AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
İki parça şey var zaten beyabi sen ne diyon? *-*
Niye aldın madem giymeyeceksin diyorum kız :-)
Nö nö nö, dedim ki millet bollukta, eşyaları fazla geliyor, bizim ise topu topu iki parça. Tüketim toplumu naparsın?
Sizin iki parçanızı da biliyoruz
bir sürü :) pantolanlar tişörtler ayakkabılar
Sat sana birilerine :-)
sonra giycem onları ben :D
Ya o zamana modası geçer :-)
bana ne giyerim ben :P
Kendi kararım diyosun :-)
Vardı, verdim ihtiyacı olanlara.
iyi yapmışsınız.
Yok hepsini giydim valla :)
en iyisi bence.
Dolabımın yarısı giymediğim kıyafetlerle dolu 😄😂
oha. abartmışsınız biraz.
Kıyafet yok da kupe cok var kullanmadigim
sallananlar hiç güzel olmuyor bence.
Ayni dusuncedeyiz ama bazilari guzel seviyorum
güzel olabilir de pek yakışmıyor bence.
pantolon tayt elbise çamaşır var
Giymeyeceğin şeyi niye alıyorsun ya.
pantlon yırtık yırtık ondan giymedim :)
tayt deri diye giymedim
elbise çok açık çok fena
çamaşırda bana kalsın
seçiciyiz :)
Yteerki iste dükkan senin.
Ya kız şeylerini ne yapayım ben:-)
:DD
Al al giyme sonra beğenmediğini bana ver oldu canım
tamam:S
Kız tribi :-(
annem bir pantolon almış bir kere giydim aylar sonra
Eksiyi al o zaman anne o herşeyin iyisi ni seçer bir kere
evet var gecenlerde guzel bir elbise aldim ama henuz giymek nasip olmadi
Giymediğin için eksi
giyilecek Uygun bir yer bulamadim gunluk giyilecek elbise degil
Hı tamam o zaman
:):)
Var ya. Hangi akla hizmet almışım ki diyorum giymeyede pek niyetim yok
A o zaman eksi hıh :-P
Ya senin bana garezin mi var -_-
Ahaha sevdiğim den yaptım ya. Eğleniyorum kendi çapımda işte canım sıkıldı
Ehehe Tamam kabul o zaman
Sende bana ver ne olacak ki. Ben görünce eksilerim hep :-P
Daha yenilerde aldim bir suru sonra tarzimi degistim kaldilar orda (:
Tarzını niye değiştiriyon?
Eksiyi aldın
Tarzimi derken farkli kombinler yaptim eski kombinler hosuma gitmiyo artik
Olsun.
Soyle bisi var ben kapaliyim onceden normal bol paca ustune tunik konbinliyip giyiniyordum simdi uzun kaplar ya da ferace giyiniyorum onlari giymiyorum bir de bu yonden bak yanlis anlasilmak istemem
Eğlencesine yapmıştım ben
Peki
Evet bir etegim var boşuna aldım ve bir kere giydim bir daha giymedim skldm.
a beğenerek almadın mı yoksa?
Annem yakışmıyor dedi napıyım
sen beğendiysen giy bence
Yok giymiycem
Eksi veriyim de gör o zaman :-)
BAk ya teşekkürler Sağol.
Ne demek Her zaman :-)
Az alır, öz alırım hep.
Dolabımda giymediğim bişey yok da eskiden sırf giymiyorum diye birine verip ya da atıp da şu an pişman olduğum giysilerim var :(((( :D
O zaman sana eksi :-)
Ufak bir mağaza açabilirim giymediklerimle...
Olmaz mı yaa maalesef dolu :)
Etiketini bile cikarmadiklarim vardir heralde.
3-4 takım ve birkaç da gömlek vardır herzaman.
Doluu :dd Begenip giymediklermde var :d
o nasıl oluyor ya
Hiçbişe kalmadı, hepsini dağıttım o. O
Maalesef.. satışa çıkarırım artık.
Siz admin degil miydiniz ben mi yanlış hatırlıyorum
Dolabım giymediğim kıyafetlerle dolu 😃
giydiklerinde var mı bari?
Öyle bir lüksüm yok maalesef.
Var 3-5 parça fazlalık..
çok fazlaymış
hiç giymediğim değil de az giydiğim var
o bende de var.
hırka gibi bisey var :)
sadece o mu?
