AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
hiç yoktur çünkü çok beğenmediğim bir kıyafeti almam. israfı sevmem yapan insanı da sevmem.
bence en iyisini yapıyorsunuz
olmazmı magazada deneyip hosuma gide eve geldiğindne beri 1 kez bile giyinmediğim birsürü kıyafetim var
Bir sürü var. onlara ayrı dolap acmayi bile dusundum :)
kötü bir durum bak bu.
Pek sayilmaz. biriktirip dagitiyorum bir yönden de
Çok olur benim. hatta bayanları kıskandıracak kadar çok olur :) son zamanlarda ihtiyacı olanlara vermeye başladım
Alıp giydiğim Bikaç şey vardır. Bişeye takarım üstümden çıkartmam
iyi değil ama o da.
Düşük bel pantolonlarin hepsi duruyor neden aldım bilmiyorum israf hep ya :D
giymiyorsanız başkalarına verebilirsiniz.
Teşekkür ederim fikir için
rica ederim
Var cok var aliyorum dolabimi duzenlerken goruyorum )
oha. o kadarı da fazla.
Bluzlarım, ceketlerim ve jeanlarim alinmalik ve akabinde bakilmalik oldular^^
ahaha :)
Var tek tuk genelde aldigim kiyafrleri giyrm. cunku ihtiyacim olan seyi alirm.
Senin durum iyi gene
Koca dolap agzina kadar dolu ama bana sorarsan hala giyecek biseyim yok😞😯
Oha ya :-)
Annemde buna benzer tepki verio 😞😞
Annen haklı valla :-)
Olurmu ya aaa kızın kıyafeti biter mi :)
Erkek daha şanslı bu konuda:)
benim kıyafette bitmiyor :)
Bgenmedgm şeyi almamda gymemde sadece yenisini alınca önceki aldklarmin modası geçmiştir beencee.. giymedgm şey yoktur
modası geçen şeyler ne oluyor peki?
Modası geçtiği için değilde her sene farklı alıp giyinceondan. d
nasıl yani?
Var malesef sonradan üzülüyorum ama is isten gecmis oluyo bazen birileri begeniyo onlara hediye ediyorum bende :)
iyi yapıyorsun
başkalarının falan aldıkları neysede bence giymiceğiniz şeyleri alıpta israf etmeyin ya da almış bulunduysanız ihtiyacı olan birine verin sevap olur :)
Ben öylen yapıyorum zaten
1 pantolon ve 2-3 gömlek dışında kıyafetim yok zaten. alıp begenmedım diye atma lüksüm yok anlayacagın
Aslında iyi bişey
tabiki iyi diğer verilen cevaplara üzüldüm açıkcası... ama banada koyuyor çevremdekiler fıstık gibi giyinirken bir giydiklerini bir daha gıymezken ben hergun aynı şeyi yıkayıp yıkayıp gıyıyorum... artık utanıyorum... onlar gibi olmak ıstemem ama en azından utanmayacak bir kaç bir şeyim olsa fena olmaz...
Utanma sıkılma boşver en iyisi seninki ya
Üzüldüm durumuna:(
Neden Peki?
Durumunuz mu iyi değil?
giymediğim birşey var ama çok da severek aldım haalada seviyorum ama giymiyorum :)
o da değişik bir durum
:) 😊
hemde fazlasıyla değişik
ic çamaşırlarım ve çoraplarım her disari ciktigimsa aldigim. icin giyme firsatim olmuyor. heosi benim hepsini begenerek aldimmmm :)
Dar kot pantolonlarım var birsürü... Hiçbirini giymiyorum , begenip alıyorum ama sonra olmuyo işte:d
Aşırı derecede var, kıyafet ve ayakkabı. Hatta 4 5 ay 679liraya bir ayakkabı aldım hatta 1 lira para üstüde aldım ama giymiyorum
o kadar cok kı yanı arada bakıyorumda buna nasıl para vermısım dıye vermeyede kıyamıyorum
giymediklerinizi belediyeye götürünnnnnnnnnnnn. ihtiyacı olan dünya insan varrr.
