Merhaba; bence gayet şık durmuş. Ben şahsi kanaat olarak çok beğendim. Sadece üzerindeki kazak hafif bol olmuş o ayrı bir detay ama yaz kış karışık kombinini güzel tutturmuşsun tebrik ediyorum başarılar :)
11 Yorumla- +1 yıl
Ben komik bir kombin olsun diye yapmıştım ama :)
En İyi Cevaplar
+1 yılYani aslında biraz istemsiz bi kombin oluyor gibi geldi bana 🙃bende mesela şort giyerim örneğin ama gece serin olabilir diye bazen üzerine böyle sweet alırım yanıma ne olur ne olmaz 😅
12 Yorumla- +1 yıl
Öyle günlerde güzel bir tercih oluyor işte
- +1 yıl
Evet doğru 🙃🙃
+1 yılOda uyuyor arkadaşım. Ceket altına güzel bir bluz giyip gidilen mekanda çıkarılır. Maksat değişen hava koşullarına karşı önlem almak.(Etek seçimlerin süper+güzel sırıtıyorsun)🤗
12 Yorumla- +1 yıl
Ceket aldı tişört falan sayılmaz ama misal mont kazak ve şort gibi 😂 ve teşekkür ederim 😁
- +1 yıl
Rica ederim😊
+1 yılEn sevdiğim şey bahar akşamı dışarıya çıkarken şort üstüne sweat giymek ya bana hiç saçma gelmiyo beni çok mutlu ediyo hem üşümüyosun hem de yaz gibi hissediyosun
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de öyle çok güzel anlatmışsın :))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
- Moda & Stil konusunda 792 cevap paylaştı.
+1 yılhttps://www.youtube.com/embed/H-Ce9xxcMosaklıma bu geldi tatlım
17 Yorumla- +1 yıl
hahah bunu biliyorum ama film olduğunu bilmiyordum :d
- +1 yıl
çocukken izlemiştim tatlım
- +1 yıl
daha benim olmadığım zamanlar:D
- +1 yıl
film gelmiş komple şu an bakamam ki buna yaa
- +1 yıl
müsait olduğunda bak tatlım video burada
- +1 yıl
bakarım :D
Ben seviyorum. Kendime güvenen kişilere gayet de yakışıyor. Bu vesileyle seni de yarımda olsa görmüş olduk 😄
113 Yorumla- +1 yıl
Çok varım bu sitede ben 😂 tek bu soruda değil
- +1 yıl
Profilimden sorular kısmına gel istediğine bak 😁
- +1 yıl
Dostum için 2 kez onuda yaptım 😂
- +1 yıl
Yakışsa da ben almayım eziyet ya kıyafet giy poz ver üst değiş falan 😂
- +1 yıl
Yok yok yorucu histi arkadaşın babası mağaza açtı bizde mağazanın katalok kızları olduk 😂
- +1 yıl
Bir iki tane koydum buraya
- +1 yıl
Dost için katalog çekimi başlığı
+1 yılAbsürt bulurum dedim ama resmi görünce fikrim değişti güzele ne yakışmaz 🙂
14 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Rica ederim doğruya doğru 👍
- +1 yıl
3 fotoğraftan hangisi iyi peki
- +1 yıl
Üçü de çok güzel ancak sonuncu diyorum ojelerin de çok güzel 🙂
Saçma durmuyor ama kesinlikle artık ilkbahar veya yaz gelsin.
11 Yorumla- +1 yıl
Bahar gelmeli yaaa özledik iyice
+1 yılaltta kışlık eşofman üstte yazlık shirt kullandığım oldu. alt kışlık olduğunda bu kadar sırıtmıyor.
16 Yorumla- +1 yıl
Oda olur 2 mevsim için kabulümüz 😂
- +1 yıl
akdeniz iklimindeki ilkbahar ve sonbaharda olabiliyordu, anca böyle oturulacak yerler serin ama güneş yakmaya devam ediyorken işte. kabul mü şimdi? :)
- +1 yıl
İlk baştanda kabüldü ki 😁
- +1 yıl
kış ve yaz mevsimleri için yazmadın mı
- +1 yıl
Evet altı kışlık eşofman üst tişört de olur demek istedim kabul derken
- +1 yıl
Peki 🐣
- Moda & Stil konusunda 896 cevap paylaştı.
+1 yılPantolon, gömlek, deri ceket ideal benim için. Tam iki mevsim arasında.
