AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
242Cevap
Gösteriş merakı, zenginlik imajı için başka bir sebebi yok asgari ücretle geçinen insan bile elinde iPhone la dolaşıyor amaç gösteriş başka ne olabilir ki
Çünkü kendi çalışıp almıyor para parası da o yuzden
Manga şarkısı gibi olmasa da cebimde beş kuruş para cebimdeki telefon on numara😂
Gösteriş önemli öyle deme masanın üstünde güzel duruyor. Fabrika sahibi olursun alırsın anlarımda asgari ücretle çalışan adam kredi cekip alıyor değişik bu insanlar
parasıı olan varsa almıyana yazıklar olsnn
olsa bende alırdım
3 bin ile kıyaslamak doğru değil. 10 binlikle kıyaslamak lazım.
Sırf damgalanmak için alıyorlar. Belli bir kesimin saygısını görmek için
ben de iphone kullanıyorum ama kamerası hoş diye
İki telefon da 3 sene sonra çöp oluyor zaten fazla masraf gereksiz
Sen sor diye sanana len bu seni hiç ilgilendirmez alakar etmez herkes istediğini alır kıskanç awk.
Super
Eyvallah
Çünkü güvenilir marka. Bende 6 var harika çalışıyor
Paraları çok geliyor herhalde nerde harcayacaklarini şaşırıyorlar
İşletim sistemi daha iyi olduğu için ama bende android var 6000mah bile yetmiyor
İşlemci, ram, hafıza, kamera , hız, uzun kullanılabilirlik süresi daha saymamı ister misin😌
kalite 3 bine alınan telefon bi iphone deneyimi vermiyor hiçbir zaman
Bu deneyimler sizi sakinleştirmemiş sinir için tuşlu telefon 3 ay yazıyorum snake oynayin onda sinirliliğe iyi gelir
Biraz pugbdan uzak lutfen saglik daha onemli
Sağlığımı egolu gacılar bozdu
çünkü 30 bin liralık telefon her şekilde kullanılabiliyor iş içinde kullanılabilen bir telefon bence böyle ama yine de 30 bin vermem
Maksat hava atmak çoğu kişinin amacı
Ben 13 provmax 256gb kullanıyorum işim gereği çizim için
Gösteriş. Kendi maaşımla her şeyimi alırım, Iphone alabilecekken yine samsung aldım. Hepsi aynı işlevi gördüğü için o kadar para vermeye gerek yok.
Kaliteli telefon ve değer kaybetmiyor. 7 yıl kullandım ve aldığım fiyatın yarısına sattım yine de. Ve yine ı phone aldım. Çok da memnunum
Kapitalist sistem cebinde 3 bin liralık telefon varken senin ezik olduğunu düşündürüyor sana o yüzden !!!
Çünkü sonradan değerleniyorlar 3000 lik telefon 6000 e çıktıysa 30 binlik telefonda 60 bine çıkabilir zamanla
Yok valla benim iphoneum kendi telefonumla idare ediyorum iPhone falan marka şeylerde gözüm yok ya
İnsanlar bazen
İnsanlar bazen iyi bir telefon kullanmak ister
Bu durum bana da mantıksız geliyor. İşimi diğer telefonlar da görüyor. Ama tabii ki tercih meselesi
3 bin liralık telefon bu devirde max 1 yıl gidio üstüne para ekleyip daha iyisini alıyorlar işte
3bin liraya alınan telefon araç 30 bin liraya alınan amaç
Aynı ben 😂 benim telefon Venüs Z serisi kullanıyorum çok memnunum hiç bir sorunu yok
Bende almak istiyorum ben nedense şu kafadayım ilerde paraya ihtiyacım olursa satarım falan diye ikinci el bile olsa bu kadar pahalı telefon yinede iyi gider
Çünkü Türkler aç kalır kıyafetsiz gezer ama en lüks aracı alır en lüks telefonu alır
Knkm harika soru bence tamamen gösteriş ve nazende zevk meselesi
Valla çok gereksiz bir masraf klasik normal telefon yeter bence bir insana
kime ne parası olan alır ayrıca iPhone her açıdan daha iyi
Çünkü 30 bin liralık telefonu kullanınca statü atladık sanıyorlar :D
Para varki alıyor senin de olsa sen de 3 bin değil de 10 bin verirsin telefona
Telefonu yerine 132 dolardan appel hissesi aldım 2 ay gibi bir sürede 170 dolara geldi hem dolar hem hisseden kazandık Allah bereket versin huawei kullanmaya devam
reis iphondan nasıl hisse alıyorsun bunu bende istyorum.
@bjhhjhkj yatırım hesabı açıyorsun bankadan yurt dışı yatırım işlemleri açıp aliyorsun ya da güvendiğin bir yurt dışı aracı kurumdan hesap açıp ala biliyorsun
sağol ya vallaha hep merak ediyordum. Soracak kimsede yoktu çevremde. Ticaretle uğraşan yok zaten çevremde hepsi memur.
