- Alışveriş & Hediyeler konusunda 483 cevap paylaştı.
+1 yılDoğum günün kutlu olsun yeni yaşında yeni yılında tüm başarı mutluluk ve güzellikler seninle olmasını tüm kalbimle dilerim 🎂🎁💐🌸 sana hediye iyisinden Ray-Ban günes gözlüğü yakışır 👓
17 Yorumla- +1 yıl
Ooo çok teşekkür ederim güneş gözlüğü benim için moda ya da aksesuar dan çok ihtiyaç gözlerim ışığa hassasiyetti var güneşte canım yanıyor resmen gözlerim kızarır kanlanır acır 🥹🥹 o yüzden güneş gözlüğü güzel bir hediye oldu 🥳🥳🥳🥳
- +1 yıl
rica ederim ne demek🌸 yaaa çok geçmiş olsun çok bilmiyordum🥺🥹 yazları dikkat et lütfen olabildiğince korun güneşten ☀️ tekrar doğum günün kutlu olsun 🎉🎁🎂💖
- +1 yıl
Renkli gözlerde olabiliyormuş hassasiyet ondan güneş gözlüklerim yaz aylarında düzgün bir şey olmak zorunda kendim özel filitreli falan bir yaptırmıştım onu hassasiyetti olmayan bile takınca şok oluyordu bu ne rahat ya sanki yok gibi ve güneşi kesiyor falan diyorlardı onu kaybettim bir daha da yaptırmadım şimdi uv filtreli gözlük kullanıyorum orjinal marka olsun uv olmasın gene işime yaramıyor ve çok teşekkür ederim ☺️
- +1 yıl
haklısın göz önemli basit bir şey değil ki hassas bir noktamız kaliteli gözlükler direk güneş ışığı kesecek filtreli gözlüler tercih etmek gerekir hele İzmir gibi güneşin çokça yoğun olduğu bir yerde.. umarım tekrar yaptırabilirsin çok üzüldüm ya rica ederim ne demek 🙏
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim çok güneşte dışarı çıkmamakla çözüm buldum 😁
- +1 yıl
rica ederim 😊🙏 evet oda bir seçenek
- +1 yıl
Sıcaklarda güzel bir yöntem oluyor 😁
En İyi Cevaplar
Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,6b cevap paylaştı. Aynalı kombin 😃 ve halhal
https://youtu.be/fa2L-A2sS-4
Sana verecek bir armağanı ne çok aradığımı...
Hiçbir şey içime sinmedi.
Altın madenine altın sunmanın ne anlamı var.
Ya da okyanusa su...
Düşündüğüm her şey
Doğu’ya baharat götürmek gibiydi.
Kalbimi ve ruhumu vermemin bir yararı yok,
Çünkü sen zaten bunlara sahipsin.
O yüzden sana bir ayna getirdim.
Kendine bak ve beni hatırla! ..
Mevlana
Mutlu yıllar11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim Hem kutlama hem şarkı için Barış Manço ❤️❤️❤️

Mutlu sağlıklı yıllar dilerim sevdiklerinle birlikte nice senelere 🎂🧿
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim hediye içinde ve hediyeyi açınca gidip giyer gelirdim 😁
- +1 yıl
Teşekkür ederim ve bence de yakışır 🙃
+1 yılkedicik var
17 Yorumla- +1 yıl
onlar hep olmalı
- +1 yıl
Aynen tatlım
- +1 yıl
Kedicik içinde gelirmi eig
- +1 yıl
Saol tatlı fistigim
- +1 yıl
Buda aynısı oldu
- +1 yıl
1 yıl beklemiş ve rica ederim :d
- +1 yıl
Aynen tatlı fistigim 😘💓
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
iyi doğdun abla :) doğum günün kutlu olsun umarım mutlu huzurlu ve yanlız olmadığın bi yaş geçirirsin
12 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim iyi dilekler ve kutlama için 💚
+1 yılGel seninle kokoreççiye gidelim.Çift lavaşlı bol malzemeli alalım, yanına ne istersin içecek olarak😋
13 Yorumla- +1 yıl
İzmir usulü olacak ama 🙃🙃 çok teşekkür ederim ✌🏼
- +1 yıl
Rica ederim, nasıl istersen. Kutlamayı unutmuşum. Mutlu ve sağlıklı bir ömür temenni ederim.🤗
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim kutlama içinde 😁
Mutlu yıllar ,
Yeni yıl önce sağlık sonra mutluluk ve huzur getirsin.