16 Yorumla- +1 yıl
İki mevsim bir arada olması lazım gömlek deri ceket şort gibi 😂
- +1 yıl
Yaz kış bir arada 😂😂
- +1 yıl
İlk dediğin mümkün değil benim açımdan 😄😄
- +1 yıl
😂 başka bir kombinde olur ona da varız 😁
- +1 yıl
Gömlek şort ya da mont şort da mümkün değil 😄😄
- +1 yıl
Gömlek şort , etek kombini de yaparım bende 😂
+1 yılyaz akşamları converse ve şort üzerine sweatshirt giymemle meşhurum bizim buralarda dsjknkövns
11 Yorumla- +1 yıl
Tarzım farkım diyorsun 😁
Moda & Stil konusunda 723 cevap paylaştı. Bu ara çok görmeye başladım ama mont altı şortta saçma ya
15 Yorumla- +1 yıl
Yaban biri varmış burada da farlı tarzlara açığız 😁
- +1 yıl
Olur canım belki 😍
- +1 yıl
Ben yapan yazmıştım telefonum yaban tercih etmiş 😂😂😂
+1 yılSeverim kışın çok şort giydiğim de olmuştur montun altına bile giydim dalga konusu olmuştu 😂
110 Yorumla- +1 yıl
Haha oda güzel bir tarz olmuş tam kışlık ve yazlık bir arda 😁
- +1 yıl
Hep dalga gecerlerdi her kış top oynamaya mont şortla gidiyodum bi ara falan 😂
- +1 yıl
😂😂😂üşümedin ise sorun yok bence
- +1 yıl
Eh iştee :) Şubat doğumlu olunca biraz dayanıklı oluyoruz şehir efsanelerine göre yani :)
- +1 yıl
Kış soğu bebişi 😁 bende bahar bebişiyim 😁
- +1 yıl
Yakın doğum günün kutlu olsun o zaman 😂 daha geçmediysek günaydın
- +1 yıl
Daha geçmedi yakın sıradaki benim doğmak için 😂 ve teşekkür eder günaydın derim 😂
- +1 yıl
Sana seçtiğin bir kombin hediye edelim bu mutlu eder herhalde :)
- +1 yıl
Yok yok cidden gerek yok dostlarıma bile bir şey aldırmıyorum hediye yasak 😂
- +1 yıl
Nası yasak 😂😂
+1 yılTuhaf ve bana göre değil. Kazak giycem altına da şort mu. Hahah para verseler giymem
13 Yorumla- +1 yıl
Evet böylece 2 mevsim bir arada olacak 😂
- +1 yıl
Yok hiç benlik değil hepsi kendi mevsimine göre güzel 😃
- +1 yıl
😂😂😂 her şey mevsiminde güzel 😁
Moda & Stil konusunda 543 cevap paylaştı. Üstü kaval altı şişhane deyimi tam yerinde bir tabir olur. Bu tarz kombinler için..
Birbirinden bağımsız üstü kışlık altı yazlık kombinler hoşuma gitmiyor pek fazla..10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılüşümedin mi o etekle öyle ben halen kalınlarımı giyiyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Dışarda giymedim bu kombin buraya atmak için yapıldı 😂
Cevap sahibi+1 yılhaa ben öyle cıktın zannetmistim
- +1 yıl
Yok çıkınca yazıyorum nerde olacağı mı 😂
Cevap sahibi+1 yılkardeşim tekrar rahatsız ettim farkettim de güncelleme yaparken aynı siteyi kullanıyorsun hep acaba o siteden resim gönderme güvenilir mi
- +1 yıl
Resimlink diye bir site ve güven bilmiyorum şu an kadar bir sorun çıkamadı bide süre ekleyip o süre dolunca resim kapanıyor istersen ama güven kısmı ucu açık sanal ortam
Bence kar yağarken üstte kazak altta mini etek saçma soğuk değil mi yani birde ince çorap giyorlar usumuyor musunuz? Ya 😂😂
211 Yorumla- +1 yıl
Bu dışarı için değildi foto çekildi ve ev moduna geçildi 😂😂 ve evet böyle dışarı çıksam donarım 😂
- +1 yıl
😂😂hangi şehir orası Ankara falan mı 😁
- +1 yıl
Orası o kadar soğuk oluyor mu yaa
- +1 yıl
Haha İstanbul’un kutup noktası :)))
- +1 yıl
😂😂dikkat et kendine üşüme valla içlik gitmeye devam 😁
- +1 yıl
Sıcacık mis gibi 😂😂😂
Arasında kalırsam yazlık olanı seçerim sporcuyum zaten sürekli ya eşofman ya da şort
11 Yorumla- +1 yıl
Olmaz iki mevsim bir arada olmalı 😂
+1 yılYa sana her şey ama her şey yakışıyor.
