• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

İnsanlar neden 3 bin liraya telefon varken 30 bin liraya iPhone alıyor? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1018
Yapay Zekaya Sor
İnsanlar neden 3 bin liraya telefon varken 30 bin liraya iPhone alıyor?
Cevapla
iPhone Soruları Telefon Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
28 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

181

Cevap

242

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • hakan3540
    hakan3540 Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Yorumlara bak 20 yaşında dayılar dolmuş, bunu sorana kadar 5bin liralık ayfon nasıl 30bin oluyor diye sorup sorgulasanıza iyi gidin Vestel Venüs alın madem

    1
    0 Yorumla
  • kbrbbcn998
    kbrbbcn998 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 45%
    +1 yıl

    Valla çok haklısın ama iPhone bir kere kullanan bir daha android e geçemiyor bence paraya kıyıp alıcağız yine mecbur

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden gecemiyor

      Yorumla
    • kbrbbcn998
      kbrbbcn998
      +1 yıl

      Ben geçemem daha alıştım senelerdir bozuldu bozulacak yenisini bakıyorum şimdi naneyi yedik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden işte onu merak ediyorum

      Yorumla
    • Mayysamira
      Mayysamira
      +1 yıl

      @betterbocek kamerasi olsun guvenlik ve isletim sistemi olsun iphone her zaman en iyisidir android bana kisisellik sunmuyor gibi geliyor

      Yorumla
    • Zeusscuk
      Zeusscuk
      +1 yıl

      Ya neyini merak ediyorsun daha iyi daha kullanışlı herkes istediğini alabilir bundan size ne.

      Yorumla
  • KediSeverim1
    KediSeverim1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 50%
    +1 yıl

    30.000 mi? iPhone 13 bile 20.000 ve çevremde 10 dan daha üstünü görmedim 3000e telefon mu kaldı kasmayan doğru düzgünü 5000den başlıyor

    2
    0 Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 549 cevap paylaştı.

    Gösteriş meraklıları oldukları için beyin de yok tabi telefondan anlamaz sırf marka var herkes onu kullanıyor diye

    2
    0 Yorumla
  • Yoğunbakım
    Yoğunbakım Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 73%
    +1 yıl

    İşlemcisi, hafızası, görüntü kalitesi için alınıyor. Bugün program indireceksin telde yer kalmıyor. Program çalışmıyor. Bunun gösterişle ilgisi yok. Dışarıdan bakınca hepsi dikdörtgen kutu.

    0
    0 Yorumla
  • Zeyzeyd
    Zeyzeyd Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    6s ıphone mu ben 5 yıl kullandım. Error verince değiştirmek zorunda kaldım. ben bir telefona o kadar para vermem derken elime hangi telefonu aldıysam beğenemedim ve 11 aldım. iyi ki almışım ben aldığımda 8000di 1 yıl bile olmadı daha. ve bunuda 5 yıl kullanırım. Annemde aldı 3000 e tel bir yıl dolmadan donmalara başladı ki kadın en fazla youtube ve google a giriyor.

    0
    0 Yorumla
  • 7_Kocali_Hürmüz
    7_Kocali_Hürmüz Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 44%
    +1 yıl
    İnsanlar neden 3 bin liraya telefon varken 30 bin liraya iPhone alıyor?

    İsteyen istediği Telefonu alır 😂

    0
    0 Yorumla
  • PePeCbCb
    PePeCbCb Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    xiaomı bir tel aldım sevmedim ve 1 ay sonra satmak istedim 5 e aldığım teli 3,5 a geri satabiliyordum ama iPhone de yıllar sonra satsan da değeri bu kadar düşmüyor bu yüzden iphone

    0
    4 Yorumla
    • 1ACIMASIZBİRİ
      1ACIMASIZBİRİ
      +1 yıl

      Düşüyo modelden modele değişir

      Yorumla
    • PePeCbCb
      PePeCbCb
      +1 yıl

      İlla ki düşer ama çok zarar etmezsin

      Yorumla
    • 1ACIMASIZBİRİ
      1ACIMASIZBİRİ
      +1 yıl

      Samsung Huawei yüksel modelleri kullandım onları satarken cok minik zarar oldu onun dışında zarar etmedim

