u +1 yılAlmanya’da Rewe diye bir market zinciri var. Pringles fiyat arttırmak istediği için raflardan kaldırdılar Pringles cipslerini. Açıkçası pahalılık sadece Türkiye ekonomisini etkileyen bir unsur değil. Mesela bu cips 2,50€ civarı bir litre mazotla aynı fiyat hemen hemen :D
bu da burada dursun
316 Yorumla- +1 yıl
Senin konuyu tuttuğun yer çok saçma. Görüşümü tekrar oku. Ben Türkiye’yle burayı kıyaslamadım. Sadece aşağı yukarı aynı dertlerden bizde de var dedim. Diğer ülkelerinde ekonomisi pek iç açıcı gözükmüyor. Sizdeki de dert değil gibi bir şey de yazmadım.
- +1 yıl
@tamircik anladım. Bende sadece açıklık getirmek istedim. İyi günler :)
- +1 yıl
@ruletci03 bunun aksini iddia ettiğimi hatırlamıyorum , lütfen kendi görüşünüzü ayriyeten paylaşır mısınız. İyi günler
- +1 yıl
Aynı sıkıntı her yerde yok. Bızde 10 ise başka yerde 1,2,5 vb.
Bu aynı demek değil! - +1 yıl
@tamircik 1000 euro maaş mı 😁😁😁 çok komiksiniz gerçekten pringles ile kiyaslama senin kilo ile aldığın domatesi mesela onlar tane ile alamıyor bu açılardan neden bakmiyorsunuz
- +1 yıl
@tamircik reis harici ülkeye bir menfaati dokunan lider göster ona verelim sefalet ten başka bir şey görmedi Türkiye şu an level atlamış durumda. Sıkıntılar çok evet ama en iyi dönemini yaşıyor Türkiye
- +1 yıl
@tamircik artı konuyu dağıtmak değil sen alım gücünü pringles ile kiyaslamissin bend dedim ki orada ucuz olan burada pahalı burada ucuz olan orada pahalı oluyor. Bende domates ile kiyasladim kilo kilo yok onlarda varsada kilosu 1000euro vardır yani o aldığın maaş 10kilo domates parası oluyor 😁
- +1 yıl
Hey maşallah görüş siyaset masasına dönmüş 🙄 acaba görüşümü salabilir misiniz
- +1 yıl
Pahalılık siyasete dayatılıyor maalesef 🙂 dünya kriz yaşıyor bunu anlamakta ısrar var. Yorumunuz sizin olsun alın hayrını görün
- +1 yıl
@tamircik herkes haklı güzel kardeşim kendine göre ama artiya artı eksiye eksi diyelim
En İyi Cevaplar
+1 yılŞekeri kendimiz üretiyoruz ülke olarak ama 5 kilo şeker geçen yıl 30 küsürdü şimdi 121 TL olmuş Devlet kontrol edemiyor piyasayı hadi mazot vs ithal dolar karşılığında ulan şeker de mi dolar karşılığında alınıyor çifçiden be bacım çocuğu demek istiyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Benzine gelen zamlardan dolayı taşıma parası diye tahmin ediyorum , işci maliyeti asgari ücret arttı tabi bu onları haklı çıkarıyor mu hayır.
- +1 yıl
Nakliye kilo başına 1 TL zor gelir tarladan tüketiciye bana göre bu mazot zamları ile birlikte
- +1 yıl
Benzin kaç kat arttı onu araştırmak lazım ilk önce ondan sonra bunu hesaplamak bunun için şekerin üretim oranına bakmak ardından ülkenin ihtiyacı olan şeker oranını bulmak ihracat edilen ile ithal edilenin arasındaki fiyat farkına göre hesaplamak bence devletin yanlış politikası ülkeyi batmaya getirecek tarım ülkesi unuttuğumuzu unutmamalı ve modern tarım ve yatay yapılanmaya geçmeliyiz nüfusun da düşmesine gerek var mı yapılan hesaplamalar da belli olur ona göre nüfus planlaması yapılır dışarıya verdiğimiz ihraç ve turistik gelirler ile ülkeyi kalkındırır boşuna vatandaşın tepesine binip vergiyle gelişmeyiz.