Hediyemi ileri tarihe atıyorum ve sana bir pentagram konser bileti sözü veriyorum.13 Yorumla- +1 yıl
Vuuu hediye güzel ama sanal olarak hediye alıyorum burada gerçek hayatan değil 😁
- +1 yıl
İşte elbise alırdım demek bide varsa bu olurdu diye link atmak falan gibi sanaldan gönlünden ne koparsa 😂😂😂
+1 yılDoğum günün kutlu olsun nice senelere meleğim 🥰🥰🥰
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim:))
+1 yılGüzel bir etek veya büstiyer olabilir. 😎 Bir de kahve veya burger ısmarlardım. 🤤
12 Yorumla- +1 yıl
Hediye için teşekkür ederim ama kahve iyidir ya hamburger çok kalorili 😁🙃🙃💃🏼
- +1 yıl
İçebilsek keşke seninle 😎😔
+1 yılMutlu yıllar prenses :D
Etek alırdım sanırım. Görselini bulabilirsem atarım :D13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim ve etek içinde ayrıca teşekkür eder yeşil rengi sevdiğimi eklerim 😁
- +1 yıl
:D
+1 yılDoğum günün kutlu olsun 😇😇😇 kutlama nerde sen ondan haber ver 😇
13 Yorumla- +1 yıl
Evde 🙃 ve çok teşekkür ederim:))
- +1 yıl
Hediye gonderirdim sana o kadar görüş arkadaşlığımız var ama burdan olmuyor😇 hep mutlu ol hep gül 😇
- +1 yıl
Yok yok hediyeler sanal gerçekte bir şey istemiyorum 😂😁 ve teşekkür ederim 🙏
+1 yılNice yıllara kenksssssss, sana hediye çeki alırdım 🤣🤣🤣🤣 git gönlünce alışveriş yap die 🤣🤣🤣
136 Yorumla- +1 yıl
Yok o sayılmaz kendin geçmen lazım 😁
- +1 yıl
Heammmmm resmini çizerdm bi ihtimal kara kalem olarak 🤣 bu iyimi
- +1 yıl
ya da o zor olur resmini birine çizdirtirirdim 🤣🤣
- +1 yıl
Kendin çiz 😁
- +1 yıl
Tatlım çok üşeniyorum zati yüzünü göremedik nasıl çizeyim 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Başkasına nasıl çizdirecen o zaman 😁
- +1 yıl
Resim iptal seni tanıyan ressam bulamayız 🤣🤣ilk hediye gayet iyiydi begenmedin 🤣🤣
- +1 yıl
Öyle hediyenin ne anlamı olur ben aldıktan sonra ama 😁
- +1 yıl
Ama ben ne alayım bilmiyomki alışveriş işi bende üstümü örtsün kafi 🤣🤣🤣
- +1 yıl
O zaman battaniye al 😁😂
- +1 yıl
Tamam pofuduk patraniye alam sana 🤣🤣
- +1 yıl
😁😁 olur o bak 😁
- +1 yıl
Renk ne olsun
- +1 yıl
Siyah hariç her şey uyar onda bana bide pamuk olsun kumaşı 🙃🙃
- +1 yıl
Pamukkkkk muuuu siyahhhh olmasın mı turuncu olsun ozman, 🙃🙏🙏
- +1 yıl
Olur turuncu severim :) evet pamuk olsun ötekiler hava almadığı için terletiyor insanı yaa 😁
- +1 yıl
Ozman turuncu battaniye , yanında turuncu jelibonlar 😀😀🙃🤣🤣
- +1 yıl
Portalı jelibon 😁 teşekkür ederim 🙏 🥳🥳🥳
- +1 yıl
Herzman nedemakkk turuncu saten elbise giyin bunlarla takılırken ama 🥳🥳🥳
- +1 yıl
Battaniye için mi en fazla saten geçerlilik olur 😁
- +1 yıl
Ben bilmem turuncu takıl işte 🥳🥳🥳🥳
- +1 yıl
Haha takılırım 😂 ben hazırlanmaya gider akşam için
- +1 yıl
Oo parti var gine 🥳🥳 Yeni soru yoldaaa
- +1 yıl
Evet önce kuaför gidecem sonra gelip evde hazırlık devem edecek soru biraz geç saate gelir ama atacam buraya 😁 11 12 gibi