      Yorumla
    • PePeCbCb
      PePeCbCb
      +1 yıl

      Xiaomi sıkıntı o zmn😁

      Yorumla
  • ISTQNBL
    ISTQNBL Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    7 yildir ayni telefonu kullaniorum samsung a5 batarya ve hafiza sorun cikarmasa degistirmeyi dusunmuyordum ama degistirmek zorundayim kaliteli olmasina önem veriyorum uzun sure goturmesi gerekli ve aradigim fiyat araligi maalesef gunumuz sartlarinda 15bin tlyi bulacak gibi cunku bazi ozellikler ön planda tutuyorum o ozellikleri karsilayan cihazlarda 15bin tlnin altinda yok

    0
    0 Yorumla
  • HappyHalloween
    HappyHalloween Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 55%
    +1 yıl

    Hiç sorma sanırsın hepsi üst düzey şirketlerde CEO telefonun özelliklerini dibine kadar kullanıyorlar. Tek yaptıkları instagram-whatsapp döngüsü

    0
    0 Yorumla
  • Orichalcos
    Orichalcos Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Kamerasi için alıyorlar tabi ki yoksa Pubg oynamak için başka telefonlar da var ama ben olsam Fotoğraf Makinesi alırım o paraya yani kameraya önem veriyorsam tabi ki video için de Go Pro falan alirim

    0
    1 Yorumla
    • Tusem_1
      Tusem_1
      +1 yıl

      Gerçekten kamerası için :)

      Yorumla
  • Ismail0343
    Ismail0343 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 41%
    +1 yıl

    Şuanda 3000 lik telefonlarda kasmadan wp bile kullanamıyorsun 10.000e xiami telefon almaktansa iphone 11 alırım diyor millet gösterişlilik işte...

    0
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Arada yüksek kalite farkı var. Sadece diğer telefonun fiyatı vergi mergi derken deli gibi artıyor. Daha uygun fiyata alınabilse 10 bin felan iyi olurdu

    0
    0 Yorumla
  • TalhaNotFound
    TalhaNotFound Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Havalı olmak ve ilgi çekmek için sanırım arkadaşım geçen şey diyordu 'oğlum şöyle bir İphone telefon, Apple akıllı saat, Apple kulaklık alsam kızlar bakar mı acaba?'

    0
    0 Yorumla
  • Selen411
    Selen411 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Durumu olan en iyisini alsın tabi. Gidip kredi çekip de alacaksa hiç almasın. Ben şayet Samsung cuyum. Son model telefonu 13bintl iPhone yerine yerine onu alırım büyük ekran olucak benim telefon.

    0
    5 Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      Son model samsung 40k TL.. 13k ya yeni model tlfonmu olur.

      Yorumla
    • Selen411
      Selen411
      +1 yıl

      O kadar oldumu ya s22 o fiyatlardaydı

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      Z fold 4.
      Önümüzdeki ay benim olacak :)

      Yorumla
    • Selen411
      Selen411
      +1 yıl

      Çok para ama varsa durumun al tabi almişken iyiis olsun

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      Teknolojiye verdiğim paraya acımam doğrusu

      Yorumla
  • Daffy99
    Daffy99 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Hanımefendi, yıllardır California üniversitesinde tüketimin sosyolojik analizi üzerine çalışmalar yürütüyorum, şu an ki dönem tüketim toplumu, eskiden böyle mıydık yhaaa.

    0
    0 Yorumla
  • bluelexa
    bluelexa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 93%
    +1 yıl

    Dediğin gibi çoğu android iyi ama ios daha güvenli bir telefon fotoğraf vs konusunda.. bende almak isterimde ramlerini yeterli bulmuyorum aynı ramle android kullanırım daha ucuz en azından..

    0
    0 Yorumla
  • Khris
    Khris Takip Et
    Xper 1 Yaş: 35
    +1 yıl

    Çoğu kişi gösteriş meraklısı olduğumuzu düşünse de ben kamera ve diğer özellikler için aldım. Şu dönem zaten oldukça sosyal medya ile ilişkili bir dönem herkes güzel fotoğraflar çekebilmek, çektikleri fotoğrafları saklamak (gb yüksekliği) iyi uygulamalar yüklemek bunlardan kastettiğim eski telefonlarda genelde inmiyor yeni uygulamalar yani pek gerekli şeyler değil ama gençler bunları düşünüyor gibi 🙃

    0
    0 Yorumla
  • yamanky
    yamanky Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 83%
    +1 yıl

    şu an çok ucuza telefon kalmadı bir ikincisi insanların lamak isredikleri şeyler pahalandıkça pahalanıyor örnek ben 13 pro 27 bin verdim şu anda 41 bin tl olmuş

    0
    0 Yorumla
  • LM2101
    LM2101 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    iphone guzel bir telefon. uygulamalar ios'un yeni surumlerini desteklemeyene kadar kullanabilecegin iyi bir telefon ancak bence su durumda parasi olanlar icin gecerli. parasi olanlar icin bisey diyemeyecegim ancak diger turlu gorgusuzluge girdigini dusunuyorum.

