AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
Dolabın yarısı alıp giymediğim kıyafetlerle dolu zaten :)
çok kötü o seç seç kim uğraşacak?
iç çamaşırlarım var. kayın valide almış , kocasına alır gibi :(((( bağışlamayı düşünüyorum bende.
beğenmediniz sanırım
Bendede bir panton var aldığımdan beri ayni yerde 😃
Giy bari :-P
Çoook var birine vermeye de Kıyamam giymekte istemiyorum degisk bişi :D
aynı ben :)
olmaz mı bir dolap dolusu var çoğunda da annem seçti diye giymiyorum zevkle bir değil ^^
Ahaha. anneye Trip :-)
hep atıyorum sonra yine bir yemek yapıyor trip de bozuluyor :D
Ahaha anne her zaman haklıdır :-)
orası öyle şimdi :D
özür dile annenden onu suçu olsa bile :)
o haklı çünkü :D
ama onun seçtikleri hoş olmuyor :(
ahaha :)
annene kibarca söyle o zaman.
sana kırmızı renkli şeyler iyi olur bak ya da beyaz.
en sevdiğim renkler ^^
bana sorabilirsin mesela bundan sonra gerçekten göz zevkim ve renk uyumum iyidir.
alışveriş hobim benim ya :)
bende alışverişi seviyorum ^^
kızlar hep öyle zaten :)
erkekler çok değil ama ben çok dikkat ediyoruz kız gibi :)
onu fark ettim zaten bak :D
Ama çok mutlu oluyorum kendime bakarak iyilerini seçerek filan bilmiyor ki onlar. Çok zevkli aslında
kim mutlu olmaz ki ^^
Olmayan da vardır ya. Erkekler hiç sevmez alışverişi mesela
sevenler de varmış demek ki :D
Aslında çok yok ki. mesela ben ve bir arkadaşım var ben başka kimsede görmedim :-)
Çok eğlenceli ama kendimi mutlu ediyorum
kendini mutlu ediyorsan o yeter işte ^^
Önceden benden mutlusu yoktu öyle değil şimdi
şimdi nasıl?
Herkes daha mutlu sanki
sana öyle gelmiş bir şey bu
Bilmiyorum ama öyle gibi
yok yok değil
Cidden kötüyüm bem o zaman
hissetme öyle işte
Bugün oldu olan zaten.
Hissetmemek elde değil
olan durum?
Aaa
22 gün olmuş, ne ara oldu..
Bilmiyorum ki. Hemen geçmiş
Hı hı..
Üzülüyorum
Üzülme..
...
Çok dolu bisürü onca kıyafetten 3 tişört 2 kot giyoyorum
Oha ya oha :-)
Evet var giymiyorum belki bir gün giyerim diye duruyor :)
dursun bakalım
Hepsini giyiniyorum. Havaya para harcamayı sevmem çünkü
Alıp giymediğim var bir gün için aldım o günü bekliyorumda eskilerden alıpda sevmediklerim var.
Olmaz mı, var tabii kide.
Olmadı bit pazarında satarım.
Var evet nedense alırken çok beğendiğim şeyler bile ilgimi çekmiyor sonradan
Yok giymediklerimi niye saklim o kadar ihtiyacı olan varken.
pacalaro yapılmayı bekleyen 4pantolunm var. Aylardır beklıyorlar kıyamam
Lakostdan 200 TL'ye aldigim pembe renkli bir tişört um var kardes
fuşya bir blüz almıştım sonra çok canlı geldi rengi bir de yüksek topuklu espadriller
Canlı olsa ne olucak ya?
