Markette kasa sırası beklerken yaşadığım tartışmada ben mi diğer müşteri mi haklı sizce?

Sırada beklerken önümde duran kız ikinci bir kasa açıldı diye oraya geçti fakat diğer kasada sorun çıktığı ürünlerini ordan geçiremedi tekrar gelip önüme geçti ben de siz arkaya geçeceksiniz dedim. Ben sizden öndeydim cevabını alınca sıradan çıkmasaydınız deyip önüme koyduğu eşyasını arkaya aldım. Aa terbiyesiz diyor bana. Ben mi terbiyesizim siz mi uyanıksınız cevabını alınca da ortaya konuşuyorum diyor. Sizce kim haksız bu durumda?

Markette kasa sırası beklerken yaşadığım tartışmada ben mi diğer müşteri mi haklı sizce?
Cevapla