AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
242Cevap
Yorumlara bak 20 yaşında dayılar dolmuş, bunu sorana kadar 5bin liralık ayfon nasıl 30bin oluyor diye sorup sorgulasanıza iyi gidin Vestel Venüs alın madem
Valla çok haklısın ama iPhone bir kere kullanan bir daha android e geçemiyor bence paraya kıyıp alıcağız yine mecbur
Neden gecemiyor
Ben geçemem daha alıştım senelerdir bozuldu bozulacak yenisini bakıyorum şimdi naneyi yedik
Neden işte onu merak ediyorum
@betterbocek kamerasi olsun guvenlik ve isletim sistemi olsun iphone her zaman en iyisidir android bana kisisellik sunmuyor gibi geliyor
Ya neyini merak ediyorsun daha iyi daha kullanışlı herkes istediğini alabilir bundan size ne.
30.000 mi? iPhone 13 bile 20.000 ve çevremde 10 dan daha üstünü görmedim 3000e telefon mu kaldı kasmayan doğru düzgünü 5000den başlıyor
Gösteriş meraklıları oldukları için beyin de yok tabi telefondan anlamaz sırf marka var herkes onu kullanıyor diye
İşlemcisi, hafızası, görüntü kalitesi için alınıyor. Bugün program indireceksin telde yer kalmıyor. Program çalışmıyor. Bunun gösterişle ilgisi yok. Dışarıdan bakınca hepsi dikdörtgen kutu.
6s ıphone mu ben 5 yıl kullandım. Error verince değiştirmek zorunda kaldım. ben bir telefona o kadar para vermem derken elime hangi telefonu aldıysam beğenemedim ve 11 aldım. iyi ki almışım ben aldığımda 8000di 1 yıl bile olmadı daha. ve bunuda 5 yıl kullanırım. Annemde aldı 3000 e tel bir yıl dolmadan donmalara başladı ki kadın en fazla youtube ve google a giriyor.
İsteyen istediği Telefonu alır 😂
xiaomı bir tel aldım sevmedim ve 1 ay sonra satmak istedim 5 e aldığım teli 3,5 a geri satabiliyordum ama iPhone de yıllar sonra satsan da değeri bu kadar düşmüyor bu yüzden iphone
Düşüyo modelden modele değişir
İlla ki düşer ama çok zarar etmezsin
Samsung Huawei yüksel modelleri kullandım onları satarken cok minik zarar oldu onun dışında zarar etmedim
Xiaomi sıkıntı o zmn😁
7 yildir ayni telefonu kullaniorum samsung a5 batarya ve hafiza sorun cikarmasa degistirmeyi dusunmuyordum ama degistirmek zorundayim kaliteli olmasina önem veriyorum uzun sure goturmesi gerekli ve aradigim fiyat araligi maalesef gunumuz sartlarinda 15bin tlyi bulacak gibi cunku bazi ozellikler ön planda tutuyorum o ozellikleri karsilayan cihazlarda 15bin tlnin altinda yok
Hiç sorma sanırsın hepsi üst düzey şirketlerde CEO telefonun özelliklerini dibine kadar kullanıyorlar. Tek yaptıkları instagram-whatsapp döngüsü
Kamerasi için alıyorlar tabi ki yoksa Pubg oynamak için başka telefonlar da var ama ben olsam Fotoğraf Makinesi alırım o paraya yani kameraya önem veriyorsam tabi ki video için de Go Pro falan alirim
Gerçekten kamerası için :)
Şuanda 3000 lik telefonlarda kasmadan wp bile kullanamıyorsun 10.000e xiami telefon almaktansa iphone 11 alırım diyor millet gösterişlilik işte...
Arada yüksek kalite farkı var. Sadece diğer telefonun fiyatı vergi mergi derken deli gibi artıyor. Daha uygun fiyata alınabilse 10 bin felan iyi olurdu
Havalı olmak ve ilgi çekmek için sanırım arkadaşım geçen şey diyordu 'oğlum şöyle bir İphone telefon, Apple akıllı saat, Apple kulaklık alsam kızlar bakar mı acaba?'
Durumu olan en iyisini alsın tabi. Gidip kredi çekip de alacaksa hiç almasın. Ben şayet Samsung cuyum. Son model telefonu 13bintl iPhone yerine yerine onu alırım büyük ekran olucak benim telefon.
Son model samsung 40k TL.. 13k ya yeni model tlfonmu olur.
O kadar oldumu ya s22 o fiyatlardaydı
Z fold 4.
