Küçükken karne hediyesi olarak ne bekleyip ne buluyordunuz? Karneleriniz hediyeyi hak ediyor muydu?


bisiklet istemiştim vitesine rengine hatta markasına kadar seçmiştim işin garip tarafı karnem süper olmamasına rağmen babam almıştı 😀😀 kıyamamak 😂😂😂
hala öyleyim her doğum günümde kendi hediyemi seçer babama iletirim 😂
Cevap
5Cevap
Ben para beklerdim ya, kendi istediğim şeyleri almak için para en mantıklısı. 😍
Bir şey beklemezdim
Çalışkan bir öğrenciydim. Hiç karne hediyesi almadım, hiç beklentim de olmadı. Biliyordum ailemin alamayacağını.
şartlar
Karneyi eve götüyor oradan doğru sanayii'nin yolunu tutuyordum.. Hatta bazen eve de girmiyordum kapıya bırakıp gidiyordum..🙂
çalışkan bir öğrenciydim hep takdir alırdım ama karne hediyesi aldıklarını hiç hatırlamıyorum
ağğ :D
Karnelerim hediyeyi her zaman hak ederdi ama maalesef hiç karne hediyesi almadım. ☺️
:D sağlık olsun
Para olarak alırdık biz dedemlerle büyüdüm. Normal zamanlarda hediyeler alınırdı zaten. Karne günleri beklenmezdi.
anladımm
Hep bisiklet isterdim hiç telefon istemedim.
aldılar mı
Kedi bekliyordum hep. Hicbi sey alınmıyodu
İlkokul ogretmenimiz karneleri verirken herkesten hediye olarak ne istedigini sormustu. Asık oldugum cocuk yatak demisti... Onu hic unutmuyorum. Hala hatırlar duygulanırım
kedi neden ya bir kişi daha kedi bekliyormuş :D
İstediğim şeyi almışlardı. Ayıcık
süper :D
Hiç öyle beklentilerim olmadı
Beklediklerim oldu…
ne bekledin
Kedi bekleyip barbıe seti buluyordum
ahhahaha :D bu iyiydi
Para ksjsj
veriyorlar mıydı
Pek birsey beklemem
neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?