Bir kazağım var denemeden almıştım giyindiğimde acayip kaşındırıyor giyinemiyorum başkada yok :D
ne güzel millet neler neler giymiyor
Hepsini giymiyorum giydiklerim dolabin disinda duruyor zaten :D
Seçici miyiz ne? :-)
bir tane yelek var fuşya renkte neyle kombine edicemi bilemedim duruyo öyle dolapta.. :)
İyi dursun bakalım :-)
Dursun zararı yok =)
Öyle :-)
Var malesef :( alırken çok beğendiğin şeye eve getirince ne oluyo da beğenilmiyo anlamıyorum yani bende çok oluyo bu
bende az oluyor valla
3 yıl önce aldığım bir pantolon var büyük bir hevesle almıştım ve yıllardır giyilmemiş bir şekilde bekliyor :D
bence giyemeyeceksiniz.
alıp da gıymedıgım bır sey yok
en azından bı kac kez gıymmısımdır
modanın paranın ve alısverısın kölesı degılım
gerekmezse almam
gıymeyecegım seye para vermem
Dövecwk misin ya? Eksi :-(
ahaha :D afedersın bıraz oyle olmus
sıtemım sana degıldı
gereksız yere kıyafet alan ve bununla övunen kadınlaraydı
Hı tamam o zaman
Sen giysen ne olur giymesen ne olur?
Var , deri tayt. Deri tayt ne ya , ıyyk. Hayır pop yıldızı mı sandım kendimi, yoksa 90'lar etkisinden bi' an için kurtulamadım da mı aldım onu annamadım.
Ahaha komik seni al sana eksi :-)
Çok üzüldüm ):
Hemende üzülürmüş
Var var 3-4 pantalon 7 kadar da gömlek var tshirt falan saymıyorum
Bakma sen bu bayanlara dolaplarındaki eşyalar Mareşal Tito'nun sığınağında bile yoktur :)
O kadar fakirim ki 1 gömleği 1, hafta giyiyorum giymedigim mi olsun bide
36 beden die aldığım kalıp olarak 34 beden olan bir pantolonum var içim gidiyo giyemiyorum
çok var eve gelince fikrim değişiyor giymiyorum sıfır daha poşedinde olan bile var
Var bir sürü hevesle aldığım gömlekler tshirtler kotlar.
Poşetinden çıkmamış boxer'ım var. yakında onuda giyerim
bir Ara Pahalı bir Fiyata Deri Ceket Almıştım 3 kere Belki Giymişimdir ✔
Var bir kaç :D ama ben şimdi colins marka giyiyorum çok rahat hiç sıkıntı yok:D
olmaz mı ya dolabın yarısı giymediğim kıyafetlerle dolu.
çok varmış ya
biz kızlar işte beğenir alırız eve gelınce atarız bir kenera
Bir dolu var annem her seferinde şunu aldın 1 defa bile giymedin diye başıma kakıyo etiketli olan bile var satsam mı diye düşünmüyo değilim :D
Haha sat sat yarı fiyatına :-)
gardrops. com site vereyim :D
Ahaha :-)
vay iyimş bende modacruz takılıyorum
Soru altında sohbet hı eksi sana al
ne alaka? yardımcı oldu satmam için
Satıyor musun ki gerçekten?
Alana kadar yırtınırım sonra giymem :s şu an herşeyimi biyere verdim kışlığım yok duyurulur :D
çok kötü olmalı bu da.
bir aldığım kıyafeti 2-3 ay sonra beğenmiyorum :D
Seni alanın işi zor kızım :-)
Hayır değil :D
Zor valla :-)
Giyim bölümü okumanın avantajları kendim dikerim :D
A ne güzelmiş :-)
BEGENMİŞalmısımdır sonra sevmezsem atarım yırtarım keserim ama kimseye vermemm
Gel bide bana sor bir anlık beğenip alıyorum eve gelince beğenmiyorum israf yaa paramıza yazık valla ida düşünüp alacam artık :)
Düşünmeden aldıkların için eksi sana al
Sizin kendinize ait bir dolabınız mı var?
ne hayvansınız...