- +1 yıl
Bakarukkk turuncu giyin 🥳
- +1 yıl
Turuncu değil bu ara siyah gidiyorum 🙃
- +1 yıl
Renkli daha havalısın ama 🙃🙃
- +1 yıl
Evet renklerin yeri ayı ama nedense bu ara siyah beğeniyorum 🖤
- +1 yıl
Karanlıklar imparatoriçesimi olcan sen 🤣🤣
- +1 yıl
😂😂😂karanlık tarafa geçip güce denge verecem 😁
- +1 yıl
Sonunda yanımıza geliyosun , 🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
Her şey güç için 😂
- +1 yıl
Güç içinde evlat içindeki güce kulak ver 🤣🤣🥳🥳
- +1 yıl
4 5 star wars tişörtüm ve bir tane Lego darth vader anahtarlığım oldu anahtarlık bugünden hediye 🖤
- +1 yıl
Yarın seriye bi daha başlıyım aklıma iyi geldi 🥳🥳🥳
- +1 yıl
Bende ilk fırsatta izlerim geri 😁sana şimdiden iyi seyirler :))
+1 yıliyi ki Doğdun İzmirli :) sana istediğin kombini falan alırdık herhalde :D
172 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 ama hediye olarak kendin seçmen lazım 😁
- +1 yıl
:) o zaman sana yakışacağını düşündüğüm bir kombin alırdım o olur herhalde ben seçmiş olurum
- +1 yıl
O olur işte güzel bir hediye 😁
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😁
- +1 yıl
Rica ederim tekrar doğum günün kutlu olsun nice yıllara :)
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim ama kombin nasıl okurdu merak ettim 🙃
- +1 yıl
Pek bilgili değilim fakat önce ki attığın kombin fotoğraflarından senden yola çıkarak bir şeyler bulurdum herhalde :D benim için çok zor öyle kombin seçmek falan moda özürlüsüyüm ben :D
- +1 yıl
Modayı boş ver zaten giyince yakışsın yeter 😁
- +1 yıl
Cildine göre ten rengine göre seni açacak bir şeyler seçmek isterdim :) veya seni tanısaydım tarzına göre bir şeyler seçerdim :D yakışırdı herhalde
- +1 yıl
Tarzım genel olarak renkli giyinme ❤️
- +1 yıl
Açık tenli beyaz veya kumralsan renkli giyinmeyi de seviyorsun mükemmel olur yani benim gözümde :D
Açık Alev Kırmızısı - Mavi renklerden oluşan veya Kırmızı-Beyaz Mavi-Beyaz bu üçünden birini seçmem büyük olası olurdu senin için :D maviyi seviyordun zaten yanlış hatırlamıyorsam ya :) - +1 yıl
Her renk severim 😁 beyaz tenliyim hafif bronz olurum genelde yazları da
- +1 yıl
kıyafet aşığısın :D her renk seviyosan işimiz zor ama hediyeyi ben seçtiğimden dediğim renkler olurdu ben o renkleri seviyorum :)
beyaz tenliysen süper işte :) ben insanı genelde açan renkleri ve kıyafetleri severim daha önce paylaştığın kombinlerden bazıları sana baya yakışmıştı :) açıyordu seni ten ve kıyafet uyumu :) - +1 yıl
Teşekkür ederim evet o uyuma dikkat etmeye çalışıyorum zamanım varsa önceden ayarlayım ama direk seç giy çık anları da çok oluyor 😂
- +1 yıl
sen geceden dünden falan hazırlıyorsun sana bir şey olmaz :D
- +1 yıl
Genelde evet doğum günü kıyafetim 1 aydır bakıyorum 1 hafta önce anca beğendim aldım 😂
- +1 yıl
1 aydır :D inanılmaz bir şey :)