evet ama gymenın yollarını arıyorum kesiyorum bıçıorm
sonra daha kötü olmalı
yoo tasarımcıyım moda tasarım deıl ama.))
bir sürü :D bedenimden büyük ve küçük bile var hatta zayıfşarsam ya da bir gün kilo alırsam diye
ama giymezsiniz çoğunu
her yaz-kış yazlıkları kaldırıp kışlıkları çıkarırken ya da tam tersini yaparken dolabımı temizleme işini yaparım ben. o yüzden öyle bir sıkıntım yok.
Valla pek giymedigim seyler yok kilo. aldigim. icin giymedigim. ucbes gomlek. var
Hayır yok. İsrafa karşıyım, aldığım bir şeyi neden giymeyeyim ki. Bu saçmalık bence...
Gerizekali beyinsizlere Para batiyo nereye harcicaklarini sasirmislar. sonrada kriz geldi parami YOK devlet alio paramizi falan filan devlete suc atiolar gerzekler
Öyle bişey olduğunda giymedigim kiyafetlerimi arkadaşıma veriyorum :)
Giymicegim kiyafeti almam ama zamaninda cok giyip simdi giymedigim kiyafetlerim var
o bende de var
1 kere öyle bir hataya düştüm 2 senedir pantolun duruyo sadece 1 kere girdim oda bayramda :D
Olmamış ama
var mini etekler mağazada deneyince beğenip alıyorum sonra giymeye cesaret edemiyorum
boşver giyme zaten :)
öyle yapıyorum :(
giy o zaman üzülme :)
bir anlık gaflete düşüp aldığım o saçma salak şeylerrr dolluu :(
Ahaha ya şimdi de beğenme işte
Çoook. Yepisyeni kiyafetler hic giyilmemis onlar eninde sonunda posetlenip ihtiyac sahiplerine gidiyor genelde.
tebrik ederim iyi yapıyorsunuz
kırmızı bir pantalon almıştım acaip indirimdeydi eve geldim ve bir baktım mağaza'da aldığım o kırmızı pantalonun rengi meğersem pembe'ye kaçan bir kırmızıymış daha da giymedim onu :D
tam bir ayakkabı delisiyim ve ayakkabı dolabında 1 kez giyip ve asla bir daha kullanmadıgım ayakabılarım var annem bunları ablana ver ya da at diyor ama o zmanda kıyamıyorum nasıl bir deliyim çözemiyorum
Sen cidden farklıymışsın :-)
Mangodan bir elbise almıştım 30 tl arkadaşların yakisti almalisin zoduyla ama hiç giymedim :(
Var evet genelde pantolon oluyor bu kiyafetler 😔 Yakinlarima veriyorum genelde
var. uç elbisem. iki takim elbisem. dört etegim. uç gomlegim. ceket yelek çanta. .. ooooohoooo. cayi cayir yanacaz valla israf tan.
o kadar çok ki begenip alıyorum sonra begenmiyorum giymiyorum kalıyo öylece :)
o da farklı bir durum bak.
işde saçmalık
bir elbise almıştım özel Günler'de giymek için ne özel gün oldu ne bişey Öylece duruyo
dursun bakalım.
Birgün lazım olur mantığıyla duruyorlar bir köşede işte:)
ama olmayacak bence.
Olmaz mı tabiki var. Atmaya kıyamayıp giymediğim kıyafetler çoğu :)
herkeste var sanırım
Dolabımın yarısı öyle kimseye veremiyorumda kıyıp yer de kalmadı öyle takiliyoruz :D
bence birilerine verme zamanı gelmiş artık
O konuda bencilim
ama giymezsiniz ki.
Ama para vermişim okadar
ama beğenmemişsin
Ama sonuçta para vermişim
ama giymeyeceksin ki
Ama para vermişim ki :D
bir daha verme o zaman sende.
