Geçen Dolap sitesinde okudum. Etiketi üzerinde sıfır daha hiç giymedim. Sevgilim aldı hiç beğenmedim. Bu yüzden satıyorum yazmış 🤣

Geçen Dolap sitesinde okudum. Etiketi üzerinde sıfır daha hiç giymedim. Sevgilim aldı hiç beğenmedim. Bu yüzden satıyorum yazmış 🤣

satmam ama kullanmam da bir kere başıma geldi hiç beğenmedim beğenmediğimi de söylemedim ama kullanmadım da aradan zaman geçti beğenmedin demi yoksa kullanırdın dedi inkar ettim ama anladı
İhtiyaç sahibine vermeye karar verdim ben artık 😀 ben kullanmıyorsam bir işe yarasın bari 😀
Cevap
1Cevap
Hayır hediyesi ne olursa olsun alır saklarım asla böyle bir saygısızlık yapmam.
Bilmem. Örneğin beğenmediğim tarzda bir pantolon almışsa mesela gider değiştiririm 😀 kanka hediyen için teşekkür ederim bak bununla değiştim çok daha mutluyum şu an derim 😀 amaç beni mutlu etmek nasıl olsa😀
Hiç acımam direkt satarım
Sevdiğim insana ait hiçbir şeyi atmam
En kötü saklarım satmazdım
Hayir
Bir hatuna yakışan bu zaten işte 😀
Evet hediye sonuçta manevi değeri var. saygısızlık bence
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?