Bilmiyorum ki dolabimda keşfe cikarsam bulurum belki :)
bak bakalım
Dolu hangisini sayacagimi bilemedim
Eksiyi anda gör :-)
Alıpta giymedigim o kadar çok şey var ki
ne kadar çok?
etiketi üzerinde olan var
oha :)
Of benim dolabım öyle hep. Çok acıyorum ya :/
Niye acıyosun ki :-)
hayır yok öğrenciyiz biz :D
Biz de öğrwnciyiz var ama :-)
yani bu sroya göre vardır heralde :D
Yani :-)
Hediye gelenlerden var bayağı. Zevkime uymadıkları için bazılarını denemedim bile.
Al Eksiyi o zaman hediye beğenmiyor ya
Canın sağ olsun. 😛
Biri de artılamoş hemen
Ne güzel artılamoş ama :P
Haha komik seni
Hehe uyuz seni -.-
Nerem uyuz ya
seksi gecelik tarzi bir takm almistim hala giymedim giyecek yer yok be evde de giymem oyle seyler:)
Ya niye söylüyosun seksiy miş miş al eksi hıh
neden?
İçimden geldi ne bileyim :-)
Bu aralar iyi değilim ben
anladim peki ;)
Deli gibi para dokupte giymedigim bircok sey var malesef
Niye öyle yaptın Eksiyi hakettin o zaman
Bencede :)
Elimde olsa bir daha verirdim
Aa mutlaka birkac defa giymisimdir ama hakkımı yeme :)
Yedim banane
Çook var bazısını hiç denememişimdir bile, denk gelince arkadaşlarıma veriyorum
hangi kafayla alıyosun ki? :)
Valla bende onu çok soruyorum, bakıyorum aa bu güzel deyip atıyorum sepete iki gün sonra bakıyorum ıy bune böyle diyorum :D
ahaha. alışverişteki ruh halin nasıl acaba?
mesela o ayakkabı olmamış
Deli gibi oluyorum, gözüm dönüyor :D
Eksi ye de kendine gel :-)
Bayanların üstüne yoktur bu konuda
Giydigim iki uc sey var desem? d
giymedikleriniz ne kadar ki?
Baya cok vermeye kiyamadigim ama giyecek ortam bulamadigim.
bir kaç tane var :)
Bir sürü hemde :D Atmaya da kıyamıyorum
birisine vermeyi dene bence.
Oooo okadar cok sey varkii 😆😆😆
ney var mesela?
Kiyafet diyince akla gelebilecek hersey
baya çok o zaman.
Ewet
evet artık hiç biri olmuyor :(
niye olmasın ki?
Hepsi bol geliyor çünkü
yok aldigimi severek giyiyorum :)
bazen sevmiyor insan
sevmedigim olursa baskasina veririm :)
bence de öyle yapın
Olmaz mı :/
Hangi akla hizmet almışım şaşıyorum.
ruh haline göre alıyor insan işte.
Doğru:/
yapılacak bişey yok.
Olmaz mi :/
Bu soru hortladimi ne
evet öyle oldu biraz.
= )))
Cookk var o an aliyorum eve gelince hosuma gitmiyo
bende de oluyor bazen
Yok hepsini de giyiyoru
ne güzel
aldıklarımın hiç birini gıymıyorum hep kıyafete açııımmm
O zaman Eksiyi hakettin sen
:(((
Ahah:-)
Ooooohoooooooo o kadar çok ki
Olmaz mi etiketi ustunde hala
Satışa çıkar internette sat
Yok la dursun satmam elbet lazim olur
Yoh la dursun :D
Birsey değil çok şey var malesef
ne kadar çok şey olabilir ki?
Hediye gelenlerde var hic giymedigim.
Nerdeyse hicbirini giymiyorum
o nasıl oluyor ki?
bir dünya var malesef.
Başkaları na verin
var encokta ayakkabı var
giyin ayakkabıları.
var hala tutuyorum belki bir gün giyerim diye
ama giymezsiniz.
Dolabin hepsi dedigin gibi
çok kötü olmalı
Evet boşa masraf
1 tane kaban var hiç giymedim çünkü rengi kötü
niye aldınız ki o zamman?
görünüşü iyiydi o renge o zaman hastaydım her şeyim o renk oldu ve sonradan nefret ettim yani aldığım gün nefret ettim :)
keşke almadan nefret etseydiniz
ama olmadı :)
olur umarım
cok fazla lazımsa verelim
olabilir. hepsini beğenmem ama.
hepsini 1 kere giymişimdir mutlaka :D
az değil mi 1 ?
hiç giymemekten iyi değil mi? :D
evet sanırım daha iyi
Hayır hepsini giyiyorum :)
Hepsini giyme bari ya