- +1 yıl
Bana kalırsa dolar bazında her şey yurt dışına satılıyor iç piyasaya da yüksek fiyat uyguluyorlar çünkü yurt dışına ürün satmak daha karlı ve mantıklı iç piyasaya göre
- +1 yıl
@GoogleAmcanız aynen öyle
+1 yılKilogramı 12 TL olan patatesi ince dilimleyip kızartıp paketleyince 276 TL/kg oluyor. İnanılır gibi değil ve gereksiz pahalı. O paraya evde 2 kişi bir öğün doyar. Ben Pringles almayalı 15 yıl olmuştur.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
114Cevap
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 850 cevap paylaştı.
+1 yılEmin ol o Pringles marketin 2-3 yıl önce aldığı ve depolarında beklettiği stok ürünler..
Normalde o stoklar bitip, zammını öyle yapacak. İşte bu takip edilmediğinden kazıklanıyoruz.. Bu devirde marketci olacaksın..
10 Yorumla Benim derdim değil ya damağımı yara yapıyor bu zıkkımı yediğimde küçük yaşta tiksinip vedalaştım bu arkadaşla sjsj he ama almak isteyip alamayanlar açısından üzücü
10 Yorumla
+1 yılallah belnaızı versın bu halk koyun amnk azız nesının ne kadar buyuk bir adam olduğunu her gecen gun daha ıı anlıyorum asgarı ucretı 8500 yapcak net emek 8 3 boyoz bı yumurta 34 tl olcak boyoz gevrek luks olcak tavuk doner yıye et degıl zengın olcAK ARTIK amnk by kemalı oldukca basta bu daha cok sever bizi kufur ede ede yıne buna atcm herkes gıbı kotunun ıyısı yınr amnk halkımız mal olmuş tepkı sıfır
20 Yorumla
+1 yılMarkete girmeye korkuyorsunuz ama herkesin elinde aypon bilmem kaç pro mro yollarda trafik felç herkesin kapısında araba var. Arabası olmayan kaç hane var bugün
05 Yorumla- +1 yıl
napalım taş devrinde mi yaşayalım arabasız bir yere gidilebiliyor mu bugün özellikle İstanbul'da
- +1 yıl
@nicksizgirl60 😁😁😁 level atladı Türkiye onu gormeyin bir iki yıldır olan krizi görün sadece. Toplu taşıma diye bir şey var tabanvay var. Tabi nereden bileceksiniz yokluk görmediniz ki
- +1 yıl
aynen abi yokluk görmedik öğrenciyim ben daha bir test kitabı alamıyorum?
- +1 yıl
@nicksizgirl60 biz ayakkabı alamiyorduk yağmur yagdimi ayaklar su içinde gidiyorduk okula. İlkokuldan bahsediyorum ve çoğunluğu aynı durumdaydı. şu an kim çocuğunu yırtık ayakkabı ile okula gönderiyor. Ekmeğin arasına salça sürüp gotururduk okula. Şimdi yemek begenmiyor çocuklar. Okul açılırdı defter kitap yok şimdi çocuk sınıfa giriyor kitapları sırada hazır devlet veriyor. Vs vs vs birçok konuda çok ilerledik geliştik kalkindik. Ailen varsa bir test kitabı alamadigina inanmam kacpara o test kitabı
- +1 yıl
Abi o senin zamanın şuankiyle aynı olmasını bekleyemezsin aradan yıllar geçmiş ama hala benzer sorunları yaşıyoruz sen sadece durumu iyi olanları görüyorsun sanırım ama o toplumun %40lık bir kısmı falan şu an kaç aile Asgari ücretle geçiniyor ve bir ev kirası asgari ücretle yarışıyor sence normal olan bu mu? bu mu gelişme bu mu kalkınma? En temel ihtiyaçlarından mahrum insanlar sürekli bir şeylerden kısıp geçinmeye çalışıyorlar neremiz gelişmiş ben anlayamadım açıkçası
+1 yılHoş, Pringles in o kadar da sağlıklı olduğu söylenilemez. Geçen bir yazı okudum ve Pringles de Acrylamid oranının bayağı yüksek olduğu yazıyordu. Acrylamid kanseri destekleyen bir oluşum.
01 Yorumla
+1 yılİşim gereği sürekli markete gitmek durumundayım özellikle BİM e giderim yani markete girmek beni strese sokuyor sinir olup çıkıyorum mecbur alışveriş yapıyorum
00 YorumlaZaten yediğim bir şey olmadığı için çok da önemli değil benim için. Ama her şeyin sürekli fiyatının artması ne yazık ki çok acı bir durum hepimiz için.
