AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
242Cevap
3 binlik telefonla 30 k lık telefonun segmenti bir değil. İşlevleri çok farklk
Kullanmasını bilmeyenin 30 bin vermesini saçma buluyorum ben..
sen çok yaşa emi akıllı insanın hali başka oluyor ya vallahi billahi tebrik ederim seni
M... l oldukları icin cinde ben o 30.. birlikleri 1500 alıyorum qjajwjj
Çinde daha ucuz
Ekmeği yok yemeğe atla gider m. çmaya hesabı hep gösteriş popülerite
30 bine oyun pc'si alip gamer olabilirdi bazi sığırlar
Böyle şeyler güç göstergesi olarak kabul ediliyor
Çünkü 10 senedir ios kullanıyorum android kullanmak işkence
Gösteriş için tercih eden çok. Ancak kullanım performansı için tercih edenlerde az değil. Sorun şu;Neden ekonomik durumuna ve ihtiyacına göre değil sadece show için almayı tercih eden çok?…
Bu gün 3000 liraya aldığın telefonu en fazla 1 yıl sonra yenilemek zorunda kalıyorsun.
30.000 liraya telefon alan kişimin de parası vardır alıyordur. Ben şu an vermem
3 bin liraya telefon kalmadı alsanda 5 gün sonra bozulur en düşükler 5 6 bin
Bozulur derken atarken ufak salla
@1ACIMASIZBİRİ bozulur tabi samsung aa 23 annem aldık 5 bin tl 52 ler 7 8 bin 3 bine ne kaldı allah aşkına koyunluk yapma
50 model telefon kullandım en ucuz Samsung Huawei kullandım her biri 3 sene 4 sene götürdü bataryaları zaten canavar ıphone nin en pahalı modeli bile o kadar batarya ömrü sunmuyo şebeke çekimi zaten vasat kırsalda
@1ACIMASIZBİRİ yav arkadaşım sistemleri çok düşük kamerası hafızası sarjı sen düşük şeylerle tamah eden yüksek şeyleri bilmeyen kolay biri olabilirsin herkes öylemi vizyonun dar senin onlar bile en kötüleri 3 4 k oldu sistemleri zayıf
İphone ye alışınca başka bir telefon kullanamıyosun kullanmakta istemiyosun güvenlik sistemi çok iyi kamerası güzel kolay ve kullanışlı satmak zorunda kaldığın zaman ise çok makas aralığı olmuyo çok zarar etmiyosun
30 bin birime telefon satan dalyyaraklara sor onu
3 bin liralık telefonla millete hava atılamaz çünkü. I phone lazım
İphone kullanmayanların hepsi iphone karşı KOMİK 😂😂
iPhone diğer telefonlarla bir tutmakta ne bileyim
ay saçmalık yani ben 12 senedir samsung galaxy J5 kullanıyorum
Kovalaklik olsun diye bendede para olsa bende alırım burcundan dolayı kovayim ya 😂😂😂
Eskiden iphone kullanırdım gerçekten şu an gereksiz pahalı oldu dolar euro kuru yüzünden
3 bine anne telefonu var 5bin diyelim ona normal
Param olursa kamerası için bende alırım. Geri kalan özellikleri işe yaramaz.
Bende 13 pro aldım geçen haftalarda. Tamamen tercih meselesi.
O kadar para vermek saçma bencee iPhone iyi kazanıyor sayenizde
@nrdnn1 Bizde iyi kazanıyoruz sorun yok
Fazlaysa yollasana ve
Glşdfşf
Iphone iyi mi kazanıyor 😂😂
Adamlar en az kazancı Türkiye den yapıyor emin ol
@oguzhannnn_2003 Kesinlikle
Eminmisin herkesin elinde iPhone deli gibi para veriyorlar sonrada para yok diyorlar anlam veremiyorum
@nrdnn1 Bizim verdiğimiz 30.000 TL, 2000$ etmiyor bile. Dolayısıyla Apple, ülkemizden o kadar da çok kazanmıyor.
Birim fiyat üzerinden bakıyor
Çok kazanıyor sanıyor
Ülkedeki temel sorun da bu
buna bu kadar para mı verilir diyeceğine
bu niye bu kadar para dese
çok yol kat edecez ama işte…
Her şeyiyle daha kaliteli olduğu için iOs işletim sistemi en kolay ve pratik bana göre
Hiçte kaliteli değil daha kırsal bölgede doğru düzgün sebekesi çekmiyor 1000 tl değerinde telefon full çekerken üstelik iphonelerin bataryaları çöp çabuk gidiyo isinma sorunları da var
Onları bilmiyorum ama ben bin lira bile veremem 😀 eskiyi tamir ettirip ettirip kullanıyorum
Gösteriş kendisi bir dünya borca girer ama
açın dan ölür ekeliginden vazgeçmez
Açın kabadayısı derler
3 bin liraya telefon alacağıma hiç almam daha iyi zaten bir işe yaramaz o
3 binlik telefonla 30 binlik telefon ayni degil sacma bir soru
İphone 13 pro kullanıyorum
İşimi çok kolaylaştırıyor ve bir bu kadar daha olsa gene verirdim
3 bine nerde var? İnsanlar alırken iyi olsun diyor. ( I phone kullanmıyorum bu da benim tercihim)
İşlemcı die birsey var ben sırf oyun ve camera için aldım
iphone kaç
12 pro
vav kaça aldın
15 k
anladım
telefon almak için değil o telefonu alabildiğini göstermek için
Marka takıntısı ve en iyisini alıcam hırsı bence saçmalık
Alo de yeter kanka
Dead by daylight gibi oyunları kasmadan rahat oynayabilmek için...
