Ay şahsen ben çok yoruluyorum o yüzden online alışverişten yanayım. Peki sizin tercihiniz hangisi?


Görerek almak, torbaları taşımak bir terapidir. Yorulup kahve içeceksin. Arkadaşınla dedikodu filan yapıp sonra tekrar devam edeceksin alışverişe. Harika
Cevap
12Cevap
Online alışverişte daha önce çok mağdur oldum o yüzden mağaza gezmekten yanayım.
Online alışveriş
Hiç sefmiyorum mağaza gezip bir şey bulamamayı nefret ediyorum
Online al geç
Online alışveriş daha rahat. Mağaza gezmeyi sevmem.
Mağaza tabiki gözlerimle görmek çok hoşuma gidiyor rengini vs.
Mümkünse mağazadan alırım hiç değilse muhatabım olur bir sorun olursa
İksiide bazen kendim bakıp almak gezmek istiyorum bazende online
Online alışveriş daha mantıklı geliyor bana zaten hafta içi sabah 8 akşam 5 mesai yapıyoruz mağaza gezmeye pek zamanımız olmuyor
Mağazada daha güzel kocam bazen beni kuytu köşede beceriyo mapzada
İkisi de. Ama online daha çok zevk veriyor
Mağaza gezmeyi severim
Mağaza gezmek, denemeden bir şey almam çünkü
Mağazalar çok pahalı
Online daha ucuz
Kıyafet mağaza , ayakkabı ve teknolojı onlıne
Online alışveriş çok daha iyi
Online alışveriş yapıyorum
Mağaza
şu anda online alışveriş daha cazip geliyor
Tabi ki de online alışveriş yapmak
Mağaza gezmek
Mağaza gezmek
Online alışveriş
Mağaza gezmek
İkiside 🫣
Online.
Mağaza gezmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?