beğendiysen iyi o zaman en azından beğenmişsin de karar vermişsin :D
güle güle giy :) nerde kutluyorsun doğum gününü - +1 yıl
Evimde cumartesinden beri izmirdeyim ❤️ Anca buldum fırsat olsa daha erkek bakardım 😂
- +1 yıl
canım İzmirim ya :D aman daha ne kadar erken bakacan o zaman sen şey yap böyle doğum günün bitsin bugün sonra seneye ki kıyafetine bakmaya başla :D
- +1 yıl
Hahaha satın alma niyetim olmasa bile ona bakıyorum şu olabilir bu olabilir gibisinden ama o bakmalar amaçsız doğum günü olsa giyilir falan gibi 😂
- +1 yıl
ben karar vermekte zaten zorlanan bir insanım bir de bu kadar kıyafetlere falan düşkün olsam yandım yani :)
ve aldığını giyip paylaşacak mısın bizimle :D - +1 yıl
Evet gece 11 12 gibi doğum günü kombinim ile burada olurum sanırım
- +1 yıl
Merakla bekliyorum İzmirdaşım :) bakalım ne almışsın
- +1 yıl
Bekleyin beni :)))
- +1 yıl
Peeeki :)
- +1 yıl
🥳🥳🥳🥳
- +1 yıl
Parti başladı sanırım iyi ki doğdun o zaman yine ve yine 😄😄
- +1 yıl
https://www.hizliresim.com/md7rdfs
bu da benim sana seçtiğim o zaman inşallah beğenirsin gözüme en güzel geleni düşündüm senin üstünde :D - +1 yıl
Vuuu ikisi de çok iyi 😁 evet pasta kesildi büyük hengame geçti 🥳🥳🥳 ve çok teşekkür ederim 🥳🥳 ortalık az daha sakinleşsin doğum günü kombini gelcek
- +1 yıl
😂 beğendiğine sevindimm mutluluğun burdan belli oluyor burayı boş ver de doğum gününe dön 😄😄 iyi eğlenceler :)
- +1 yıl
Döndüm dündüm soru soracaktım o bile kaynadı 😂
- +1 yıl
Sağlık olsun ehehe :) hani bize pasta 😂
- +1 yıl
Hemen geliyor 🍰 🥤
- +1 yıl
Teşekkürleer :) pastamız da güzelmiş
- +1 yıl
Annem seçmiş ❤️🥰🥰 ve bu rica ederim 😁
- +1 yıl
afiyetle yerik bizde :) anneler bitanedir
- +1 yıl
Afiyet olsun yarasın 😁😁 anneler her şey ya♥️
- +1 yıl
Teşekkürr :) , çok zamanını aldık seninde ya :D
- +1 yıl
Yoo zaman bol genciz daha 😁
- +1 yıl
sen öyle diyorsan :) yeni soruna değil de buraya yazıyım çok Güzel olmuşsun yine siyah bir tercih ve yine sen ve yine bir güzellik. İzmirli ye yakışır bir şekilde :)
- +1 yıl
Evet bu ara bir siyah sevdası var bende 🤣 teşekkür ederim bide 😬
- +1 yıl
Rica ederim ne demek senin kıyafetlere sevdan var 😁😁 hadi kendince cici bak :)
- +1 yıl
Var var hepsi bebeklerim benim 🤣
- +1 yıl
:=) :D tam senlik
- +1 yıl
Alışverişe çıkmak lazım o yüzden 😁😂
- +1 yıl
kız ne alışverişi yine :D hiç mi soluklanmıyorsun :)
- +1 yıl
Haha İzmir’e gelmişken bir kemeraltına bakacam güzel bir şey denk gelirse alırım 😂
- +1 yıl
Hava güzel iyi gider kemeraltı falan şimdi :) bende yakın zamanda uğrayayım kemeraltına falan bayadır gitmiyorum bir yerlere. beğendiğin ne varsa al götür okula :D
- +1 yıl
Git git güzel şeyler çıkabiliyor 😂 valla öyle yapacam gelmişken götürücem hep 😂
- +1 yıl
bir ara giderim :) dikkat et sende oralarda iyi eğlenceler iyi alışverişler :D