00 Yorumla
+1 yılEskiden cepte unutulan 5-10 lira ile markete girip bir iki bir şey alır film izlerken yenirdi. Şimdi sinemaya gitmek daha ucuza geliyor. Sinema bileti 75TL olmuş bu arada.
00 Yorumla
+1 yılMaaştan maaşa pringles yiyoruz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılpringles zaten her zaman diğer cipslerden biraz daha pahalı olurdu. Şimdi o paket cipsler bile almış başını gitmiş, burnunda bu fiyata çıkması beni şaşırtmadı. Marketler cok fena cep yakıyor artık
00 Yorumla
+1 yılYa bu gece şöyle bir masa kuralım dedik 1500 liradan fazla para harcadık. Eğlenmekte haram oldu artık.
00 Yorumla
+1 yılParası ve iştahı olanlara afiyet olsun. 😊 Benim hem param yetmiyor, hem de sağlığım müsade etmiyor. 😊 Yiyenler benim yerime de tadını çıkarsın. 😊
00 YorumlaHayır, hiç korkmadan giriyorum.
Reyonları dolaşıp fiyatlara hayret ediyor bişi almadan çıkıyorum. Korkunuzu yenin artık 😄00 YorumlaAynen olduk. Bir meyve suyu 22 TL. Altı üstü çürük meyvelerden yapıyorlar onu da bir dünya paraya satıyorlar
00 Yorumlayeni banknot lazım olacak gibi bu gidişle 500 750 1000 tl gibi 5 10 20 lira artık bozuk para olmalı
00 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 326 cevap paylaştı. Bugün gratiste gittim indirim diye sevinerek aldığım ürünler bir yıl kadar öncesine kadar yarısınında yarısı fitiyatlardaydı..
00 Yorumla
+1 yılBugüne kadar hiç almadım dikkatimi çekmedi ben zaten Doritos yiyen adam değilim ya.. çekirdek ye pahalı olmuş zaten
00 Yorumla
+1 yıl2-3 cipsin olduğu Pringles nasıl çıkartmazlar ya Kami-sama aşkına. Pardon o Ülker gibi markalarda oluyordu. :D
00 Yorumla
+1 yılMarkete giderken kremimi yanımda götürüyorum artık 😂
10 Yorumla
+1 yılEn son alisverise 2600 bayıldım. Evet artık korkar oldum
10 Yorumla
+1 yılAlıştık artık. Sizde aşın bunları bi zahmet.
10 Yorumla
+1 yıl10-15 yıl oldu almayalı en son aldığımda 15 tl idi
10 Yorumla
+1 yılbunun tadını sevmiyorum tuhaf lays daha iyi ama fiyatı yüksek
00 YorumlaBende canım çektiği halde bir defa sadece aldım:) çok uçmuş aynen
00 Yorumlaaynen ya markete girmeye korkuyorum zamanında 50 tl ye dolan araba 500 tl ye dolmuyor
00 Yorumla
+1 yılBu cipsde çok zararlı şeyler olduğunu okumuştum. Bence normal cipslerden al
00 Yorumla
+1 yılHersey çok pahalı. Ped şampuan bile alamıyoruz. Yiyecek çok pahali
00 Yorumla
+1 yılÇok fena zamanlardayız, hiç böylesi bir pahalılık görmemiştim ömrümce
00 Yorumla
+1 yılS. çmaya korkar olduk onada zam gelir diye :D
00 Yorumla
u +1 yılYediğim bir şey değil, beni et türleri ilgilendiriyor.😂
00 Yorumla
+1 yılinsanlar yam yam olup kendini pişirip yiyecek yakında.
00 YorumlaPringles en keyfi alınan ürün olabilir. Pahalıysa almayın almak zorunda değilsiniz
00 Yorumla
+1 yılAklıma gelmişken Bu zamlardan sonra Amerikan israil ürünlerini boykot edende kalmadı 😂
00 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 329 cevap paylaştı. Hükümetin işine gelmiyor istese limit kor zam yasağı verir indirim yapsa ona göre vergi alamayacak her şey duygusal 👏
00 Yorumla
+1 yılBir varmış bir yokmuş ile başlayan masallar gibi oldu ülke. Bir var bir yok bir var hiç yok haha
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 334 cevap paylaştı.
