• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Pringles 46 TL oldu. Markete girmeye korkar oldunuz mu?

blondem
blondem Takip Et
Xper 4 Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1012
Yapay Zekaya Sor
Pringles 46 TL oldu. Markete girmeye korkar oldunuz mu?
Pringles 46 TL oldu. Markete girmeye korkar oldunuz mu?
Cevapla
Market Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
22 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Almanya’da Rewe diye bir market zinciri var. Pringles fiyat arttırmak istediği için raflardan kaldırdılar Pringles cipslerini. Açıkçası pahalılık sadece Türkiye ekonomisini etkileyen bir unsur değil. Mesela bu cips 2,50€ civarı bir litre mazotla aynı fiyat hemen hemen :D

    bu da burada dursun

    3
    16 Yorumla
    • tamircik
      tamircik
      +1 yıl

      1000 euro maaş alan birisi 400 tane alabiliyor doğru mu🤔

      Ülkemizde asgari ücret ile çalışan ise 121 tane alabiliyor bu da doğru mu 😄

      Yani hakikaten orada da varmış bizdeki dert değil 😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Senin konuyu tuttuğun yer çok saçma. Görüşümü tekrar oku. Ben Türkiye’yle burayı kıyaslamadım. Sadece aşağı yukarı aynı dertlerden bizde de var dedim. Diğer ülkelerinde ekonomisi pek iç açıcı gözükmüyor. Sizdeki de dert değil gibi bir şey de yazmadım.

      Yorumla
    • tamircik
      tamircik
      +1 yıl

      Ben sadece alım gücünü gösterdim.
      Buna yüzde yüz kıyas diyemeyiz.
      Ayrıca seni yermedim.
      Ve yine ayrıca TC ye bende yeni döndüm.
      Ancak yeniden çıkmam lazım 😂
      Bu ne ya 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      @tamircik anladım. Bende sadece açıklık getirmek istedim. İyi günler :)

      Yorumla
    • tamircik
      tamircik
      +1 yıl

      👋👋👋

      Yorumla
    • ruletci03
      ruletci03
      +1 yıl

      siz %1 etkileniyorsanız biz %500 etkileniyoruz aynen sıkıntı her yerde var :D yersen tabi

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      @ruletci03 bunun aksini iddia ettiğimi hatırlamıyorum , lütfen kendi görüşünüzü ayriyeten paylaşır mısınız. İyi günler

      Yorumla
    • Honnéte___
      Honnéte___
      +1 yıl

      Aynı sıkıntı her yerde yok. Bızde 10 ise başka yerde 1,2,5 vb.
      Bu aynı demek değil!

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      @tamircik 1000 euro maaş mı 😁😁😁 çok komiksiniz gerçekten pringles ile kiyaslama senin kilo ile aldığın domatesi mesela onlar tane ile alamıyor bu açılardan neden bakmiyorsunuz

      Yorumla
    • tamircik
      tamircik
      +1 yıl

      @zzzaaafffeeerrr doğru diyorsun ben en tabandan vurdum 😄1000 euro bile ne kadar dipte olduğumuzu gösteriyor 😄

      Ya bizimkiler domatesi kg ile alıyorda ne oluyor avuç avuç çöpe atılıyor.

      Temel meseleden uzaklaşmayalım 2023 de reise oy vermeye devam yoksa euro düşer az kazanırız 😄

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      @tamircik reis harici ülkeye bir menfaati dokunan lider göster ona verelim sefalet ten başka bir şey görmedi Türkiye şu an level atlamış durumda. Sıkıntılar çok evet ama en iyi dönemini yaşıyor Türkiye

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      @tamircik artı konuyu dağıtmak değil sen alım gücünü pringles ile kiyaslamissin bend dedim ki orada ucuz olan burada pahalı burada ucuz olan orada pahalı oluyor. Bende domates ile kiyasladim kilo kilo yok onlarda varsada kilosu 1000euro vardır yani o aldığın maaş 10kilo domates parası oluyor 😁

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hey maşallah görüş siyaset masasına dönmüş 🙄 acaba görüşümü salabilir misiniz