- +1 yıl
Ederim daha çıkmadım evden 😂
- +1 yıl
peeki aklında bulunsun diye söyledim işte :)
- +1 yıl
Lades oyunu gibi olacak ama diyesim geldi : aklımda 😂🙃
- +1 yıl
ahahaa :D eski güzel günler girdiğimiz o ladesler :)
- +1 yıl
Kalmadı o ladesler son kuşak biz olduk sanırım 😂
- +1 yıl
Evet öyle olduk :) gerçekten de
Belki gelecekte olursa çocuklarımla oynarım güzel aktivite olur - +1 yıl
Nesilden nesile aktarmak lazım 😁
- +1 yıl
Öyle görünmese de önemli bir iş bu :) sende kombin sevgini ve bilgilerini kızlarına geçirirsin 😂
- +1 yıl
Ben çocuk istemiyorum ya o oldumu anne baba için hayat duruyor özelikle anne için
- +1 yıl
Doğru şahsen bende aynı fikirdeyim çocuk istememe kısmı değilde hayatın durduğu kısım ben de şu şekilde düşünüyorum.
Evlilik yapıldıktan 5-10 sene falan çocuk düşünmeyeceğim bütün zamanımı sevdiceğime ayıracağım :) çocuk olduktan sonra her şey zorlaşıyor.
Ama 30 35 den sonra da çocuk sahibi olunabilir 1 tane falan diye düşünüyorum ne de olsa kendinde bir şeyler katacağın birini yetiştireceksin sen bu dünyadan ayrılırken arkanda bir iz bırakacaksın. Yani öyle işte:)
Ama ilk 5 10 sene full time karımlayım sjdnf - +1 yıl
İzi her türlü bırakırsın çocuğa gerek yok ya hele Türkiye’de yetişecek bir çocuğa hiç gerek yok muhtemelen onun tam işe girip evlilik yaşına geldiği dönem ülke iflasını açıklamış olur diye düşünüyorum şahsen
- +1 yıl
evet zaten çocuğun olmasından yana en çok korktuğum şey de o Türkiye şartları :)
o yüzden de büyük ihtimal olmayabilir. halen ailemin bazı şeyleri bizim abilerim ve ben için feda ettiğini düşündükçe yani dışardan bakınca kötü bir düşünce gibi geliyor ama
hayatım kendim için de yaşayasım geliyor bazen yalan yok :D çocuk ciddi bir sorumluluk fedakarlık gerektiriyor. belki hiç evlilik bile yapmayabilirim zaten bu hayatta hiç bir şey belli olmaz :D - +1 yıl
Evlilik olurda çocuk olmaz bende o kesin çizgim 🙃
- +1 yıl
herkes kendi tercihleri doğrultusunda yaşar tabi :) şanslı arkadaşı şimdiden tebrik ediyorum İzmirli bir kızla evleneceği için 😂
- +1 yıl
Hele 30 yaşına geliyim bakacaz ona da o şanslı insana 😂
- +1 yıl
sende benim gibi geç evlenmeyi düşünüyorsun o zaman :D en iyisi
- +1 yıl
Tabiki neden gençlik yıllarımı harçayım biri için ✌🏼
- +1 yıl
Evet en iyisini düşünmüşsün :) tekrar yaşayamayacağımız gençliğimiz istediğimiz şekilde yaşamak çok önemli
- +1 yıl
Evet o yüzden 30 dan sonrası en iyisi
- +1 yıl
doğrudur izmirli öyle :)
- +1 yıl
Yaşasın gençlik 😂
- +1 yıl
Yaşasın gençlik, yaşasın İzmir :D
Doğum Günün Kutlu Olsun Kardeşim Sana Hediye Alamam Ama Hediye Olarak Ben Varım Arkadaş Olarak
127 Yorumla- +1 yıl
Ama o karşılıklı hediye oluyor bende hediye sayılmaz mıyım 🥰 doğum günümde de bende hediye vermiş olacam :)))
- +1 yıl
Doğum günün ne zaman :))
- +1 yıl