    0
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Çünkü kimseyi ilgilendirmez. Ne beni ne seni ne bir başkasını.
    Almak istiyor ve alıyor. Parasını bız vermıyoruz sonucta. İsterse 300.000 versinler beni ne ilgilendirir

    0
    0 Yorumla
  • İbrahimNT
    İbrahimNT Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Hava olsun diye. Hiç bi uygulama yuklemeyip. Ağır uygulamalar kullanmayacaksan anlamsiz. Ha kullaniyorsa ne bileyim 3 boyutlu tasarim gibi seyleri mantıklı

    0
    0 Yorumla
  • MrVenussS
    MrVenussS Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 67%
    +1 yıl

    Asıl soru neden iPhone 30 bin lira? Kim neyi isterse onu alsın , normal doğru düzgün bi fiyatlandırma ve ekonomi modeli olsun

    1
    0 Yorumla
  • AleynaDerenoğlu
    AleynaDerenoğlu Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Tofaş ile Mercedes-Benz bir değilse, iPhone ile herhangi bir x telefonu da bir değil. ☺️

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zengin olan alsin da ya fakir olanlar?

      Yorumla
    • AleynaDerenoğlu
      AleynaDerenoğlu
      +1 yıl

      Herkes bütçesine göre zatenn 🤷🏻‍♀️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani fakiriz diyenler iphone kullanmiyor oyle mi? Cikar telefonunu diyen dayilar hakli mi? Ekonomik kriz diyen aciz diyen iphone kullanicilari yalanci o zaman

      Yorumla
    • AleynaDerenoğlu
      AleynaDerenoğlu
      +1 yıl

      Bilmem ben zengin olduğum için fakirler ne kullanıyor bilmiyorum bende 13 pro max var 35 bin tl.

      Yorumla
  • İɴfᴇʀɴᴏ
    İɴfᴇʀɴᴏ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 67%
    +1 yıl

    3000 alınan telefon ile 32 bine alınan telefon arasında senin görebileceğin fark kamerası olur dahası olmaz popüler kültür

    1
    0 Yorumla
  • Perikızı__
    Perikızı__ Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Telefona 30 bin vermem. Bir bozulsa gitti 30 bin. O kadar enayi değilim. Gider o parayla başka bir şey alırım.

    1
    0 Yorumla
  • carsngirls
    carsngirls Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Çünkü iPhone.
    7 Eylül’de iPhone 14 tanıtılacak, bence 50 bin lirayı geçen modeller olacak ve herkeste onu göreceğiz.

    1
    0 Yorumla
  • felakettin
    felakettin Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    doğru soruyu sormuyosunuz, neden bir telefon 30 bin tl ıphone nun en iyisi 1300 usd, tl çevirsek bile bizde 40 binlik telefonun neredeyse yarısı, ulaşılamaz hale getirmek sadece daha çok istemelerine neden oluyor

    0
    0 Yorumla
  • ozgeeearas
    ozgeeearas Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl

    Beyin boş olunca cebini dolu göstermeye çalışıyorlar çünkü

    2
    0 Yorumla
  • ÜyeOldum34
    ÜyeOldum34 Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Fakir insan açtır zengin ise toktur.. Alacağımı bildiğim halde gidipte o miktar para vermem yani

    0
    0 Yorumla
  • aaLooNeAnqeLL
    aaLooNeAnqeLL Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 95%
    +1 yıl

    Bazı insanlar böyle ayranı yok içmeye atla gider Çeşmeye

    Hep desinler hep gösteriş başka bir şey değil

    0
    0 Yorumla
  • TurritopsisDohrnii
    TurritopsisDohrnii Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Akılsız oldukları için zengin olan adamın iphone 13 alıp boşa almışım demesi gibi. Olay dışardan nasıl gözüküyoruz ihtiyaç değil yani

    0
    1 Yorumla
    • TurritopsisDohrnii
      TurritopsisDohrnii
      +1 yıl

      Çünkü zengin olup gereksiz harcamalar yapmazsan fakir edebiyatı yapmış oluyorsun

      Yorumla
  • asfgjfdaf
    asfgjfdaf Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 76%
    +1 yıl

    3 bin liralık surekli kasıyor , donuyor, ısınıyor, oyun oynanamıyor, kamerası iyi çekmiyor, hizlı degil başka soru?