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      Pahalılık siyasete dayatılıyor maalesef 🙂 dünya kriz yaşıyor bunu anlamakta ısrar var. Yorumunuz sizin olsun alın hayrını görün

      Yorumla
    • tamircik
      tamircik
      +1 yıl

      @zzzaaafffeeerrr tamam zafer haklısın yazma artık 😄

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      @tamircik herkes haklı güzel kardeşim kendine göre ama artiya artı eksiye eksi diyelim

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • GoogleAmcanız
    GoogleAmcanız Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Şekeri kendimiz üretiyoruz ülke olarak ama 5 kilo şeker geçen yıl 30 küsürdü şimdi 121 TL olmuş Devlet kontrol edemiyor piyasayı hadi mazot vs ithal dolar karşılığında ulan şeker de mi dolar karşılığında alınıyor çifçiden be bacım çocuğu demek istiyorum

    1
    5 Yorumla
    • MehmetAliAltun
      MehmetAliAltun
      +1 yıl

      Benzine gelen zamlardan dolayı taşıma parası diye tahmin ediyorum , işci maliyeti asgari ücret arttı tabi bu onları haklı çıkarıyor mu hayır.

      Yorumla
    • GoogleAmcanız
      GoogleAmcanız
      +1 yıl

      Nakliye kilo başına 1 TL zor gelir tarladan tüketiciye bana göre bu mazot zamları ile birlikte

      Yorumla
    • MehmetAliAltun
      MehmetAliAltun
      +1 yıl

      Benzin kaç kat arttı onu araştırmak lazım ilk önce ondan sonra bunu hesaplamak bunun için şekerin üretim oranına bakmak ardından ülkenin ihtiyacı olan şeker oranını bulmak ihracat edilen ile ithal edilenin arasındaki fiyat farkına göre hesaplamak bence devletin yanlış politikası ülkeyi batmaya getirecek tarım ülkesi unuttuğumuzu unutmamalı ve modern tarım ve yatay yapılanmaya geçmeliyiz nüfusun da düşmesine gerek var mı yapılan hesaplamalar da belli olur ona göre nüfus planlaması yapılır dışarıya verdiğimiz ihraç ve turistik gelirler ile ülkeyi kalkındırır boşuna vatandaşın tepesine binip vergiyle gelişmeyiz.

      Yorumla
    • GoogleAmcanız
      GoogleAmcanız
      +1 yıl

      Bana kalırsa dolar bazında her şey yurt dışına satılıyor iç piyasaya da yüksek fiyat uyguluyorlar çünkü yurt dışına ürün satmak daha karlı ve mantıklı iç piyasaya göre

      Yorumla
    • Sevimsizpamukşeker
      Sevimsizpamukşeker
      +1 yıl

      @GoogleAmcanız aynen öyle

      Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl

    Kilogramı 12 TL olan patatesi ince dilimleyip kızartıp paketleyince 276 TL/kg oluyor. İnanılır gibi değil ve gereksiz pahalı. O paraya evde 2 kişi bir öğün doyar. Ben Pringles almayalı 15 yıl olmuştur.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

56

Cevap

114

Cevap

  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 850 cevap paylaştı.

    Emin ol o Pringles marketin 2-3 yıl önce aldığı ve depolarında beklettiği stok ürünler..

    Normalde o stoklar bitip, zammını öyle yapacak. İşte bu takip edilmediğinden kazıklanıyoruz.. Bu devirde marketci olacaksın..

    1
    0 Yorumla
  • _Daphnee_
    _Daphnee_ Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Benim derdim değil ya damağımı yara yapıyor bu zıkkımı yediğimde küçük yaşta tiksinip vedalaştım bu arkadaşla sjsj he ama almak isteyip alamayanlar açısından üzücü

    1
    0 Yorumla
  • 35izmirleee
    35izmirleee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    allah belnaızı versın bu halk koyun amnk azız nesının ne kadar buyuk bir adam olduğunu her gecen gun daha ıı anlıyorum asgarı ucretı 8500 yapcak net emek 8 3 boyoz bı yumurta 34 tl olcak boyoz gevrek luks olcak tavuk doner yıye et degıl zengın olcAK ARTIK amnk by kemalı oldukca basta bu daha cok sever bizi kufur ede ede yıne buna atcm herkes gıbı kotunun ıyısı yınr amnk halkımız mal olmuş tepkı sıfır

