Size ne pahalı geldi de almaktan vazgeçtiniz son zamanlarda? Anlatın hele xd 


Ürünün fiyatını gördükten sonra bırakmaktan daha acı bişey varsa o da belli bir fiyat verdiğin ürünün bir zaman sonra elden çıkarmak istediğinde değerinin çok altında olmasıdır. Kazıklanmış hissi gibi bişey, aptal hissetmek gibi hatta 😑
Tabikide artık şu zamanlarda iki defa ürün fiyatını kontrol etmeye başladım bütçene dikkat etmen lazım ayağını yorgana değilde cebine göre uzatçan artık.
Cevap
10Cevap
Hemen hemen beğendiğim 100 ürünün 99unun fiyatını gördükten sonra almaktan vazgeçerim. Birininse vazgeçmem ama param olmadığı için yine de alamam 😂
Aşırı beğendiysem alırım ama aşırı beğenmiş olmam gerek eve gidince ben buna niye para verdim dememeliyim
Evet, oldu. Fiyatı çok uçuktu. Daha doğrusu benim bütçeme göre uçuk fiyatlı olduğunu düşündüğüm bir üründü. Alamamıştım o yüzden.
Evet çok pahalı diyip bıraktığım bir ayakkabı vardı ve o kadar güzeldi ki 2000 den fazlaydı almadım beni aştığı için
Bir yüzük beğenmiştim. 7000₺ fiyat biçmişler. Artık o yüzüğü beğenmiyorum
Çok oldu maalesef. Geçen soru bankası alıcaktım 100 TL olduğunu görünce vazgeçtim.
son zamanlarda gıda hariç kalan her ürünlerde bu durumu yaşıyorum
Günümüz ekonomisiyle neredeyse her gün yaşıyorum bu durumu
Maalesef bu aralar cok oluyor. Paramizin degeri kalmadi.
Çalışıyorum ve biriktirip beğendiğim ürünü almaktan vazgeçmemek için çabalıyorum.
Hayır, beğendiysem alırım.
Çok oluyor malum Türkiye
Alışkanlık olmuş bende elbiseye bakmadan önce fiyatina bakarım 😂
Her gün yaşıyorum rutinim oldu
Hayır vazgeçmem. Mutlaka almalıyım.
Oldu öyle şeyler, fakirlik🙄
Aklimaaa gelmiyoreeeee qwewqwe
Markete girmek pahallı geldi
Çok oldu türkiyede yaşıyorsak normal şeyler bunlar
Çok fazla
Olmadı
Hayır, olmadı.
Hangi birini sayayım şimdi
Olmadı diyen varsa gelsin beni s
ooo çokkk
Evet defalarca
Evet oldu
Yani fiyatini saçma bulduğum çok oldu
pek çok defa
Evet oldu
Oldu tabii ki
Oldu tabiki😂😂😂
Evet cok
Evet oldu
Genelde...
Zaman zaman evet
Oldu tabi
Oldu tâbi.
Bazen oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?