Gamzen varmış yeni gördüm 😍114 Yorumla- +1 yıl
Evet var Buda zaten ne giysem yakışır adlı çalışma 😂 uyumsuz bile olsa 😁
- +1 yıl
Hiç mütevazı olma 😅
Şaka bir yana gerçekten öyle çuval giyse yakışır dedikleri bu olsa gerek 😍😍 - +1 yıl
Ama saçma olsun diye yaptım kombini ve yakıştı😂 bide teşekkür ederim 😬
- +1 yıl
Saçmaladığını düşünürken bile böyle muazzam oluyorsun 🧿❤️
- +1 yıl
Biraz öyle oldu evet 😁
- +1 yıl
Şuraya bir 🧿 bırakayım o zaman
- +1 yıl
😁 teşekkür ederim gözü olanın gözü çıksın 😁
- +1 yıl
Ahahahah çıksın çıksın 😅😅
Tü tü tü maşallah kem gözlere şiş 😅🧿 - +1 yıl
😂😂😂 bide kurşun döktürdük mü tamam bu iş 😁
- +1 yıl
Uzaktan onu yapamam ilk iş kurşun döktürüyorsun😅
- +1 yıl
İzmir’de artık 😂
- +1 yıl
İlk fırsatta ☺️😅😅
- +1 yıl
Okul kapanınca 😁
- +1 yıl
Peki✌️
+1 yılEnteresan bir şirin havası var
231 Yorumla- +1 yıl
Arada kalmış bir havası olması lazımdı 😂
- +1 yıl
Anime karakterleri gibi duruyor 😂😂
- +1 yıl
Severim karakterleri 😁
- +1 yıl
Evet sende anime karakterinin iste 🥳🥳
- +1 yıl
Gerçek dünyada yaşayan 😁
- +1 yıl
En gerçeğinden 🥳🥳
- +1 yıl
Tabiki yaşalan kanlı canlı stilist anime 😂
- +1 yıl
İşte aranılan kan devamkeeee yeni stillerini bekliyoruz anime olarak ,🤣
- +1 yıl
Haha belki haftaya gelir bir tane daha 😁
- +1 yıl
Haftayamiii çok ara varmış be 🤣
- +1 yıl
Okul olmayınca rahat oluyor ama
- +1 yıl
Nezaman biticek bu okul
- +1 yıl
3. Sınıfım daha
- +1 yıl
Az kalmış biticek mezuniyetine göçen daha 🤣
- +1 yıl
Mezuniyet var balosu var arkadaşlarla kutlaması var 😂
- +1 yıl
Op birsuru kombin seçeneği 🤣🤣
- +1 yıl
Evet evet baya zor olacak 😂😂
- +1 yıl
Meraklandim be 🤣🤣
- +1 yıl
Belli bir şey yok ki aklımda ondan zor olacak ya 😂 bende meraktayım 😂
- +1 yıl
Suprizlere hazırız 🤣
- +1 yıl
Bakalım neler olacak 😂
- +1 yıl
Hep böyle neşeli ol emi 🙃🥳😂
- +1 yıl
Neşemiz bol olsun 😁
- +1 yıl
Aminke eeee yaz gelsede yarıs lara başlasak biton gezegen yarısması var, 😂
- +1 yıl
😂😂yaz gelse doya doya gezecem yurt dışıda dahil vize alabilirsem 😂
- +1 yıl
Benim içinde gez japonyaya da git 😂
- +1 yıl
Hedef Venedik ve Roma önce 😁
- +1 yıl
Hadi bakalım 🙃
- +1 yıl
Bakalım olacak mı 😂
- +1 yıl
Merakla bekleniyor 🙃🙃
- +1 yıl
Bende 😂
Moda & Stil konusunda 2,4b cevap paylaştı. ıkı mevsımı bırleştiren kombınler çok kullanışlı ve guzel görüntüye sahıp
10 Yorumla
+1 yılİki deli bir araya gelmemeliydik😂
21 Yorumla- +1 yıl
Haha sende mi yoksa 😂
Genelde lakost tişörtler tercihim
111 Yorumla- +1 yıl
Pantolon üstüne mi
- +1 yıl
2 mevsim bir arada oldu ama öylece 😂
- +1 yıl
Aaa evet o olabilirdi 😂😂
- +1 yıl
Turşu mu yapacam 🙄
- +1 yıl
Şöyle açıklayım kazak içinde alakasız bir gömlek ve beni buradan kurtar diyen bir kolye boyunda olan ve de son nokta alakasız bir etek yani maksat eğlence olsun iki geyik yapalım diye kombin hakaret gelsin diye değil
Ee biraz absürt e kaçıyor yani
13 Yorumla- +1 yıl
Şık Halide var bol sweat ve şort vede converse güzel oluyor bence
- +1 yıl
Bu zaten absürt olsun diye yapıldı baksana kolyeye falan emanet gibi duruyor 😂
+1 yılBilmem bazıları güzel duruyor
11 Yorumla- +1 yıl
Evet bol sweat ve şortla yapınca güzel duruyor
Profil de ki gerçek çok Seksi duruyo
14 Yorumla- +1 yıl
Seksilik bir şeyi yok ki ya kombinin
- +1 yıl
O zaman teşekkür ederim 😁
- Moda & Stil konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılÖnemli olan kombinin uyumu
11 Yorumla- +1 yıl
Evet uyum en iyi gösteren şey
Moda & Stil konusunda 315 cevap paylaştı. Severim.
