımlılık..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kıyafetlere ben de çok para harcarım. Ama desenli ve renkli şeyler olacak, düz renk alıp ne yapayım?

    1
    0 Yorumla
  • Hhausen
    Hhausen Takip Et
    Xper 2 Yaş: 45
    +1 yıl

    Harcanacak daha güzel yerler bulunabilir ama birikim yapma kaygınız yoksa ve bu sizi mutlu ediyorsa, hayat sizin!

    0
    0 Yorumla
  • tatlibelancxk
    tatlibelancxk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    bende önceden senin gibi yaptim asiri pismanim birikimin olmasi lazim kiyafet insani mutlu etmiyor

    0
    0 Yorumla
  • Bilemiceeem
    Bilemiceeem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Maaşın ne kadar bilmiyorum ama asgari alıyorsan bu harcadığın fazla bence

    0
    0 Yorumla
  • pacifyherr
    pacifyherr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    ben de olsam ben de alırdım - öğrenciyim-
    iyi yapıyon wala

    0
    0 Yorumla
  • Estacaca
    Estacaca Takip Et
    Yoda Yaş: 106 , eic 86%
    +1 yıl

    Camasir tozunu unutma

    1
    0 Yorumla
  • Psikopat_Fare_
    Psikopat_Fare_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 51 , eic 91%
    +1 yıl

    Bir tshirt bile 300 TL olmuş.

    0
    0 Yorumla
  • özgürrkiizz
    özgürrkiizz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    Her ay bu şekilde ise cokmus

    0
    0 Yorumla
  • Pmbetrlk
    Pmbetrlk Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Aynen gereksiz harcama yapma bence bu devirde

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Keşke benim de fiziğim güzel olsa da yapsam öyle. Gayet normal dış görünüş önemli

    0
    1 Yorumla
    • AfiliYlnzlık
      AfiliYlnzlık
      +1 yıl

      Fizikten önce para olması gerekiyo ama :)

      Yorumla
  • met96
    met96 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Evlenince de aynı olursan kocanla kavga edersin

    0
    0 Yorumla
  • mylfe343
    mylfe343 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    ne kadar aldığına bağlı

    0
    0 Yorumla
  • Nickbulmakcokzormuş
    Nickbulmakcokzormuş Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu durumdan mutluysan boş ver harca

    0
    0 Yorumla
  • Selimcan3460
    Selimcan3460 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 87%
    +1 yıl

    Ben nerdeyse hepsini harcıyom 🤣🤣🤣

    0
    0 Yorumla
  • DaglarinkiziEylul
    DaglarinkiziEylul Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 88%
    +1 yıl

    O kadar kıyafete ne yapiyosun

    0
    0 Yorumla
  • blue_lion
    blue_lion Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 57%
    +1 yıl

    Çalışıyorsam kendimi şımartmak hakkım

    0
    0 Yorumla
  • Brooklyn88
    Brooklyn88 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    En azından kendine yarıeım yapıyosun. Böyle devam

    0
    0 Yorumla
  • Berk666
    Berk666 Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 95%
    +1 yıl

    Başlarda böyle sonra sıkılıyor insan.

    0
    0 Yorumla
  • _КинГ
    _КинГ Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    İhtiyacın yoksa istersen hepsini harca.

    0
    0 Yorumla
  • Predetor
    Predetor Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 78%
    +1 yıl

    çok harcamıyorsun paramız değersiz

    0
    0 Yorumla
  • soramazsın34
    soramazsın34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 96%
    +1 yıl

    ne kadar alıp nekadar harcama yapıyorsun

    0
    0 Yorumla
  • devushka_
    devushka_ Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Para senin kanka istediğin gibi harca jsjsjs

    0
    0 Yorumla
  • UDixon2
    UDixon2 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Giymeyeceğin kadar kıyafet almak enayiliktir.

    0
    0 Yorumla
  • turlar
    turlar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Normal yani kıyafetleri seviyor olabilirsin 🙄

    0
    0 Yorumla
  • suskunn33
    suskunn33 Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne icin calsiiyosun para senin sonunda

    0
    0 Yorumla
  • Secilya035
    Secilya035 Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Maaşın ne kadar ki? Her ay mı % 50?

    0
    0 Yorumla
  • _Steampunker_
    _Steampunker_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Benim %50 si ile yemek yemem peki. s

    0
    0 Yorumla
  • miaovv
    miaovv Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    biE ne ya istersen hepsıyle al ıstersen aç kal mk

    0
    0 Yorumla
  • kendineEsir
    kendineEsir Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    Çok Cook fazla harcama yapıyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    evet normal her ay alıyor musun kıyafet

    0
    4 Yorumla
    • Madrigal8
      Madrigal8
      +1 yıl

      Evet alıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      eskiyenleri napıyorsun çöpe mi

      Yorumla
    • Madrigal8
      Madrigal8
      +1 yıl

      Güzel temiz olanları ihtiyaç sahiplerine veriyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      maaşın ne kadar

      Yorumla
  • Devamını Gör (38)
Devamını Gör(83)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Maaşımın yarısıyla kıyafet alıyorum, çok mu harcıyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ayda bir kere elbise alıyorum kıyafet alıyorum sizce az mı çok mu harcıyorum? 15 cevap verildi
Giyime çok para harcıyorum, bir sebebi olabilir mi? 8 cevap verildi
Giyime çok para harcar mısınız? 6 cevap verildi
Çok malım napmak lazim beni? 5 cevap verildi
Giyime ayırdığın bütçe ne kadar? 15 cevap verildi
Param var ama tesettür kıyafetleri çok pahalı olduğu için parama kıyamıyorum sızce ben cımrımıyım? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