- Satıcı ile irtibata geç , kargoya ver , kim uğraşacak 🤷🏻♀️


Hayır Eğer idare edilebilecek bişeyse uğraşmam. Bebeğime yanlışlıkla külot bez almışım. Tam 7 paket toplu alayım dedim🤦🏽♀️ben cırt cırtlı sansürlen külot bez almışım meğerse. Bi daha da yollamadım bitmesi gerek taşırıyor Çğnkü 🙄
İçime sinmezse, hatalı ürün gelirse iade ederim.
Yalnız en son antrman yapmak için dirseklik ve giyinmek için 3 tane şapka almıştım.
Dirseklik küçük geldi, şapkaları beğenmedim.
Geri iade edecektim üşengeçlikten evden çıkamayınca kaldı öyle.
Gereksinim duyduğu birilerine veririm diye düşündüm.
Uğraşmamak için alacağım şeyi bin defa düşünür taşınır indirir kaldırır sonra alırım ve şükür ki gelen siparişlerim beni üzmedi aman nazar değmesin 😅🧿
Keşke benim de öyle olsa 🫣🤪
2021 de sipariş ettiğim bir ürün varmış sözde almamışım halen onun için arayıp duruyorlar 😂 ürünün ne olduğunu bilmiyorlar bir avukat oluyorlar bi icraya verelim diyorlar bi. ……. Olun dedim sustular 😂
Benimle uğraşacakları için onlara geçmiş olsun 😂
Gibi gibi 😂
😱🙄 🤷🏻♀️ iyi 😂
Uğraşmam
Cevap
3Cevap
Para verdiysem fazla evet
Uğraşırım, sanıldığı kadar zor değil...
Begenmezsen istedigim gibi gelmezse iade ederim
Daha hiç uğraşmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?