Fiyatı 470 tl. Ben çok beğendim ama sizin de fikirlerinizi istiyorum.

Fiyatı 470 tl. Ben çok beğendim ama sizin de fikirlerinizi istiyorum.

Beğenmezse bu yüzük ve kolye kötü olduğu için değildir emin ol. Mesela ben beğenmedim ama biri alsa havaya uçardım. Maksat ne aldığın değil kimin aldığı.
Bence kız arkadaşınız minimalist şeylerden hoşlanıyorsa bundan dolayı çok mutlu olacaktır çok ince görüşlü bir insansınız hayatınızda Mutluluklar diliyorum sizlere
Cevap
15Cevap
Evet beğenir
Ne şanslı kizlar var ya. Iki sorudur biri kolye yuzuk aliyor, biri villaya tatile goturuyor. Izlemeye gelmişim galiba. Neyse guzel ben begendim. Zevk meselesi tabi ama ben severim cicek, kar tanesi, yildiz vs seyleri. Kiz arkadasinda hoslaniyorsa begenir mutlaka
Çok zarif bir seçim Enes. Beğenmezse ayıp eder :D
Erkekler hiç anlamıyor ahh caner nesi zarif bunun kuzumm
Hayır değil, bu sayede zevkimi öğrenmiş oldun haberin olsun yanii😻
Böyle süslü çiçekli böcekli sevmiyorum yani anlaa
begenmesine begenir cok tatli ama daha zarif de olabilir tabi
Çok zarif mutlaka almalısın yanına naif bir not yazmayı unutma
Bundan herkeste var.. Git başka model al kızda da vardır kesin..
Biraz 2000 ler olmuş. Şöyle bir influencer lara bak neler takıyorlar
Kolye güzel değil daha ucuz ve daha güzel bir sürü hediye var onlardan almalısın
Yüzük güzel ama kolye cipsten çıkmış gibi duruyor keşke o kadar iri olmasaymış
Melek ya da tek taş gibi olan bişey yok muydu?
Bence gayet şık duruyor beğenir ama onun yerine saat vs de alabilirsinnn
Beğenir beğenir, gayet hoş. İnşallah paragöz değildir.
Hoş güzel bir tasarım verdiğiniz değerle beraber elmaslara bedel mükemmelsiniz
Aşırı hoş herkesin zevki başka ama bunu beğenmemezlik yaparsa kafasına üzülürüm
Bir o içinn para harcamaya değmez hahhaha Türk kezbani
Tuvalet kağıdı al bunun yerine ucuz 60 tl aajsjsknjsjs
Güzel güzel bize de hep hediye nedir bilmeyenler denk geliyor
Elbette beğenir. Kadınları güzel sözle bile mutlu edebilirsiniz ama kaba olmayı siz tercih ediyorsunu genelde :)
Ben beğenmezdim ama ben çok beğenirim sen beni dikkate alma
Hediyeden çok kimin verdiği önemli, seviyorsa her şey hüzel görünür
Yani bence biraz riskli güzel fakat daha zarif bir leyler bakabilirsin bence
Nezamandir berabersiniz
Birkaç aydır başkan
Sence gerek var mı boyle bir hediyeye biraz daha bekle simdilik cicekle vs hallet
Evet gayet hoş..
Yüzüğü çaldım reis illerdeki yengene alırım 🚬🚬
Çok hoş bence. Umarım beğenir.
Çok zarif. Zevklisiniz👏
Bencede çok şık yüzüğe ayrıca bayıldım
Ben olsaam beğenirdim
Evet hoş ama daha güzeli olabilir
Güzel hoş ama o fiyata daha güzelleri de vardır
Kıza yahudi misin diye sorarlar
Gayet hoş, kibar güzel bir hediye
bir tık daha küçük olsa sanki daha hoş
Ucu kaba daha kibar şeyler bul
Kolye halini sevmedim yüzük olarak da eh işte
Kolye de ki figür biraz büyük gibi geldi daha ama takım oldukları için güzel yüzük cok hoş
Güzel görünüyor
Ne yazacaksın direkt verecek misin, yazısız pek numarası yok hatta basit
Ulan ne şanslı kızlar var be
Alıyım mı sana fıstık
Almicaktımki zatenn çok beklerdin
Şans ayağına geldiğinde gözü kör olmasın insan yoksa allahın taşına bakıp çok ah çeker insa
Tamam mamam yapma öyle şapşik şeyler 😝
Çok zevk sahibi değilsin sanıyorum
Zevkini bilemem ama güzel bence
Şu kadar değerimiz yok
Yia cok güzel mükemmel Bisey ya cok incesn
Güzle beyemir bence zarif duruyor
Çok hoş çok zevkli bir seçim
Çok güzel ya 😍
kolyede okeyim ama yuzuk biraz kaba duruyor
Güzelmiş ama taşı büyük sanki
Güzelmiş beğenir bence.
Değer bence fena değil
beğenmezse bi sorun var demektir
Kibar☺️☺️
👍 güzel
Yüzüğe bayıldım beğenir bence
cok hos zarif
Evtt tabikii
Ben beğendiysem o haliyle beğenir
cpk guzel bence kesin al
Çok güzel
Iyi daha güzeli buluna bilir
Hyr bence çok kaba daha guzel seyler var bu fiyata
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?