Bazılarında güzel duruyor.17 Yorumla- +1 yıl
Uyumlu yapınca güzel oluyor kış yaz diye sırıtmıyor 😁
- +1 yıl
En güzel bahar akşamları gidiyor güneş gidince hava serinlemeye başlarken
- +1 yıl
Buzdan heykel oluruz ya 😂
- +1 yıl
Ondan hiç gerek yok 😂
+1 yılçok güzel ve cok tatlısın
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
+1 yılKombin muhteşem olmuş prenses :D
14 Yorumla- +1 yıl
Ama muhteşem olsun diye yapılmadı ya 😂
- +1 yıl
Olsun, demek ki özenmeden de muhteşem olunabiliyor :D
- +1 yıl
😁teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
:)
+1 yılSırıtma, denemesi iyiymiş
15 Yorumla- +1 yıl
Genelde gülümseyen ben foto çeken arkadaşım isteğine diş gösterdim 😂
- +1 yıl
İyi olmuş gülümsemek iyidir
- +1 yıl
Evet gülümsemek gelmek her zaman iyi enerji verir 😁
- +1 yıl
Vermiş😆
- +1 yıl
Gülmek yazdım ben bide ya
- Moda & Stil konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBu eteği ülkemizde giyebikecek kız sayısı nedir
117 Yorumla- +1 yıl
Ben ben
- +1 yıl
Yavv yapma başım dönüyor 😂😂😂
- +1 yıl
Giyeyim yani hava ısınsın okul kombini yaparım ✌🏼
- +1 yıl
Geliyorum o okula😂
- +1 yıl
😂😂 gel bekleriz 😂
- +1 yıl
Sadece nir eksiğin var
- +1 yıl
Ayakkabı 😂
- +1 yıl
Hayır özelden yazacağım
- +1 yıl
Yazamıyormuşum😂
- +1 yıl
Evet kapalı mesajlar 😁
- +1 yıl
Sağlık olsun içimde kalsın 😂
- +1 yıl
Kısmet 😂
- +1 yıl
Üst bölgenin biraz daha gelişmesi gerekiyor sanırım
- +1 yıl
Daha fazla omuz artık kapa Durur Böyle iyi kıvamında
- +1 yıl
Güzel cevap 👍👍👍
- +1 yıl
Bide kaba durur kabayı diye kapa yapar bu klavye
- +1 yıl
Belki ilerde silikon takviyeside olabilir mi?