@bjhhjhkj çalıştığın banka ile görüşe bilirsin yatırım hesabını hemen acarlar küçük komisyon kesiyorlar o kadar
Sağol reis bende banka hesabı yok. Eski kafalıyım ben nakitçiyim. Bizim babadan öyle öğrendim her şeyi nakit al taksit yapma. ama buralar banka hesabı açmayı düşünüyorum bu konuyu da araya sıkıştırırım.
@bjhhjhkj doğrudur hocam yatırımları güzel gidiyor batarya filan üretecek araba için
Dıj güjler yüzünden böyle oluyor. Bizim gelişmemizi istemiyorlar😁
Bencede gerek yok 30 bin lira Bi telefona para verirmez
aptal oldukları ve gösteriş yapmak istedikleri için
Abla vallaha alsınlar diye uğraşıyorum üç yıldır aynı telefon elimde help
kullanmadığım 13 var istermisin
hediye istermisin
paran varsa neden mercedes yerine tofaş a binesin ki? anladınmı şimdi?
Klasik araba seviyor belki
@48382727 sanmam :D :D
Jeff Bezos milyarder olduğu halde normal arabaya biniyordu çünkü arabasını seviyordu
Ayrıca bende normal seviyorum
youtube.com/shorts/OoYYL-5ZY_Q?feature=share
@48382727 oda senin tercihin tabi saygı duyarız
Çünkü o tlefona sahip olunca. ke dini usttun goruyor
BEN YİLLARDİR EKRANİ KİRİK SARJ TUTMAYAN TELEFON KULLANİYOM
13 yaşındaki cocuguma geçen aldım 20 binlira ya napiyim çocuk üzülmesin diye
Marma takıntılıgi yüzünden.
Marka*
sen önce bunu de bir telefon neden 30 bin lira acaba avrupa da beleşe alıyorlar senin ezik ülken de neden bu kadar düşün bi ?
adamlar avrupa da arabayı bile beleşe alırken biz kıçı kırık arabayı bile alamıyoruz 130 bin en kötüsü bile 1 tane alsak bir tane de devlete alıyoruz araba ülkenin özeti bu dünyanın en ezik ülkesin de yaşıyoruz Allah bize bu ülkeden gitmeyi nasip etsin
Herkesin belli bir durumu var isteyen istediği telefonu kıllanmakta Özgür neden bu bu kadar garibine gitti lddldldl
sen niye bu kadar savundun?
Ne kadar bu kadar iyi telefona iyi yemeğe falan tepkilisiniz anlamıyorum iyi telefon hava anlamına mı geliyor cidden komik bi durum
tepki mi😂😂
Genel konuşuyorum farkındaysan yorumlara bak demek istediğimi anlarsın ya da anlamazsın bilemiyorum
bacım sakin ol çok asabisin😂😂
3 bin liraya telefon mu kaldı
bu arada iPhone almakta hic bir sorun yok çünkü telefon değer kaybetmiyor acil paraya sıkıştığında zararsız satarsın bence verilir
Nasil deger kaybetmiyor? Her sene yeni modeli cikiyor eski modeller magazada bile ucuzluyor
geçen sene iphone 11 7bin lirayken şu an 14 bin. dd
Gecen sene 1kg süt 3,75 TL idi şimdi 15 TL 😄😄😄
JSBSJWJWHWİWJ örneğe bak biz telefondan bahsediyoruz bana süt fiyatlandırması yapıyon android telefonlar 2. el hic bir kâr edemezssin onu anlatıyorum ama iphone değer kaybetmediği için onu anlatıyorum sen bana süt örnegi veriyosun KSSHWJWNBWİWNEBSUD
çünkü aptallar
Kapitalist sistem.
Ayranı yok içmeye atla gider...
Altın gibi değerlenıyor o yüzden
Çünkü kadınlar aptal 😂👍🏿
aptal olma o zaman enayi
Bunlar hep özentilikten.
Gösteriş meraklısı oldukları için
Bende gencim bunu tüm arkadaslarim aldi ama ben almadim neden: çünkü sacmalik
Havalı görünmek için olabilir mi
Havalı görünmek istesem 30 bin tl ye iphoneye değil seninle bir akşam yemeği için harcardım çünkü hangi seninle takılsa hava görünür çünkü çok güxelsin😉
Kapitalizm ve pazarlama stratejisi diyebiliriz
Ver teaseri
İyi olduğu için ki şu ekonomide 3k çerez
Aynı kaliteye sahip değiller, parası olan alır.
Gerçekten kaliteli ama çok pahalı mesela 13 pro max burada 36k amerikada 1000dolar TL ye vurunca 18k
@Beneklı1910 erdoğan erdoğan erdoğan.
lüks hava atma merakı başka bişey değil
Hava atmak 🙄🙄