Kapanmak istiyorum fakat bu pahalılık ne boyle?

Bir şal 200 tl olmuş hele kiyafetler 400 500 lira.. her türlü Maddi yardıma açığım yoksa kapanamiycam yani yuh ya! Allah'a başörtü alacak kapali kiyafet alacak paramiz yoktu mu diyecegiz nasil bu kadar pahaliya satiyorlar? Neyse para gonderen sevap kazanir tesekkurler cok kapanmak istiyom

Kapanmak istiyorum fakat bu pahalılık ne boyle?
Cevapla