Çocukken çiklet aşırdığım bakkaldan helallik almalı mıyım kul hakkına girer mi?

Arkadaşlar yaklaşık 15 sene olmuştur çocukken annemin bana sigara aldırmaya gönderdiği bakkaldan 2 adet kavunlu şıpsevdi sakızı aşırdım (arakladım, indiregandi, çaldım vs) adam arkasını dönüp sigarayı ararken ben iş üstündeydim. Çk utnyrm. s
Eşek kadar oldum ama bunu unutamıyorum. Rüyalarımda o bakkalı beni bir kazanda kaynatırken görüyorum. Stv de sır kapısı izlerken çok etkileniyorum sırf bu mevzu yüzünden kitabın solumdan veriliceğini düşüyorum.
Sizce gidip helallik almalı mıyım? 2 tane şıpsevdi alsam çaktırmadan sakız kutusuna atsam hak üzerimden gitmiş olur mu?
Sırf bu yüzden ölümden itina ile kaçıyorum yardım pls!!!1
Güncellemeler
+1 yıl
Ne güzel de ciddiye alıp cevap veriyosunuz l an kıyamam
Güncellemeler
+1 yıl
Ebu emri zahiri kardeşimizin yorumundan sonra bu kadar endişe ettiğim ve o destansı yorumu okumak zorunda olduğum için kendimden ve çocukluğumdan utanıyorum o yorumu okumasam da direkt gidip bakkal önünde kendimi jiletlesem? Ulan bir sakız yüzünden kızdırdık ebu hureyreyi cehil miydi zelil? Zahir? Allah beni seneler sonra bu adamla cezalandırdı. Ibretlik
Çocukken çiklet aşırdığım bakkaldan helallik almalı mıyım kul hakkına girer mi?
Cevapla