    0
    0 Yorumla
  • avicenna90
    avicenna90 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Ben sisteminden dolayı alıyorum geçen saatimi düşürdüm adamlar buldurdular saati cidden çok iyi bir sistemleri var🫶

    0
    0 Yorumla
  • Aufliner
    Aufliner Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    1 - daha iyi performansı olduğu için tercih ediyor 2- Türkiye'de iPhone kullanmam zenginlik belirtisi ve insanlar böyle şeyleri severler

    0
    0 Yorumla
  • Ragnarøkkr
    Ragnarøkkr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 91%
    +1 yıl

    Çünkü zengin insanlarının oturduğu evde oturamazlar, giydiğini giyemezler, yediğini yiyemezler fakat kullandığı telefonu kullanabilirler.

    0
    0 Yorumla
  • LasTRomaNces
    LasTRomaNces Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 88%
    +1 yıl

    Olana bir sözüm yok ama olmayan müsriflik ediyor. Özenti ve hava atma çabası. Ama gel görki 30000 lik tel 30000 lik yaşantıyı getirmiyor.

    0
    0 Yorumla
  • bilmeyen_bir_adam
    bilmeyen_bir_adam Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Eziklikşerinden egolarından var olmamışlar ama o telefonla zengin havası, güçlü görünme havası psikolojik hastalık yani

    0
    0 Yorumla
  • -opia-
    -opia- Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 50%
    +1 yıl

    Son modele kadar gitmek abarti dogru. Ama ucuz telefonu da cok uzun uzadiya kullanamayacagin bir gercek.

    0
    0 Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 561 cevap paylaştı.

    Varki veriyor, olmayan zaten nasıl versin. Ben param olsasa telefona 30k vermem ama verende bizi hiç alakadar etmez.

    0
    0 Yorumla
  • burakistan35
    burakistan35 Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    bunu bende sorguluyor anlamıyorum . ben ticaret ile uğrasıyorum 11 max kulalnıyorum ama depoda kı arkadasta 13 var , e nasıl oluyor bu iş.

    0
    0 Yorumla
  • cheekystaff
    cheekystaff Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Öncelikle Apple ürünlerini sevmem.

    Ama 3k lık tlfon ile 30k lık tlfon arasında ciddi farklar bulunuyor. Ve parası olanın alması mantıklı.

    0
    0 Yorumla
  • Yalnızkurt1881
    Yalnızkurt1881 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Krediyle alıyorlar. Alman insanı gibi, peşin fiyata ve bir aylık maaşıyla almıyorlar. Yani akpnin trollüğünü yapmayın, sökmez

    0
    0 Yorumla
  • sananekardeş1
    sananekardeş1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel telefon, ne kadar zengin olursan ol ama bir telefona 30 bin TL vermek normal degil, akıl işi değil.

    0
    0 Yorumla
  • Kuşadali88
    Kuşadali88 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Parası olup alanlar için normsl bir durum. Parası olmayıp alanları bilim adamları incelemeli. Senş beni aşar bu durum 🤣

    0
    0 Yorumla
  • Zeynepandcookie
    Zeynepandcookie Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 90%
    +1 yıl

    Bende iPhone 12 mini var çokta Memnunum Otuz bin lirada Umurunda değil Benim için kalite önemli.

    0
    4 Yorumla
    • Beneklı1910
      Beneklı1910
      +1 yıl

      Demek ki paranız çok benim 30bin TL param olsa yatırım felan yaparım

      Yorumla
    • Zeynepandcookie
      Zeynepandcookie
      +1 yıl

      @Beneklı1910 param Var evet Kalite seviyorum:))

      Yorumla
    • Beneklı1910
      Beneklı1910
      +1 yıl

      O zaman doğru yoldasın :)

      Yorumla
    • Zeynepandcookie
      Zeynepandcookie
      +1 yıl

      @Beneklı1910 👍🏻👍🏻

      Yorumla
  • Okan_Akarsu1992
    Okan_Akarsu1992 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Marka markaaa kalite kalitee bir de şu var bazı telefonlar tospaha gibi donuyor falan İPhone yağ gibi akıp gidiyor

