Hayır indirim günlerini beklemiyorum kendi açımdan beklemeye gerek duymuyorum çünkü ama yinede takip ediyorum kampanyaları ve indirimleri yaranlanmak ve faydalanmak iyi oluyor çünkü artık bu ekonomikyede alıştım zaten çoktan alışmakta gerekiyor benim için indirim günlerini beklemeye gerek yok ama her ihtimale karşı ne olur ne olmaz diye indirim fırsatları kampanyaları takip ediyorum yeri geldiği zaman çünkü fırsatlardan indirimlerden kampanyalardan yaranlanmak faydalanmak iyi oluyor çünkü ama alışveriş yapmak için indirim günlerini beklemiyorum beklememde
indirim beklediğim bişey var stradivariustan crop biker deri ceket 800’dü sanırım 500 e düştü sonrada bi baktım gene çıkmış 🥺 onu bekliyorum düşsün alıcam