Sana da az kalmış 🥳🥳
- +1 yıl
O zaman 25 mayısta gelerim burada sorarsan 😁
- +1 yıl
O zaman parti hazırlıkları başlasın 😁 akşama parti var
- +1 yıl
Mesajlar kapalı ve anlaştık parti başlayınca öyle yaparım :))
- +1 yıl
Yok maalesef mesajlar ebediyen mühürlü açmam açmıcam diye söz verdim
- +1 yıl
Geçmişte çok sinir bozucu şeyler geldi yazıldı mesaj olarak
- +1 yıl
En son bunu diyen sapık sapık şeyler yazıp hesabını kapatıp gitti
- +1 yıl
O zaman soru ve görüşlerde denk gelirsiz elbet
- +1 yıl
Bende moda ve stilden soruyorum hep
- +1 yıl
Önemi değil ve beklerim sorulara :))
- +1 yıl
Rica ederim ve esen kal
+1 yılDoğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara. Ben hediye seçemiyorum. Sen al ben öderim :Dd
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim ama öyle olmaz anlamı senin seçmende hediyenin anmalı oradan gelir bence :))
+1 yılDoğum günün kutlu olsun. nice mutlu yıllara sana özel hediye alcam :D
13 Yorumla- +1 yıl
Ne olacak ama o 😁
- +1 yıl
özel özel kimse bilmesin :D:D
- +1 yıl
😅
+1 yılDoğum günün kutlu olsun
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim:))
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 764 cevap paylaştı.
+1 yılTrendyoldan hediye çeki😂
12 Yorumla- +1 yıl
O sayılmaz trendyoldan kendin seçip atlamalısın 😁
- +1 yıl
Hımmm
Sana güzel bir mini etek alalım :D
110 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkürler ederim önümüz yaz tam zamanı 😁
- +1 yıl
O zaman modeli ve rengi ne olurdu 😁
- +1 yıl
Derse giderken fazla idealı olmaya gerek yok ya günlük kombin olarak attım onu 😁
- +1 yıl
Belki yazın
Doğum günün kutlu olsun :).
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Guru olmak onu gerektirir :)))
+1 yılgel knk pazardan çilek aldım
16 Yorumla- +1 yıl
Kokusu var mı ❤️❤️❤️ Çilek ve çikolata ikilisi ayrı bir aşk 😁
- +1 yıl
var tabi
- +1 yıl
mutlu yıllar canım
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
sana yeşil terlik alırım mersin ısındı
- +1 yıl
Olur yok demem ona 😁
+1 yılAynı şehirde isek sana bir pasta alırım 😂
125 Yorumla- +1 yıl
Gerçekte değil işte doğum günümde olsanız ne alırdınız 😁
- +1 yıl
Ne istersin 😂
- +1 yıl
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara. İyi ki doğdun İzmirliprenses (ismini bilmediğim için 😁). Sana bir litre benzin ya da ayçiçek yağı alırdım 😁
- +1 yıl
Öyle olmaz sen seçicen 😁
- +1 yıl
Aa seçim hakkını sana bıraktım ama 😂
- +1 yıl
Bir prensese ne yakışır ki bilemedim şimdi hayatımda prenses mi gördüm 😊
- +1 yıl
Olsun amaç sizin seçmeniz anlamı orada 😁
- +1 yıl
Himm bir prensese ne yakışır? Güzel bir elbise alırdım sanırım. Prenses elbisesi olmalı. Prensesler gibi olmuş cümlesindeki gibi kelimesini kaldıracak bir elbise 😊😊
- +1 yıl
Benzin ve yağ da yeni gördüm 🤣🤣 fiyatlar o Kıvama getirdi. Elbise olur ve çok teşekkür ederim 😁