Önümüzdeki ay benim olacak :)
Çok para ama varsa durumun al tabi almişken iyiis olsun
Teknolojiye verdiğim paraya acımam doğrusu
Hanımefendi, yıllardır California üniversitesinde tüketimin sosyolojik analizi üzerine çalışmalar yürütüyorum, şu an ki dönem tüketim toplumu, eskiden böyle mıydık yhaaa.
Dediğin gibi çoğu android iyi ama ios daha güvenli bir telefon fotoğraf vs konusunda.. bende almak isterimde ramlerini yeterli bulmuyorum aynı ramle android kullanırım daha ucuz en azından..
Çoğu kişi gösteriş meraklısı olduğumuzu düşünse de ben kamera ve diğer özellikler için aldım. Şu dönem zaten oldukça sosyal medya ile ilişkili bir dönem herkes güzel fotoğraflar çekebilmek, çektikleri fotoğrafları saklamak (gb yüksekliği) iyi uygulamalar yüklemek bunlardan kastettiğim eski telefonlarda genelde inmiyor yeni uygulamalar yani pek gerekli şeyler değil ama gençler bunları düşünüyor gibi 🙃
şu an çok ucuza telefon kalmadı bir ikincisi insanların lamak isredikleri şeyler pahalandıkça pahalanıyor örnek ben 13 pro 27 bin verdim şu anda 41 bin tl olmuş
iphone guzel bir telefon. uygulamalar ios'un yeni surumlerini desteklemeyene kadar kullanabilecegin iyi bir telefon ancak bence su durumda parasi olanlar icin gecerli. parasi olanlar icin bisey diyemeyecegim ancak diger turlu gorgusuzluge girdigini dusunuyorum.
Çünkü kimseyi ilgilendirmez. Ne beni ne seni ne bir başkasını.
Almak istiyor ve alıyor. Parasını bız vermıyoruz sonucta. İsterse 300.000 versinler beni ne ilgilendirir
Hava olsun diye. Hiç bi uygulama yuklemeyip. Ağır uygulamalar kullanmayacaksan anlamsiz. Ha kullaniyorsa ne bileyim 3 boyutlu tasarim gibi seyleri mantıklı
Asıl soru neden iPhone 30 bin lira? Kim neyi isterse onu alsın , normal doğru düzgün bi fiyatlandırma ve ekonomi modeli olsun
Tofaş ile Mercedes-Benz bir değilse, iPhone ile herhangi bir x telefonu da bir değil. ☺️
Zengin olan alsin da ya fakir olanlar?
Herkes bütçesine göre zatenn 🤷🏻♀️
Yani fakiriz diyenler iphone kullanmiyor oyle mi? Cikar telefonunu diyen dayilar hakli mi? Ekonomik kriz diyen aciz diyen iphone kullanicilari yalanci o zaman
Bilmem ben zengin olduğum için fakirler ne kullanıyor bilmiyorum bende 13 pro max var 35 bin tl.
3000 alınan telefon ile 32 bine alınan telefon arasında senin görebileceğin fark kamerası olur dahası olmaz popüler kültür
Telefona 30 bin vermem. Bir bozulsa gitti 30 bin. O kadar enayi değilim. Gider o parayla başka bir şey alırım.
Çünkü iPhone.
7 Eylül’de iPhone 14 tanıtılacak, bence 50 bin lirayı geçen modeller olacak ve herkeste onu göreceğiz.
doğru soruyu sormuyosunuz, neden bir telefon 30 bin tl ıphone nun en iyisi 1300 usd, tl çevirsek bile bizde 40 binlik telefonun neredeyse yarısı, ulaşılamaz hale getirmek sadece daha çok istemelerine neden oluyor
Beyin boş olunca cebini dolu göstermeye çalışıyorlar çünkü
Fakir insan açtır zengin ise toktur.. Alacağımı bildiğim halde gidipte o miktar para vermem yani
Bazı insanlar böyle ayranı yok içmeye atla gider Çeşmeye
Hep desinler hep gösteriş başka bir şey değil
Akılsız oldukları için zengin olan adamın iphone 13 alıp boşa almışım demesi gibi. Olay dışardan nasıl gözüküyoruz ihtiyaç değil yani
Çünkü zengin olup gereksiz harcamalar yapmazsan fakir edebiyatı yapmış oluyorsun
3 bin liralık surekli kasıyor , donuyor, ısınıyor, oyun oynanamıyor, kamerası iyi çekmiyor, hizlı degil başka soru?
Ben sisteminden dolayı alıyorum geçen saatimi düşürdüm adamlar buldurdular saati cidden çok iyi bir sistemleri var🫶
1 - daha iyi performansı olduğu için tercih ediyor 2- Türkiye'de iPhone kullanmam zenginlik belirtisi ve insanlar böyle şeyleri severler
Çünkü zengin insanlarının oturduğu evde oturamazlar, giydiğini giyemezler, yediğini yiyemezler fakat kullandığı telefonu kullanabilirler.
