Hangi mağaza, hangi site? Benim genelde pazar, de facto, Waikiki filan..🙂
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Kıyafet alışverişlerinizi nereden yapıyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Mavi, Sarar, De facto etc. Farketmez.. beğendiğim kıyafet nerde varsa.
Ya hiç almıyorum ya da dolap ikinci el zaruri şeyler için
hiçbir yerden yapamıyorum hepsi çok pahalı olanı giyiyorum
değişiyor hangisinde hoşuma giderse
Carpe Ve vazgeçilmezim bershka🤭🤧❤️
Her yere giriyorum
Çarşıdan
Colin’s, loft , mavi
Trendyol