alışveriş yapıcak olanlar ne alıcaksınız?
ben telefon alıcam sabırsızlıkla bekledim indirim günlerini ayy sonunda

alışveriş yapıcak olanlar ne alıcaksınız?
ben telefon alıcam sabırsızlıkla bekledim indirim günlerini ayy sonunda

bugün yapamayacagim birtakım önemli işlerim var para da yok ya parası dönemine. denk geldi lanet olasi indirim midie bindirim mıdır artık ne boksa
Bir pantolon aldım bile dün. Eğer beğenirsem diğer renklerini de alacağım hemen.
modeli ne
rengi ne nasil kombinliceksin ben alisveris yaparken hep gordum ama gectim nasil giycem ki bi turlu bilemedim
Bende zaten kamuflaj desenli olanı vardı yıllar önce almıştım ama onu mağazadan almıştım. İlk kez internetten kargo pantolon sipariş ettim. Rengi bej. Her şeyle kombinliyorum. Tişörtleri içine sokunca spor oluyor cropla biraz daha sert cool duruyor gömleklerle daha ciddi oluyor gayet kullanışlı bence hem de aşırı rahat
Bindirim üstüne indirim. Git yurtdışından al daha iyi
Cevap
2Cevap
İhtiyacım olan bir kaç şeyi alacağım ama gereksiz masraf yapmayı düşünmüyorum.
Merhaba,
Evet aklında birkaç ürün vardı ama umduğum kadar maalesef ki indirime girmemiş. 11,11 bekleyeceğim.
Ayakkabı almayi düşünüyorum
Hayır çünkü param yok shcjsjxjx
Evet düşünüyorum.
no para :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?