İkinci el sitelerde beden olmadı diye iade yapmak isteyen müşteriler var bu durumda napıyorsunuz?

Alım yapmadan önce tüm ölçüleri söylüyorum zaten 2. El kıyafet tamam diyip alıyorum hemen ertesi gün kargoluyorum ama ürün gidiyor ve beden olmadı diye iade etmek istiyorlar ve iade kabul etmediğimi en başından söylediğimi tekrar kibar birşekilde söylüyorum bu defa çok kabalaşarak cevap yazıyolar , bu bir defa kul hakkı değilmi? Herşeyi baştan söylüyorum ürün tertemiz eline söylediğim şekliyle ve hızlı kargalanoyor zaten 200 e aldığımı 50 ye satmışım hiçbir sorunu olmamasına rağmen beden ölçü veriyorum tek bahanesi dar geldi oluyor. Bu tür durumlarda satış yapanlar nasıl davranıyorsunuz ve nasıl yol izliyorsunuz
İkinci el sitelerde beden olmadı diye iade yapmak isteyen müşteriler var bu durumda napıyorsunuz?
Cevapla