Bit pazarından giyinen var mı, nereden alışveriş yapıyorsunuz?

Her şey o kadar pahalı ki, bir kıyafete 300-400 tl vermek zoruma gidiyor, iyice ölücü oldum bit pazarından giyiniyorum 50 tl sweatshirt 20 tl'ye kazak, eşofman altı, pantolon vb 100 tl altına mont bile alabiliyorum, ayakkabıya bir tek fazla para veriyorum o da limit 500, iyi ayakkabılara parayı kıyıyorum, aldığım ayakkabılar bunlar adidas yeezy boost 350 v2 tail light, nike air max 200 royal pulse, Nike air force 1, adidas cloudfoam vb

Bit pazarından giyinen var mı, nereden alışveriş yapıyorsunuz?
Cevapla