Var eminem tshirtim bir turlu gitme firsati bulamadim
boxser almıstım 3 yıl gectı sımdı gıyersem yanlıs anlasılır baya bır kucuk gelıyor artık :D
Var Dapdar mini etegm alsk dglm ole seye aldgma pismn oldm:)
O zaman eksi sana
Nie ki giymyrm ama giydrttryrm yni arkdslrma veryrm bosa durmuyo yni:)
Olsun banane
Var 2bin tl lik saat aldim gundelige giyemiyorum özel gunlerde
Var tabiki olmaz mı o farz zaten kim yok diyosa yalandır
niye var böyle bişey ki ya? :)
Fikirler tercihler zamanla değişir zevklerde aynı şekilde belki Ondandır :)
Sana eksi o zaman :-)
Satsam zengin olacağım kadar çok gereksiz giysim var
İyi sat bari sahibinden. Com a gir ;-)
Eksi vereyim boş yere para harcoyosun ;-)
Etiketleri duruyor çoğunun :) mağazada beğenerek alıyorum ama eve gelince bir türlü beğenemiyorum
O zaman Eksiyi hakettin sen hıh :-)
simdi dolup giymedigim elbiselerle dolu dicem ozmn niye aldin dicen bise diyemicem onun icin susma hakkimi kullaniyorum :)
Al Eksiyi sus o zaman:-)
bekle bende sana vermessem eksiyi gerekirse stalkern olurum :)
Verme ya.
üzgünüm artik cok gec
Neyse çok verme bari
gerde görürsem bascam eksiye hatta simdi profilnden yorumlarini takip edcem ve tek tek eksilicem :)
Yaaa
Cooook bir suru kiyafet var :/
ne kadar çok ki?
Daha etketini çıkarmadıklarım bile var :) :)
bari etiketi çıkarsaydın
:):)
bir kızın gardolabinda böyle seyler coktur
ama olmaması gerekiyor
yapcak bişi yok
biraz kontrollü olmalı insan
ya hoşuna gidiyo alıyosun ona giymeye ortam zaman bulamıyosun kalıyo öyle kimseye vermeyede kıyamıyosun
bir şeye kıymak gerekiyor ama
olmazz :(
olur olur
Bir şey yok.. Bin şey var
o kadar fazla mı?
Çok..
çok kötü olmalı
var sonradan begenmedim :)
niye beğenmedin?
elbise pantolan felann saymakla ugraşılmaycak kadar çok
O kadar çok ki küçük bir dolap daha dolar onlarla
bence onları başka birilerine verebilirsiniz.
hep veriyorum zaten ama bir türlü bitmiyorlar
beğenebileceğiniz şeyler alın ve sakin kafayla alış veriş yapın
sanırım benim en kötü özelliğim bu bundan sonra daha çok dikkat ederim
bence de dikkat edin
Etiketleriyle hem de ohoooo :)
satın bir yerde.
oooo o kadar çok ki :)
ne kadar çok ki?
modayı biraz takip ederimde :) moda geçtiyse onunda zamanı geçmiştir ayda yılda bir giyerim tekrar
başkalarına ver abla.
Hemde cok var , kendim de bilmiyorum :P
gidin bir sayın
Anem atiktan ya da birilerine verdikten sonra , o kiyafeti giymek icin isterim :P ama gec ozmaan
Nasil sayicam ki 2/3 evde kaliyorum hepsindede ayri gardarobum var :D
Oha bir düşündüm de çok vardır
Aynen :D
Var ve satmayi düsünüyorum.. :DD
bence de satın
Genelde o kıyafet için değilde takılar için oluyor alıpta takmadığım bileklik, küpe çok :/
Eksiyi hak ettin al
Benim hep öyle ya :/ beğenerek alır ama sonra giymem.. atmaya da kiyaman hiç giymedim diye, öyle durur dolapta.
Al o zaman eksi sana :-D
Vermeseydin eksiyi sana verirdim bea bir kaç parça.. :)
Ne yapıyım ya giyemiyorum bile :-)
Nerden bilcen, hoş tshirtlerim var belki, senin giyebileceklerinden.. Çok şey kaçırdın ama anlatıp pişman etmiyim şimdi.. :)
Ahaha bırak ya. kız şeyi bir kere hıh
Doluu. En sevmediğim huyum zevkim çok çabuk değişiyor.
Zevkine eksi veriyorum o zaman :-)
Ah ah gel bir de bana sor :)
Elimde olsa verirdim birqz daha.
Saol ya :)) + verenlerimde var hıh :))
kim vermiş acaba :) @Busraaaaaaaa
Ya masraflısın kızım
Saol canm arkadaşım ya :)))
:))
dolu beğenerek alsam da zaten o dolap her bayanda tıklım tıklımdır ama giyecek bir şey bulamazsın... Dert :))
Eksiyi al da dert ortağın olsun:-)