Kız arkadaşıma aşağım ayın 10 da çok istiyor bahanesi de en az beş sene kullanırım vs çok istiyor ben sana öderim dedi bende tamam dedim bakalım inşallah aklı başına gelir 😂
İnşallah senin aklın başına gelir
Ezik olmama düşüncesi , popüler olma , Ait olduğu toplumda kendini gösterme ,
Olm ne alakası var popülerlikle eziklikle hiç iPhone 11 veya üstünü kullandın mı? Bak ben ikinci ele sattım 11 i 7 ye almıştım 9 a sattım sorsan pişman mıyım pişmanım gittim 6 plus aldım traktör gibi eski telefonlar o cihazları kullandı mı eskiye döndü mü ben ne cihaz kullanmışım diyorsun.
Kullandım Android en iyisi.
Androidi bedava verseler kullanmam ya da satar gider iOS sürümlü bi telefon alırım yine.
Tamam sen öyle yap , bu arada ben hep iPhone kullandım senin gibi diyordum ancak iş gezilerinden dolayı indirmem oynamam gereken dosyalar oluyordu o yüzden Android aldım bilgisayarda yaptığım herseyi yapabiliyorum ios da bir skm yapamıyorum o yüzden bana iosu övme. Birde iPhone çok ağır telefon ben hafif seviyorum. Özgürsen sana dayatilanla yetinmiyorsan ios boğuyor.
Kimisi ihtiyaç için alıyor gereksinim kimisi görmemişlik yapmak için
Gösteriş merakı aşkım normalde resmi falan daha iyi özellikleri var
Çok basit. Zengin görünmeye çalışıyorlar. Ama dikkat edin zenginlerin kullandığı telefonlar, fakirlerin kullanması gereken telefonları kullanıyorlar. Yani zenginler o kadar kurnazki 🙂
Abi iphone yhaa ios android cöp qnq gecen iphone 13 aldım bilion mu
Gösteriş budalası olduğu için biraz dan vizyonsuzluk
Size mi kaldi bunu sorgulamak peki? Kalite ve özellikten anlamiyorsunuz bu belli😐
İphone neden 30 bin diye sorguladığınızda cevap gelcek size
üstelik bu tipler asgari ücretle çalışıyorlar 😂 bizzat yakınlarım
Ailesi zenginse alır yoksa nah alır zaten 😅
Bence gösterişten başka bir şey değil çünkü 3 binlikte aynı görevi görüyor
Ata binmeyip arabaya binmek gibi. Bu kimseyi ilgilendirmez ben almak istedim ve aldım.
m*llar çünkü pahalı telefon ekstra özellik katıyor sanki onlara
Sonradan görme ve görgüsüzlük hava atma aracı olarak kullanıyorlar
Kendini iyi hissetmek toplumda da dikkat cekmek statü kazanmAk
Alsınlar ne var bunda şu insanların zevkine karışmayın.
Anlamsız bir kanıtlama derdine girmişler.
50 liraya da kıyafet varken 500 liraya alınıyor yani tercih meselesi.
LG G3 kullandım 1 sene götürdü beni. İphone 6 kullanıyorum 7 senedir sorun çıkmadı hala kullanıyorum.
Param olsa ben de alırım kamerası daha güzel, kaliteli ve güvenli iPhone
Ben alınca uygundu. iphone 13 aldım 12.750 şimdi 22.500 olmuş
IQ eksikliği
Gösteriş
Mükemmelliyetçilik
Günümüzdeki tuzakları yemiş insanlar işte zeka seviyeleri düşük olduğu için her türlü tuzağı yiyolar
İphone gerçekten harika bir telefon çünkü, asla kasmıyor, kullanımı kalitesi harika, gerekirse başka şeylerimden kısar telefonu yine iphone alırım, benim için telefonumun konforlu olması önemli, bilgisayar gibi tık tık tık
Kapıtalist itlerin tuzağı ıphonenın maliyeti 10 bin tl
3000₺ olan telefonu taş çatlasın 2-3 yıl kullanırken bir iphone senelerce gidiyor 5-6 bilemedin 7. Yine de mantıklı değil düşündüğünde. Ama şarj konusu hariç her konuda üstün bir telefonu almak çok uçuk bir fikir de değil.
Üst düzey aptallık işte
30 bin liraya telefon alıyor 3 bin liralık ev kirasını ödeyemiyorum diye ağlıyor