Benim çok hoşuma gitti ama dışarıdan da fikir istiyorum. Tatlı duruyor mu? Beğenir mi? Blue diamond markası.


Benim çok hoşuma gitti ama dışarıdan da fikir istiyorum. Tatlı duruyor mu? Beğenir mi? Blue diamond markası.


Su yolu bileklik daha güzel duruyor. Hepsi beyaz taşlı olsa çok daha iyi olabilirdi. Veya safir olan yerler zümrüt olsaydı da olabilirdi. Model günlük kullanım için tuhaf gibi. Ne çok günlük ne de çok şaşaalı. Daha güzel modeller var ama bu da kötü değil
Çok güzel fakat her kıyafete uymaz. Ben o paraya bir bileklik alacak olsam sadece beyaz taşlı su yolu bileklik alırdım ki her kombinime uygun olsun sık sık kullanayım
Cevap
4Cevap
Kız arkadaşının zevkine hitap ediyorsa al ( bn begenmedm)
Blue diamond mı bu? Baget bileklikler daha hoş duruyor bence.
evet
Ben beğenmedim ama sevgilinin zevkine hitap ediyorsa al
Abi siz kimsiniz bu kızlar kim nasıl bu kadar seviliyorlar
Valla bana maydanoz lastigi taksa yine beğenirim sevince böyle oluyor😄
Renkli olduğu için her kıyafete uymaz bence tek başına çok güzel
Aşırı sade albenisi yok su yolu bileklik daha hoş ve gösterişli duruyo bence...
Çok zarif ve güzel beğenecektir.(manifest: biride bana aldı.)
Ben pek beğenemedim. Çok mu kötü? Değil ama daha şık bir şeyler de bakabilirsin.
Zevk meselesi bunun yerine bir saat alsan daha çok beğenir gibi
8 bin liraya daha güzel bileklikler bulabilirsin
Kız arkadaşının zevkine uyar mı bilmiyorum ama bence hoş, zarif duruyor.
her kombine uyduramaz daha sade bir şey tercih et umarım bu kadar masrafı değecek birine yapıyorsundur
8 bin pahaliymis bence ciddi birsey yoksa almasaydın sonuçta para kazanmak kolay değil. Fakat çok güzelmiş
Al gitsin kanki maliyeti ne bea
Bence çok güzel beğenir
Fiyatından dolayı sanırım beğenir
Kaba duruyo biraz ama güzel günlük kullanıma uygun bence
Ne erkekler var yav. Bir de bize düşenlere baka. Şaka gibiiiiii adaletsiz dünya. Bana alınsa havalara uçardım. Umarım kıymetini biliyodur
Hepsi beyaz taşlı olsun bence
Çok güzel kız arkadaşınız da beğenir bence
Mavi her renge gitmez bence su yolu al
Bence çok zarif görünüyor
Pandoranın bilekleri daha güzel ben pek beğenmedim
Daha güzelleri vardır ya
Çok zarif ama pahalı
Pırlanta çok küçük kalmış, hoş değil
Hem güzel hem değil anlayamadım
Beğenenedim ucuz duruyor basit bir model gibi
Ucuz mu
Şöyle düşünceli bonkör bir sevgilim olsun beee
Beğenir
çok zarif bence beğenir
Beğenmezse bana gönder
Zarif ama sanki biraz yaşlı işi gibi
Güzelmiş
pek güzel durmuyo
Bence güzel değil
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?