hapsırmakmış dogrusu ama hapşı diye hapşırmıyoruz ki hapşu diye hapşırıyoruz? galiba biraz hasta oldum ogleden sonram yine cok sosyal gecti + bir suru sagliksiz sey yedim. seyler. birden cok. neyse hapsu yuce honos

hapsırmakmış dogrusu ama hapşı diye hapşırmıyoruz ki hapşu diye hapşırıyoruz? galiba biraz hasta oldum ogleden sonram yine cok sosyal gecti + bir suru sagliksiz sey yedim. seyler. birden cok. neyse hapsu yuce honos

Hapşurmak biz gibi hür hapşıranlara özel ondan. Hapşuuu diyen biri nasıl keyif alıyodur, tüm vücudumdan o stres çıkıyo hapşırırken, yazarken hapşırasım geldi. Hapşıııı ise mümkünse iç organlarını patlatmak bile ister de duyulmasın o diye uğraşanın çıkardığı o ses işte, ona hapşırık denmez ya. Doğrusunu sevmeyiz biz bu kelimenin, bize gelmez ve bu arada çelebim iy yaşa, çok yaşamak istersen de iy yaşa hanım çelebim.
ben hapsurmustum melo, icten gelen dolu dolu ve cok basarili bir hapsuruktu en kisa zamanda senin de basina gelir insallah 🤲🏻
Annem hep derdi iyi insanlarla arkadaşlık kur diye bu nece güzel bi duadır, annem görse kızı mıyım diye kontrol eder doğum izimi, dugulandım baya
yiiiiaaaa
Cevap
16Cevap
çok yaşa evet
çok yaşama, iyi yaşa, çok yaşayıp sürünmekte var. d
Hapsirmak degil aksirmak 😀😀 ben hiiiepppsuvvvvv diyorum 😂😂 3 kere hapsirinca baronun oglu oluyorum :))
hahshhshfhf bundan sonra her 3 hapsurusumda baronun oglu olucam
sen 4 hapsir laz ziyanin kizi ol 😂😂
orhaaaann
Esaaattttttt 🤨 😂😂😂
Yavvvvvruuuummm çok yaşa iyi yaşa güzel yaşa paralı yaşaaa
sagol askimmm aminnn
Ben dee. Sen çokkk yaşa canım
sagol canimmm sen de cok yasa
Ne gerek var 😅
Soru hakkını bu kadar berbat kullanma
Eşeğin kulağına su kaçırma
ne demek berbat
Çok çok çok sağlıklı yaşayın
Çok yaşa evet dkdj
En az onbinyıl yaşa
on yuz bin milyon yasicam
Ben Allahla kul arasına girmem bacı
İyi yaşa
sagol sigmaaa
arkanda duran buna izin vermez
taktin kafayı haaa
Art arda 5 kez hapsirdim
cok yasa cok yasa cok yasa cok yasa cok yasa
Güzel yaşa.
Çok yaşa
Elhamdülahsız az mı çok bilimez
elhamdulillah
yani sana kalmış :))
profil foton bana o kadar eski hissettiriyor ki. sanki sene 2007 gibi
O kadar diil bee ama bi 2018 - 2019 u var.
Saçmalama
neden
Çok yaşama
sagol abim
Rica ederim abla ne demek
İyi yaşa demek daha iyi bence
hem cok hem iyi yasasam
Olur yaşa bakalım
Bilmem yaşasan mı
ben de bunu sordum
iyi yaşa
olur
Coooooook yasa
tesekkur ederimmm
Çok yaşa
Sağlıklı yaşa
Hahha
En çok sen yaşa
İyi yaşa knk
90 sene yaşa
90 yas mi yoksa şu andan itibaren 90 sene daha mi
90 yaş... O kadar da abartmayalım 😄
tesekkurlerrrr
Ricalar şeker 🍬
Mutlu yaşa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?