Bir krem bir siyah sapka aldım, benim çok hoşuma gitti aslında. 400 TL olması dısında hiçbir sorun yok... Sizce değer mi?
Bir şapkaya max kaç TL verirsiniz?

Bir krem bir siyah sapka aldım, benim çok hoşuma gitti aslında. 400 TL olması dısında hiçbir sorun yok... Sizce değer mi?
Bir şapkaya max kaç TL verirsiniz?

her şey çok pahalı ben en fazla mahalle esnafından alır 100 verirdim. İlla herşeyi mağazadan almama gerek yok pazarda da çok Uygun mağaza etiketi olan ürünler oluyor 200 bana çok gelir 😅
Cevap
46Cevap
Bence güzel şapka
Şapkalarımı kendim yaptığım için vermezdim. Şayet vermek zorunda kalsaydım maximum 100 TL olurdu.
Şu ekonomide alinmistan zarar gelmez güle güle kullan 400 tl nin adı var uilbasindan sonra 1 tane alırsın o paraya
Yaptıklarından pişmanlık duyacağını keyfini çıkar bence o şapkalarla güzel ve tatlı fotolar çekilince iyi ki almışım dersin 😃
Hırka beğendim 360 tl çok diye almadım şapka diyorsun 🙄
Bende geçen 60 tlye bere aldığım için annem beni fırçaladı😃
400 lira şu an pek de bir şey etmiyor. O sebeple pahalı gelmedi bana
Bence kafan üşüse de olurmuş mesele ayakların üşümemesi
Ben 15 euro verdim bir tane icin, normal fiyat bence
Sizin orada 15 euro 15 TL demek ilginç bir durum değil
Siz Euro kazanıp Euro harcıyorsunuz sanki TL kazanıp Euro harcıyormuşsunuz gibi söylediniz ondan dedim.
Bu dedemin külahına benziyor, pek şapka gibi durmuyor
Güzel bence, ben şapka çok severim yüzünü görmedim ama sana da yakışmış gibi değer yani
Hiç şapka giymedim. Kapüşonlu herhangi bişey aynı işi görüyor. Gerek yok.
şirinmiş ama pahalı ne ucuz ki diyeceksin haklısın
Bununla harbi kafan ısınıyor mu sadece süs gibi duruyor
olurmuş.. ne demiş çinliler; ayağını sıcak tut başını serin. bide aynı şapkanın farklı rengi neden, modelmi yoktu.
ya bir şey dicem Instagramda çok daha güzel ve uyguna satan siteler varken neden boşuna bu kdr para veriyorsunuz?
Ekrem abi. 2 şapkaya 400 verdik. Anlamıyorum bizi mi kopartıyorsun abi
Hayır ya bence çok güzel olmuş iyi ki almışsın 🤩
O m g dostum güzeller ama saçlarına bakım yap biraz
napacaksın :D üretme şansın var mı boş ver kafan üşümesin gerisini salla
hayır cok güzel bence kendini ödüllendirmen. cok canını sıkıcaksan söyle düşünebilirsin sapka 400 tlydi ama 1 alana 1 bedava vardı flrödkrk
Kendını kraliçe Elizabeth mı sanıyorsun yazık gunah 400 tl memlekette o kadar ac ınsan var yardım yapsan daha ıyı olurdu
Sen o şapkaya 400 lira vererek kafayı zaten üşütmüşsün
Keşke güzel olsalardı..
Üşürse çoğu çoğu hasta olursun kulakların ağırır
ben bir tsorte 600 verdim ama termal o baska😬
Yakışmış ya keyfine bak :)
Biraz pahalı 300 TL min altında olaymış
Tanesini 6 dolar civari bir şey gayet norma
Bir tane şapka alsaydın keşke
Şapkalar çok uygun sadece bizler fakiriz
Ben vermem veren kişi demek ki değdiğini düşünüyor
İyi yapmışsın diyelim de rahatla :D
beğendiğim şeye değer de abi bunlar gene üşütür
Çok verdin az önce 800 verdim monta için acıdı
Pahalıymış biraz.
kafaya masraf şart
Kafan zaten üşür ki bununla
Vermem uzun saçlıyım ztn şapkada takmam berede
Tanesi 10 dolar, bir şey değil.
Zara mı?
Terletir o saçı..
Almasaydın. Ayrıca 400 ucuz bile bu ekonomide
Bi tanesi yetermiş aslında
valla ben 35 liraya şoktan bere aldım
En iyisi 😅
2 kilo petnir parası olmuş
bu kafaya bu şapkaları mi aldin?
kafanı bir şapkaylada koruyabilirdin.
Güzelmiş ilki daha güzel
Olurmuş bence
Çok pahalı bence
50 TL
200 verilir ya
Çok saçma
Ohaa ciddu olamazsin
Olmazmış 😃
Gayet uygun fiyat
O kadar vermezdim
Değmez bence
Paran varsa değer
Yakışmış ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?