Olana bir sözüm yok ama olmayan müsriflik ediyor. Özenti ve hava atma çabası. Ama gel görki 30000 lik tel 30000 lik yaşantıyı getirmiyor.
Eziklikşerinden egolarından var olmamışlar ama o telefonla zengin havası, güçlü görünme havası psikolojik hastalık yani
Son modele kadar gitmek abarti dogru. Ama ucuz telefonu da cok uzun uzadiya kullanamayacagin bir gercek.
Varki veriyor, olmayan zaten nasıl versin. Ben param olsasa telefona 30k vermem ama verende bizi hiç alakadar etmez.
bunu bende sorguluyor anlamıyorum . ben ticaret ile uğrasıyorum 11 max kulalnıyorum ama depoda kı arkadasta 13 var , e nasıl oluyor bu iş.
Öncelikle Apple ürünlerini sevmem.
Ama 3k lık tlfon ile 30k lık tlfon arasında ciddi farklar bulunuyor. Ve parası olanın alması mantıklı.
Krediyle alıyorlar. Alman insanı gibi, peşin fiyata ve bir aylık maaşıyla almıyorlar. Yani akpnin trollüğünü yapmayın, sökmez
Güzel telefon, ne kadar zengin olursan ol ama bir telefona 30 bin TL vermek normal degil, akıl işi değil.
Parası olup alanlar için normsl bir durum. Parası olmayıp alanları bilim adamları incelemeli. Senş beni aşar bu durum 🤣
Bende iPhone 12 mini var çokta Memnunum Otuz bin lirada Umurunda değil Benim için kalite önemli.
Demek ki paranız çok benim 30bin TL param olsa yatırım felan yaparım
@Beneklı1910 param Var evet Kalite seviyorum:))
O zaman doğru yoldasın :)
@Beneklı1910 👍🏻👍🏻
Marka markaaa kalite kalitee bir de şu var bazı telefonlar tospaha gibi donuyor falan İPhone yağ gibi akıp gidiyor
Çünkü çok zengin olanlar harici çogu gösteriş havası olan mal toplulugu sonra 3 sene o telefon borcunu ödüyor
İnsanlar neden hazır çözünebilir kahveler varken 3. nesil cafelere veya Starbucks'a gidiyor? sorusuyla kapışır bence :)
Parası olan alsın , parası olmadığı halde sırf hava atmak için almalarını bende saçma buluyorum...
Ben bu telefon işini hiç sevemedim gitti. Zorunlu olmzasa cebimde taşımayacağım. Gereksiz ona verilen paralar.
Gösteriş ben de bir ara iPhone kullandım bi ortamda hep benim telefon konusulurdu 😂 insanlar iPhone kullananların zengin olduğunu düşünüyor
Ben de 13 pro max aldım nakit. Pişmanım ne yaşan diyeyim. Aşırı ağır ve büyük elimde tutamıyorum mesela
on bine alırım kanka =)
Gösteriş hava atmak ve biliyorum ki türkiyedeki iphone kullananların %90 nı teknolojiden anlamıyor iphone tüm özelliklerini bilmiyor bile
Çünkü 3 bin liraya aldığın telefonları maksimum 2 sene sonra yenilemek zorundasın, ama iphoneyi sen ne zaman istersen o zaman değiştirirsin.
İnsanlar aldıkları eşyaların değerine göre kendilerine değer biçtikleri için. Çok az sayılacak bir kısım da kalite için
3 bine de iPhone var Nerimancım, yanlış bakış açısı
Neriman kim? Annen mi?
Bütün elindekini yatıriyorlar cidden bende anlamıyorum bizim bir arkadaş da aldı her gördüğümde aman düşmesin diye şaka yapıyoruz
Olay daha farklı şeylerden kaynaklı az çok herkes tahmin edebilir bu kadarda eşşek değilsinizdir herhalde…
Reklam başka bir işe yaramaz ıphone çöp şarjı çabuk bitiyor isinma sorunları var şebekeleri iyi çekmiyor heryerde ekranları ısınınca çabuk yanıyor o parayı kesinlikle hak etmiyor
O çekmeme sorununu çok gördüm iphone 6 plusda falan.
Her modelinde var bu iphonelerin antenleri Samsung Huawei LG Lenovo gibi markalara göre çok geride kirsal bölgeyi geçtim şehir merkezinde giriş katlarda bile çekmez kolay kolay arama bile yapmaz normal arama