Olur tamam
Bir kere bilr giymediğim ve neden alındığına diar fikrimin olmadığı smokin ve takım elbiseler var. Çürüyüp gidicek bağış yapıyım bari :D
Deri ceket aldim 1.100 tl verdim kıyamıyorum giymeye duruyor orada öyle :D
bize ver biz giyeriz :)
Giymediğim kıyafetim yok olsa da giymek isteyene veririm. Az öz :)
onu nasıl yapıyosun ki :)
Ne demek nasıl? İhtiyacı olana veriyorum onun oluyor. Gayet basit. Ama dolabımdakileri giyiyorum. Yani sorunun cevabı hayır :)
Yazdığın bir değişik geldi de anlamamışım
Tebrik ederim
Bilinçli tüketicisin
alıyorum alıyorum dolabıma bakıyorum sonra ben bunu hayatta dışarıda giymem deyip evde giyiyorum bu sayede evde giymek için tonlarca kıyafetim var ve dolabımın yarısı boooş:'((((((
senin durumda kötü cidden :)
Spider-man Elbisesi.. Ankarada Gökdelen yok Egoyla gitmek ayıp olurdu... sfsadsadsad
Sonmermi heryerde karşımdasın azrail gibi :-)
Adidas Neo var okadar para verdim ayakkabıya yatıyor zavallı evde
Neden giymiyosun?
ayakkabının tipi bana göre değil hangi kafayla onu aldığımıda bilmiyorum
Magzada denedigim zaman gözüme hoş geliyo eve geliyorum beğendiğim şey hoşuma gitmiyo acaba magzanin aynalatinda mi bisey var diye düşünmeye basladim :)
yok aga o sorun apayrı bir şey. bende vitrinde beğenmiyorum. adam kadın neyse giy bir üstünde gör diyor. sonra beğenip alıyorum :D
Anldim ağa kadindan dolayi oluyo o :)
para kasası kıyafet dolabında duruyor ama hiç alıp giymedim
Yıllardır dolapta bekleyen daha etiketini bile koparmadığım kıyafetler var :/
bende o kadar değil
Alış-veriş kızların terapisidir malum :)
GENELDE giyerm ögrenciyiz çarçur edecek paramız yok :D
kıyafet deıl de sapka almıstım cok begenerek ama daha hıc takmadım
Maalesef var o an ne dusunup aliyorum o kiyafeti bilmiyorum.
hiç giymememzlik yapmıyom ama bazıları cook uzun süre duruyo :d eninde sonunda giyiyom ama
Dolap Ağlıyordu artık yeter diyordu almayin bu kadar kiyafeti, askilikta agliyordu beraber agliyorlardi ama sen usanmadan yeni tişörtler aliyordun kazaklar aliyordun bikmiyordun feryad ediyordu ama sen almaya devem ediyordun :)
Birşeyler almaya çok eriniyorum hatta giyeceklerim çok sınırlı. Alışverişi hiç sevmiyorum :)
Üzerime artık olmayanlar hariç hepsini giyerim. Zaten çok çeşitli bir dolabım yok.
en iyisi aslında
Cok var :( hic giymediklerim. Insan atmayada kiyamiyor.. Akrabada giyecek kimsede yok
birilerine vermeyi dene.
Çok fazla var, ya olmuyor ya da hevesim kaçıyor duruyor dolapta..
olmaz tabi benim beğenmeyeceğimi bilip giymiyorsundur belki de
Seninle zevklerimiz bir biliyorsun, ayrıca bundan sonra kıyafetlerimi beraber seçicez..
o zaman whatsapp
Hemde cok.. Yazik günah ya paraya ne akilla aldiysam :D
bence o an canın sıkıldı alış veriş yapmak istedin kendini mutlu etmek için. mutlu oldun ve yeni aklına geldi beğenmediğin
Olabilir ya hic düsünmedim :o
yaa işte öyle şaşırırsın.
bence burada önemli olan kendini üzmemek ya da alış verişe çıkmamak üzdüğün zaman.
ya neyse çık saçma sapan şeyler al moralin düzelsin de. dünya ya bir daha mı geleceksin ki