    2
    0 Yorumla
  • zzzaaafffeeerrr
    zzzaaafffeeerrr Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Markete girmeye korkuyorsunuz ama herkesin elinde aypon bilmem kaç pro mro yollarda trafik felç herkesin kapısında araba var. Arabası olmayan kaç hane var bugün

    0
    5 Yorumla
    • nicksizgirl60
      nicksizgirl60
      +1 yıl

      napalım taş devrinde mi yaşayalım arabasız bir yere gidilebiliyor mu bugün özellikle İstanbul'da

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      @nicksizgirl60 😁😁😁 level atladı Türkiye onu gormeyin bir iki yıldır olan krizi görün sadece. Toplu taşıma diye bir şey var tabanvay var. Tabi nereden bileceksiniz yokluk görmediniz ki

      Yorumla
    • nicksizgirl60
      nicksizgirl60
      +1 yıl

      aynen abi yokluk görmedik öğrenciyim ben daha bir test kitabı alamıyorum?

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      @nicksizgirl60 biz ayakkabı alamiyorduk yağmur yagdimi ayaklar su içinde gidiyorduk okula. İlkokuldan bahsediyorum ve çoğunluğu aynı durumdaydı. şu an kim çocuğunu yırtık ayakkabı ile okula gönderiyor. Ekmeğin arasına salça sürüp gotururduk okula. Şimdi yemek begenmiyor çocuklar. Okul açılırdı defter kitap yok şimdi çocuk sınıfa giriyor kitapları sırada hazır devlet veriyor. Vs vs vs birçok konuda çok ilerledik geliştik kalkindik. Ailen varsa bir test kitabı alamadigina inanmam kacpara o test kitabı

      Yorumla
    • nicksizgirl60
      nicksizgirl60
      +1 yıl

      Abi o senin zamanın şuankiyle aynı olmasını bekleyemezsin aradan yıllar geçmiş ama hala benzer sorunları yaşıyoruz sen sadece durumu iyi olanları görüyorsun sanırım ama o toplumun %40lık bir kısmı falan şu an kaç aile Asgari ücretle geçiniyor ve bir ev kirası asgari ücretle yarışıyor sence normal olan bu mu? bu mu gelişme bu mu kalkınma? En temel ihtiyaçlarından mahrum insanlar sürekli bir şeylerden kısıp geçinmeye çalışıyorlar neremiz gelişmiş ben anlayamadım açıkçası

      Yorumla
  • sonsuzLukkkk
    sonsuzLukkkk Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 61%
    +1 yıl

    Hoş, Pringles in o kadar da sağlıklı olduğu söylenilemez. Geçen bir yazı okudum ve Pringles de Acrylamid oranının bayağı yüksek olduğu yazıyordu. Acrylamid kanseri destekleyen bir oluşum.

    0
    1 Yorumla
    • Jersey
      Jersey
      +1 yıl

      🤦🤦🤦

      Yorumla
  • MatthewFox
    MatthewFox Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 44%
    +1 yıl

    İşim gereği sürekli markete gitmek durumundayım özellikle BİM e giderim yani markete girmek beni strese sokuyor sinir olup çıkıyorum mecbur alışveriş yapıyorum

    0
    0 Yorumla
  • -Zed-
    -Zed- Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Zaten yediğim bir şey olmadığı için çok da önemli değil benim için. Ama her şeyin sürekli fiyatının artması ne yazık ki çok acı bir durum hepimiz için.

    0
    0 Yorumla
  • TheLeonard
    TheLeonard Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 56%
    +1 yıl

    Eskiden cepte unutulan 5-10 lira ile markete girip bir iki bir şey alır film izlerken yenirdi. Şimdi sinemaya gitmek daha ucuza geliyor. Sinema bileti 75TL olmuş bu arada.