    0
    0 Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl

    Çünkü çok zengin olanlar harici çogu gösteriş havası olan mal toplulugu sonra 3 sene o telefon borcunu ödüyor

    0
    0 Yorumla
  • Mantodea
    Mantodea Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsanlar neden hazır çözünebilir kahveler varken 3. nesil cafelere veya Starbucks'a gidiyor? sorusuyla kapışır bence :)

    0
    0 Yorumla
  • johnrocco44
    johnrocco44 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl

    Parası olan alsın , parası olmadığı halde sırf hava atmak için almalarını bende saçma buluyorum...

    0
    0 Yorumla
  • Müzisyen_81
    Müzisyen_81 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben bu telefon işini hiç sevemedim gitti. Zorunlu olmzasa cebimde taşımayacağım. Gereksiz ona verilen paralar.

    0
    0 Yorumla
  • isimsizkralicee
    isimsizkralicee Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Gösteriş ben de bir ara iPhone kullandım bi ortamda hep benim telefon konusulurdu 😂 insanlar iPhone kullananların zengin olduğunu düşünüyor

    0
    0 Yorumla
  • Asdfghjkl0990
    Asdfghjkl0990 Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Ben de 13 pro max aldım nakit. Pişmanım ne yaşan diyeyim. Aşırı ağır ve büyük elimde tutamıyorum mesela

    0
    1 Yorumla
    • Loyall
      Loyall
      +1 yıl

      on bine alırım kanka =)

      Yorumla
  • Cielos
    Cielos Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl

    Gösteriş hava atmak ve biliyorum ki türkiyedeki iphone kullananların %90 nı teknolojiden anlamıyor iphone tüm özelliklerini bilmiyor bile

    0
    0 Yorumla
  • TuƝiȿș
    TuƝiȿș Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Çünkü 3 bin liraya aldığın telefonları maksimum 2 sene sonra yenilemek zorundasın, ama iphoneyi sen ne zaman istersen o zaman değiştirirsin.

    0
    0 Yorumla
  • pieta5
    pieta5 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 90%
    +1 yıl

    İnsanlar aldıkları eşyaların değerine göre kendilerine değer biçtikleri için. Çok az sayılacak bir kısım da kalite için

    0
    0 Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl

    3 bine de iPhone var Nerimancım, yanlış bakış açısı

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neriman kim? Annen mi?

      Yorumla
  • Çatapatagelbro
    Çatapatagelbro Takip Et
    Guru Yaş: 109 , eic 99%
    +1 yıl

    Bütün elindekini yatıriyorlar cidden bende anlamıyorum bizim bir arkadaş da aldı her gördüğümde aman düşmesin diye şaka yapıyoruz

    0
    0 Yorumla
  • Konusanpenguen
    Konusanpenguen Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Olay daha farklı şeylerden kaynaklı az çok herkes tahmin edebilir bu kadarda eşşek değilsinizdir herhalde…

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Reklam başka bir işe yaramaz ıphone çöp şarjı çabuk bitiyor isinma sorunları var şebekeleri iyi çekmiyor heryerde ekranları ısınınca çabuk yanıyor o parayı kesinlikle hak etmiyor

    1
    2 Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      O çekmeme sorununu çok gördüm iphone 6 plusda falan.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her modelinde var bu iphonelerin antenleri Samsung Huawei LG Lenovo gibi markalara göre çok geride kirsal bölgeyi geçtim şehir merkezinde giriş katlarda bile çekmez kolay kolay arama bile yapmaz normal arama

      Yorumla
  • Devamını Gör (303)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > İnsanlar neden 3 bin liraya telefon varken 30 bin liraya iPhone alıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İnsanlar neden 3 bin liraya telefon varken 30 bin liraya iPhone alıyor? 106 cevap verildi
İnsanlar 8-9 bin liraya telefon varken neden iPhone alıyor? 39 cevap verildi
İPhoneler neden pahalı telefon andoide göre ? 2 cevap verildi
İphone neden bu kadar pahalı? 8 cevap verildi
İphone neden bu kadar pahalı fiyatı çok abartı geliyor? 3 cevap verildi
iPhone 14 Amerika'da 971$ yani 17 bin TL iken ülkemizde neden 2193$ yani 40 bin TL? 32 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