Kartpostal çok eskide kalan bir alışlanlık. Annemin biriktirdiği bir sürü kartpostalı var. Hala bu geleceği devam ettirenler var mı?

Kartpostal çok eskide kalan bir alışlanlık. Annemin biriktirdiği bir sürü kartpostalı var. Hala bu geleceği devam ettirenler var mı?

Evet bir arkadaşımla öyle bir geleneğimiz var senede birkaç kez yaparız bunu. Kendisi çok uzağımda yaşıyor.
Aslında çok güzel bir şey çok güzel hatıralar birikiyor. Böyle incelikler unutuluyor bu zamanımızda.
Cevap
4Cevap
Genelde alışkanlığım yok
Çok güzel gerçekten keşke yaşatılsa hem mektup hem kartpostal.. Çok severim
Askerdeyken mektup göndermek istemiştim. Ptt calısanı dedı kı mektup mu kaldı
maalesef
Hayır yok
Eski adetler...
Hayır, yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?