    0
    0 Yorumla
  • SimonRiley
    SimonRiley Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Maaştan maaşa pringles yiyoruz

    Pringles 46 TL oldu. Markete girmeye korkar oldunuz mu?
    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    pringles zaten her zaman diğer cipslerden biraz daha pahalı olurdu. Şimdi o paket cipsler bile almış başını gitmiş, burnunda bu fiyata çıkması beni şaşırtmadı. Marketler cok fena cep yakıyor artık

    0
    0 Yorumla
  • KimGotumuElledibenim
    KimGotumuElledibenim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Ya bu gece şöyle bir masa kuralım dedik 1500 liradan fazla para harcadık. Eğlenmekte haram oldu artık.

    0
    0 Yorumla
  • BenimHepUmudumVar
    BenimHepUmudumVar Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 69%
    +1 yıl

    Parası ve iştahı olanlara afiyet olsun. 😊 Benim hem param yetmiyor, hem de sağlığım müsade etmiyor. 😊 Yiyenler benim yerime de tadını çıkarsın. 😊

    0
    0 Yorumla
  • michael_k
    michael_k Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır, hiç korkmadan giriyorum.
    Reyonları dolaşıp fiyatlara hayret ediyor bişi almadan çıkıyorum. Korkunuzu yenin artık 😄

    0
    0 Yorumla
  • Aktug_
    Aktug_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Aynen olduk. Bir meyve suyu 22 TL. Altı üstü çürük meyvelerden yapıyorlar onu da bir dünya paraya satıyorlar

    0
    0 Yorumla
  • entıni
    entıni Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    yeni banknot lazım olacak gibi bu gidişle 500 750 1000 tl gibi 5 10 20 lira artık bozuk para olmalı

    0
    0 Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 326 cevap paylaştı.

    Bugün gratiste gittim indirim diye sevinerek aldığım ürünler bir yıl kadar öncesine kadar yarısınında yarısı fitiyatlardaydı..

    0
    0 Yorumla
  • captainmurat
    captainmurat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 86%
    +1 yıl

    Bugüne kadar hiç almadım dikkatimi çekmedi ben zaten Doritos yiyen adam değilim ya.. çekirdek ye pahalı olmuş zaten

    0
    0 Yorumla
  • MinistryofDarkness
    MinistryofDarkness Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    2-3 cipsin olduğu Pringles nasıl çıkartmazlar ya Kami-sama aşkına. Pardon o Ülker gibi markalarda oluyordu. :D

    0
    0 Yorumla
  • tutsikiyancheck
    tutsikiyancheck Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Markete giderken kremimi yanımda götürüyorum artık 😂

    1
    0 Yorumla
  • Onüçüncüyağmur
    Onüçüncüyağmur Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 45%
    +1 yıl

    En son alisverise 2600 bayıldım. Evet artık korkar oldum

    1
    0 Yorumla
  • HardChoice
    HardChoice Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Alıştık artık. Sizde aşın bunları bi zahmet.

    1
    0 Yorumla
  • badboy_master
    badboy_master Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    10-15 yıl oldu almayalı en son aldığımda 15 tl idi

    1
    0 Yorumla
  • Trilogy588
    Trilogy588 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    bunun tadını sevmiyorum tuhaf lays daha iyi ama fiyatı yüksek

    0
    0 Yorumla
  • onlytuba
    onlytuba Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Bende canım çektiği halde bir defa sadece aldım:) çok uçmuş aynen

    0
    0 Yorumla
  • UgROzcN
    UgROzcN Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 65%
    +1 yıl

    aynen ya markete girmeye korkuyorum zamanında 50 tl ye dolan araba 500 tl ye dolmuyor

    0
    0 Yorumla
  • _OZZANBEY_
    _OZZANBEY_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu cipsde çok zararlı şeyler olduğunu okumuştum. Bence normal cipslerden al

    0
    0 Yorumla
  • gizemlikız4444
    gizemlikız4444 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Hersey çok pahalı. Ped şampuan bile alamıyoruz. Yiyecek çok pahali

    0
    0 Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Çok fena zamanlardayız, hiç böylesi bir pahalılık görmemiştim ömrümce

    0
    0 Yorumla
  • KaRa-MaSKee
    KaRa-MaSKee Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl

    S. çmaya korkar olduk onada zam gelir diye :D

    0
    0 Yorumla
  • OurangMedan u
    OurangMedan Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 75%
    +1 yıl

    Yediğim bir şey değil, beni et türleri ilgilendiriyor.😂

    0
    0 Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    insanlar yam yam olup kendini pişirip yiyecek yakında.