- +1 yıl
Bende ona neden cevap vermedin diye düşündüm yoksa çok mu zengin dedim 😂😂 rica ederim. Benim de 1 Nisan 'da doğum günüm geçti
- +1 yıl
Yok az önce girince gördüm 😂 aaa seninde doğum günün kutlu olsun nice mutlu yaşlara 🥳🥳🥳🥳
- +1 yıl
Teşekkür ederim :) sen bana ne alırdın diye sormsk istiyorum 😂
- +1 yıl
Beni takip edebilir misiniz prenses
- +1 yıl
Mesajlara cevap vermiyorum onu deyim en başta
- +1 yıl
E o zaman ne anlamı kaldı ki prensesim
- +1 yıl
Ama öyle mesaj kutup mühürlü söz verdim mesaj atmam yazmam diye
- +1 yıl
Bana karşı istisna olsun lütfen 🥺
- +1 yıl
O kadar çok sapıkça şeyler yazan olduki önce kendime söz verdim sonra sevdiceğim söz verdirdi
- +1 yıl
Sevdicegin mi var
- +1 yıl
3 senemiz ilk çeyreği bitiyor
- +1 yıl
Anladım
- +1 yıl
✌️
- +1 yıl
Yine de yazsan iyi olurdu
- +1 yıl
Yazmam üzgünüm
- +1 yıl
Peki sen kaybettin
Doğum günün kutlu olsun, ne istiyorsun bakalım
14 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim ve hediye seçilmez artık sen ne beğenirsen 🙃🙃
- +1 yıl
Pasta akşama kalsın 😁 güller çok güzel kokuyor teşekkür ederim 🙏🥳
Gizli Üye(36-45)1 yılkedicik tatlı selam tatlı fıstığım artık engeli kaldırsan özledim seni fıstığım yaa
00 YorumlaDoğum günün kutlu olsun
10 YorumlaBir şey alamam.
11 Yorumla- +1 yıl
Peki
11 ayReelde olsa saat alabilirdimmm
03 Yorumla- 11 ay
Espirine sormuştum gerçekte arkadaşlarım dan hediye kabul etmiyorum davetliler için tek şart hediye getirmeme
- 11 ay
Yaaa ince düşüncelisinnn
- 11 ay
Evet hem insanlar gerilmiyor herkesin kafası ve içi rahat
Gizli Üye(36-45)+1 yılBugün hangi gündü 😀
04 Yorumla- +1 yıl
2 Nisan
Cevap sahibi+1 yılKoç
- +1 yıl
Burçlara hiç İnanmam
Cevap sahibi+1 yılBu Koç olduğun gerçeğini değiştirmez😀
Mutlu yıllıar
125 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 😁✌️
- +1 yıl
Ne gibi 😬
- +1 yıl
İç giyim kabul etmiyorum ama 😅
- +1 yıl
Seç beğen link olarak at 😁
- +1 yıl
Gerçekte hediye kabul etmiyorum ki amaç eğlence sadece kim ne atacak merakı bide
- +1 yıl
Yakışıyor çok giyiyorum ondan ✌🏼
- +1 yıl
Elbet kombin olarak sorarım
- +1 yıl
Modelle bağlı
- +1 yıl
Bordo ya da gece mavisi olabilir
- +1 yıl
Her renk uyar bana 😁
- +1 yıl
Fazla Merak iyi değil derler 😂
- +1 yıl
😂her şeyde geçerli bence
+1 yıl🌷🌷 al
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim çok güzel kokuyorlar ❤️❤️
+1 yılNice senelere
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim ❤️
+1 yılBalon
11 Yorumla- +1 yıl
Ama uçan balonlar olacak :))
+1 yılSu alacağım
05 Yorumla- +1 yıl
Su hayattır
- +1 yıl
Parmaklanmak zevk veriyor mu
- +1 yıl
Zorla küfür istiyorsun
- +1 yıl
G. tünü parmakla hem onun hem kendinin
Deyince - +1 yıl
Saçma sorulara saçma yanıtlar veriyorum her zaman
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
