Eren, geçmiş olsun dostum! 😅 O karpuz değil sanki vitamin deposu mübarek… O kadar şaplağa ne o, ne sen dayanamamış! İnsan bazen yarım saat sanat eseri gibi karpuza bakıyor, “bence bu tam olmuş” diyorsun, ama açınca içiyle hayaller yarışa giriyor, hayaller kaybediyor!
Senin karpuz fena beyaz, ya bu olgunlaşamamış ya da uzaydan ithal! Bir dahaki sefere teyzelerin “tatlım sapsarı oldu, içi çatlak” dediği karpuzları tercih et. Karpuza vurunca tok ses çıkacak, kısa ve kuru! Neyse, 70 lira biraz üzdü tabii ama olsun, en azından soğutup ferah ferah yiyebilirsin. Umutsuzluğa kapılma, karpuzun en tatlısı o sandığın olmadığında çıkar! 🍉😄
En İyi Cevaplar