    0
    0 Yorumla
  • HBsrr
    HBsrr Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 43%
    +1 yıl

    Pringles en keyfi alınan ürün olabilir. Pahalıysa almayın almak zorunda değilsiniz

    0
    0 Yorumla
  • İstanbul_bey
    İstanbul_bey Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    Aklıma gelmişken Bu zamlardan sonra Amerikan israil ürünlerini boykot edende kalmadı 😂

    0
    0 Yorumla
  • KasiKesh u
    KasiKesh Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 329 cevap paylaştı.

    Hükümetin işine gelmiyor istese limit kor zam yasağı verir indirim yapsa ona göre vergi alamayacak her şey duygusal 👏

    0
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Bir varmış bir yokmuş ile başlayan masallar gibi oldu ülke. Bir var bir yok bir var hiç yok haha

    0
    0 Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 334 cevap paylaştı.

    Eeevet ama bu halkın suçu şimdi şikayet etmeye hakınız yok seçemeseydiniz o zaman

    0
    0 Yorumla
  • KıyametAlameti
    KıyametAlameti Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 62%
    +1 yıl

    Sene başı ya da geçen sene 16-19 lira arasındaydı.

    0
    0 Yorumla
  • Copernicus
    Copernicus Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Pringles yeme. Elma armut nar üzüm mandalina 10 lira onları al doğal vitamin deposu

    0
    0 Yorumla
  • wonderita
    wonderita Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Pringles deyince aklına Cem Uzan gelen bir tek ben değilimdir sanırım.

    0
    0 Yorumla
  • IXARESXI
    IXARESXI Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Yooo baya sallanarak giriyorum her gün 300 500 bırakıp çıkıyorum

    0
    3 Yorumla
    • edabogazicii
      edabogazicii
      +1 yıl

      Keşke senin gibi zengin bir sevgilim olsa 🥰

      Yorumla
    • Petscat
      Petscat
      +1 yıl

      Eda kwkxwmxjwkdkd

      Yorumla
    • IXARESXI
      IXARESXI
      +1 yıl

      Baname

      Yorumla
  • birgaripesmerkiz
    birgaripesmerkiz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 85%
    +1 yıl

    Yo, korkar olmadım. Pringles tedavülden kalkar yakında 😀

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    8-9 lira falandı galiba. O zamanlar bile almaya çekinirdim. Tadını merak ederdim ama fiyatından dolayı vazgeçerdim almazdım. Sanırım bundan sonra da alamayacağım😄

    0
    0 Yorumla
  • lenii
    lenii Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 927 cevap paylaştı.

    ve bunun gibi bir çok ürünü almayıp fiyatını takip ediyorum , inanılmaz bir pahalılık almış başını gidiyor. Benim için ıvır zıvır devri bitmiştir !!!

    0
    0 Yorumla
  • mesut_boztas
    mesut_boztas Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 693 cevap paylaştı.

    Maddi durumum iyi olmasına rağmen bu kadar gereksiz fiyat artışı canımı sıkıyor

    0
    0 Yorumla
  • EjderyamNerde
    EjderyamNerde Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Şampuan, Ice Tea ve yoğurda 95 lira verdikten sonra evet korktum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    acaba alan oluyor mu ellerinde patlar gider ki, bozulur tarihi falan gecer kesin kim verir ki bir cipse 46tl...

    0
    0 Yorumla
  • hhangoverr
    hhangoverr Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    76 tl olur yılbaşında hiç şaşırmıyorum artık bu tarz şeylere

    0
    0 Yorumla
  • fussemaniaq
    fussemaniaq Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    96 TL de olsa alabilecek gücüm var beni korkutmuyor fakat toplumun geneli için üzülüyorum.

