Alışveriş yaparken sizin için beğeni mi önemlidir ihtiyaç mı?

Beğendiğim şeyi direkt alırım
İhtiyacıma göre alışveriş yaparım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

İkisi bir arada olmalı. Beğendiğin için ihtiyacın olmadan alırsan bunun adı israf. Dünyada artık bu kadar ısrafı kaldıracak hal kalmadı. Beğenmeden de alırsan giymiyorsun o da israf oluyor. Ez cümle ihtiyaç artı beğeni birlikte olmalı. C şıkkı.
Cevap
35Cevap
Beğeni önemli
İhtiyacıma göre yaparım genelde. Ama ihtiyaçlarımı beğenerek yaparım. Beğenmediğim bir şeyi ihtiyacım olsa da almam. Başka yerlere bakarım.
Beğeni önemlidir..
Beğenmediğim hiç bir şeyi almam..
İhtiyaç dahilinde bile olsa, yine de gezer dolaşır beğendiğim markanın ürününü alırım.
Keşke sadece ihtiyacım olanları alsam. Genellikle beğendiğim ürünleri gereksiz olsa bile toplar gelirim
İhtiyacıma göre alışveriş yaparım. Her beğendiğimi alsaydım banka hesabım ağlıyor olurdu. :D
İhtiyaçtan fazlasını almam. Sevdiğim, hoşuma giden bir şeyi ihtiyaç olursa alırım.
Artık ihtiyacına göre alırsın. Bu zamanda alabilirsen
İhtiyacım önemlidir zaten ihtiyacımı aldığımda da memnuniyet ve beğeni duygum ortaya çıkıyor.
Bu devirde beğendiğini direkt alabilen kolay yoldan para kazanıyordur
beğendiğim şeye ihtiyacımın olduğunun farkına varıyorum :)))
İhtiyaç için gidiyorum daha fazla şeyler alıyorum beğendiğim için
Beğendiğim şeye ihtiyacım varsa veya ihtiyacım olan şeyi beğendiysem alırım
Beğendiğim her şeyi tabi ki de alamıyorum ama ihtiyacım varsa ve beğendiysem alırımm
İhtiyaçlarımı belirleyerek alışveriş yaparım ama onlar dışında bir şeyler beğenirsem de alırım
İhtiyacıma göre alışveriş dışında her şeyi israf olarak görürüm. Dünya da hiç üstü başı olmayan ve hâlâ açlıktan ölenler var.
İhtiyacım olanı alırım hele bu devirde israf hiç olmamalı
İhtiyacım olmayan birşeyi neden be geneyim ki
Beğendim diye ihtiyacım olmasa neden alayım aa çok güzelmiş der gecerim
Öncelik ihtiyaç beğendiğim şeyleri de alıyorum bazen.
ilk başta ihtiyaçlarımı alırım sonra beğendiğim şeyleri
Özellikle teknolojik şeyler alıyorum merak ediyorum sırf denemek için alıyorum beğendiğim teknoloji ürünleri kaçırmıyorum
Alışveriş yapmak rahatlatıyor beni
Beğendiğim şeyi direkt alırım
İhtiyaç için çıkıyorum ama beğendiğimide alıyorum
İlk gözüme çarpa ı alırım
Param varsa tabi ihtiyacima gore alışveriş yaparim
Beğenirsem qlirim direk tabi ki
İhtiyacıma göre alışveriş yaparım. ☺️☺️☺️
İhtiyacıma göre alışveriş yaparım
İhtiyacıma göre alışveriş yaparım
İhtiyaç neyse onu alırım
İhtiyaçlarım doğrultusunda beğendiğimi alırım :)
İhtiyacıma göre alışveriş yaparım her zaman
Gerek yok sanırım insanlar aç gözlü
ihtiyacım neyse onu alırım
Bu ekonomide beğeni zor 😂
Ben genelde gözlük hastasıyım görünce alırım 😂
Beğenmem önemli tabikide
Beğendiğimi alırım ihtiyaç olmasa bile
İhtiyaç ve beğeni doğru orantılıdır
İhtiyacımı karşılayacak şey beğendiğimde olmalı
Bu devirde ihtiyacım dışında alışveriş yapmam
Ihtiyacim olanı begenirsem alırım
Ortaya karışık elbette😂
Her ikiside
İhtiyaç.
Bu zamanda ihtiyaç
Direk alirim begendigimu bende
İhtiyaç
Bu devirde ihtiyaç bana göre.
Begendigim kizi direk alirim♥️😄
Beğenmem lazım
Beğeni
İhtiyacım varsa.
İkiside
Yakışanı alırım
İhtiyaç dışında almaya kalkarsan paran yetmez 😂
İhtiyac onemli
ikisi de
Begeni
Beğenmem önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?