+1 yılEeevet ama bu halkın suçu şimdi şikayet etmeye hakınız yok seçemeseydiniz o zaman
00 Yorumla
+1 yılSene başı ya da geçen sene 16-19 lira arasındaydı.
00 Yorumla
+1 yılPringles yeme. Elma armut nar üzüm mandalina 10 lira onları al doğal vitamin deposu
00 YorumlaPringles deyince aklına Cem Uzan gelen bir tek ben değilimdir sanırım.
00 YorumlaYooo baya sallanarak giriyorum her gün 300 500 bırakıp çıkıyorum
03 Yorumla- +1 yıl
Keşke senin gibi zengin bir sevgilim olsa 🥰
+1 yılYo, korkar olmadım. Pringles tedavülden kalkar yakında 😀
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl8-9 lira falandı galiba. O zamanlar bile almaya çekinirdim. Tadını merak ederdim ama fiyatından dolayı vazgeçerdim almazdım. Sanırım bundan sonra da alamayacağım😄
00 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 927 cevap paylaştı. ve bunun gibi bir çok ürünü almayıp fiyatını takip ediyorum , inanılmaz bir pahalılık almış başını gidiyor. Benim için ıvır zıvır devri bitmiştir !!!
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 693 cevap paylaştı.
+1 yılMaddi durumum iyi olmasına rağmen bu kadar gereksiz fiyat artışı canımı sıkıyor
00 Yorumla
+1 yılŞampuan, Ice Tea ve yoğurda 95 lira verdikten sonra evet korktum
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılacaba alan oluyor mu ellerinde patlar gider ki, bozulur tarihi falan gecer kesin kim verir ki bir cipse 46tl...
00 Yorumla
+1 yıl76 tl olur yılbaşında hiç şaşırmıyorum artık bu tarz şeylere
00 Yorumla
+1 yıl96 TL de olsa alabilecek gücüm var beni korkutmuyor fakat toplumun geneli için üzülüyorum.
00 Yorumla
+1 yılZaten kilo yapıyor. Sağlığınızı da mı düşünmesinler
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılZaten onu tüketmiyordum ama dediğin gibi evet markete girmeye korkar oldum her şeyin fiyatı cok yüksek
020 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYazılmıyor sana
- +1 yıl
Ya sen harbiden şaka gibisin 😊
Cevap sahibi+1 yılErencanı ben tanımıyorum ki fikir danışmak istemis sadece
Cevap sahibi+1 yılBir şey konusmadık yani
- +1 yıl
😅😅😅😅
Cevap sahibi+1 yılSeni tanıyor muyum daha önceden konustuk mu kimsin?
Cevap sahibi+1 yılBen seninle hic yazismadım arkadasım konustum sanıyor
Cevap sahibi+1 yılEvet o da yazılmıyor diye kaldı istemiyorum konusmak arkadasım yanlıs anıyor
Cevap sahibi+1 yılİyi günler
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞükür kendime yetecek kadar kazanıyorum markette fiyata bakmadan alışveriş yapabilirim ama herkes benim kadar şanslı değil üzülüyorum
02 Yorumla- +1 yıl
aynen knk
Cevap sahibi+1 yıl@makarnadelisi__ ne aynen
+1 yılYani Pringles tüketmediğim için eski fiyatını bile bilmiyordum ve evet markete girmeye korkuyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGüle Güle #Pandemi
hoş geldin #GıdaKıtlığı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılPiringles ne la yeniyo mu pirinçle falan mı yapıyorlar
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYo korkmuyorum, hergün giriyorum markete. Hatta buna mecburum.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılB*ok gibi cips. İsterse 100 lira olsa paramı çöpe atarım bunu almam.
00 YorumlaBoyle sacma şeylere para vermediğim için pek önemi yok benim için
00 Yorumla
+1 yılcem uzan olsa Şu an 1 tl ye pringless yiyor olurduk
00 Yorumla
+1 yılÇok şükür ki zam yaptıkça raflarda bocekleniyor ve satış yapmiyo BK gibi kalıyorlar işleyenler ohh miss
00 Yorumla
+1 yıl1 kere tadına baktım ama sevmedim ve çok pahalanmis
10 Yorumla- Devamını Gör (110)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 