    0
    0 Yorumla
  • çilingiroğlu-61
    çilingiroğlu-61 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Zaten kilo yapıyor. Sağlığınızı da mı düşünmesinler

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Zaten onu tüketmiyordum ama dediğin gibi evet markete girmeye korkar oldum her şeyin fiyatı cok yüksek

    0
    20 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yazılmıyor sana

      Yorumla
    • erencan0
      erencan0
      +1 yıl

      Niye ki

      Yorumla
    • HobhoppaHobbaahop
      HobhoppaHobbaahop
      +1 yıl

      Ya sen harbiden şaka gibisin 😊

      Yorumla
    • erencan0
      erencan0
      +1 yıl

      Niye ki ne oldu

      Yorumla
    • erencan0
      erencan0
      +1 yıl

      Ciddi dinleyecek biri lazım sürekli yazmak sıkıyor fikir verecek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Erencanı ben tanımıyorum ki fikir danışmak istemis sadece

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir şey konusmadık yani

      Yorumla
    • erennmm
      erennmm
      +1 yıl

      Glamourgoal ben eren bu hesabı açtım iletişim için diğerini askıya almışlar iletişim amacı dolayısıyla

      Yorumla
    • HobhoppaHobbaahop
      HobhoppaHobbaahop
      +1 yıl

      😅😅😅😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Seni tanıyor muyum daha önceden konustuk mu kimsin?

      Yorumla
    • erennmm
      erennmm
      +1 yıl

      Gülecek bir şey yok benim aklımda ciddi bir soru var

      Yorumla
    • erennmm
      erennmm
      +1 yıl

      Yukarıdaki erencan ben

      Yorumla
    • erennmm
      erennmm
      +1 yıl

      Hesabı kullanmıyorum onu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben seninle hic yazismadım arkadasım konustum sanıyor

      Yorumla
    • erennmm
      erennmm
      +1 yıl

      Konuşmadık sadece bir sorun konusunda fikir verecektin

      Yorumla
    • erennmm
      erennmm
      +1 yıl

      Yardımcı olacak mısın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet o da yazılmıyor diye kaldı istemiyorum konusmak arkadasım yanlıs anıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyi günler

      Yorumla
    • erennmm
      erennmm
      +1 yıl

      Takip edersen yazılır

      Yorumla
    • erennmm
      erennmm
      +1 yıl

      Sadece kısa bir konu ama sen bilirsin peki

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Şükür kendime yetecek kadar kazanıyorum markette fiyata bakmadan alışveriş yapabilirim ama herkes benim kadar şanslı değil üzülüyorum

    0
    2 Yorumla
    • makarnadelisi__
      makarnadelisi__
      +1 yıl

      aynen knk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @makarnadelisi__ ne aynen

      Yorumla
  • lokomotif-portakal
    lokomotif-portakal Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Yani Pringles tüketmediğim için eski fiyatını bile bilmiyordum ve evet markete girmeye korkuyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Güle Güle #Pandemi

    hoş geldin #GıdaKıtlığı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Piringles ne la yeniyo mu pirinçle falan mı yapıyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yo korkmuyorum, hergün giriyorum markete. Hatta buna mecburum.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    B*ok gibi cips. İsterse 100 lira olsa paramı çöpe atarım bunu almam.

    0
    0 Yorumla
  • Mac79
    Mac79 Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Boyle sacma şeylere para vermediğim için pek önemi yok benim için

    0
    0 Yorumla
  • ManyetikMUZ
    ManyetikMUZ Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    cem uzan olsa Şu an 1 tl ye pringless yiyor olurduk

    0
    0 Yorumla
  • AybuneesSf
    AybuneesSf Takip Et
    Xper 2 Yaş: 108
    +1 yıl

    Çok şükür ki zam yaptıkça raflarda bocekleniyor ve satış yapmiyo BK gibi kalıyorlar işleyenler ohh miss

    0
    0 Yorumla
  • Defneyilmazzzz
    Defneyilmazzzz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    1 kere tadına baktım ama sevmedim ve çok pahalanmis

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (110)
Devamını Gör(155)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Pringles 46 TL oldu. Markete girmeye korkar oldunuz mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Markete calisan yakisikli? 7 cevap verildi
Terlikle çarşıya çıkar mısınız? 24 cevap verildi
Faldan dolayi korkutuldunuzmu? 5 cevap verildi
Kyk yurdunda bir dilim karpuzun fiyatı 6,5 tl duydunuz mu? 11 cevap verildi
Markette calısılır mı sizce? 13 cevap verildi
Markette calısılır mı sizce? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