+1 yılSweat alti sort 10/10
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle katlıyorum
+1 yılSen rahat ediyorsan sıkıntı yok babe 😘
112 Yorumla- +1 yıl
Rahat oluyor o bir gerçek 😂
- +1 yıl
Hem rahat hem seksi. 😘
- +1 yıl
Ama seksi olsun diye yapmadım bunu bu sefer ya 😂
- +1 yıl
Oldun ama 😉🤤😘
- +1 yıl
Ne diyim teşekkür ederim 😂
- +1 yıl
Teşekkür bizden, içimiz açılıyor. 😌 İzmir de bir kahve içmek isterim seninle. 🥰
- +1 yıl
Maalesef olmaz burayı tanışma yeri olarak kullanmıyorum
- +1 yıl
İzmir'de değilim zaten. 😆 Olsam denerdim şansımı. 😏
- +1 yıl
Bende değilim ✌🏼
- +1 yıl
Niye nickin öyle peki? 😁
- +1 yıl
İzmirli ve İzmir’de yaşayan ama Mersin’de öğrenci olduğum için 😁
- +1 yıl
@İzmirliPrenses00 anladım. <3
Çok tatlı hatunsun xd
13 Yorumla- +1 yıl
Biliyorum 😂
- +1 yıl
😂😂😂 işin şakası o ve teşekkür ederim 😁
- Moda & Stil konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılŞu an ihtiyacım olan şey
11 Yorumla- +1 yıl
Yap bir kombin :)
Moda & Stil konusunda 1,8b cevap paylaştı. Şu an iyi gibi ama dışarıda üşümüyor musun?
16 Yorumla- +1 yıl
Bu kombinle dışarda donarım 😂 geyik olsun diye yapıldı bu
- +1 yıl
Sıcak sever bir insanım 😂
- +1 yıl
Şehir sıcak 😁
Moda & Stil konusunda 627 cevap paylaştı. Absürt kalıyor.
136 Yorumla- +1 yıl
kısmet ben sevrim ama
- +1 yıl
ama bacaklardan üşümüyorsa insan
- +1 yıl
tabiki seviyorum dedim bir kere :D
- +1 yıl
o zaman ne eğlencesi kalır:d
- +1 yıl
ama üşümüyorum bide zamanımın çoğu kapalı sıcak ortamlarda geçiyor :d
- +1 yıl
üst içinde crop var zaten crap etek devam ısınınca :d
- +1 yıl
ama bunda gömlek vardı tabi :D
- +1 yıl
gömlek önemli :)
- +1 yıl
üşümedim ki ama hiç üşümüş olup etekle kombin yaptığımda var ama orada önlem aldığım halde üşüdüm
- +1 yıl
Yoo değil bence
- +1 yıl
Üşümeyenler için değil :)
- +1 yıl
Yaşaşın etek 😂
- +1 yıl
Hep gülerek hemde :)
- +1 yıl
mantık da önemli tabi duygular kadar :D
- +1 yıl
bende mühemdis kafası var mantık ve kulanışlı olması ön planda hahaaha
- +1 yıl
o var giyimi hep sevdim
- +1 yıl
Yeni kombinde gelecek :)
- +1 yıl
bu sefer uyumlu :D haha
- +1 yıl
attım bile :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılÜstü üşüyor, altı yanıyor gibi buluyorum. 😊
27 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂yangını söndürüyor işte donan taraf 😂
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle 😅😅
- +1 yıl
İşin şakası kışın değil de bahar akşamları güneş gidince hava serinlediğin de güzel oluyor yaa ya üste hemen bir sweat at yola devam 😁
Cevap sahibi+1 yılBahar olabilir. Ben kışı düşünerek yorum yaptım. 🙃
- +1 yıl
Doğru düşündün bende kış diye sordum ilk 😁
Cevap sahibi+1 yılİyi madem öyleyse. Bir an soruyu yanlış mı okudum diye düşündüm. 😊
- +1 yıl
Yok yok doğru okudun 🥳🥳🥳
+1 yılçocuğunuz olmaz sonra soğuğu yedikçe.
Absürt İşte Gereksiz Arada kalmışlık. Bugün ne b. k yesem kombini.01 Yorumla- +1 yıl
Amaç oydu zaten boşa absürt şıkı konmadı oraya 😂😂 fotoya bak kazak altında alakasız gömlek onların üstünde sırıtan bir kolye ben niye burdayım diyor ve aşağa iniyorsun uyumsuz bir etek 😂😂😂
Gizli Üye(36-45)+1 yılHiç saçma durmamış 🙂
11 Yorumla- +1 yıl
Bencede severim bu tarzı ben
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAma kombin bu değil severim tabi
13 Yorumla- +1 yıl
Bu kombin absürt olsun diye yaptım 😂 ve C şıkına koydum eğlence olsun diye 😂
Cevap sahibi+1 yılEmeğinize sağlık
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- Moda & Stil konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılSen çuval bile giysen yakışır :Dd
19 Yorumla- +1 yıl
Yakışacak şekilde kombinlerim 😍
- +1 yıl
Dene bakalım 😀😀
- +1 yıl
😂belki denerim
- +1 yıl
Bizde fındık çuvalı var istersen göndereyim 🤪😀
- +1 yıl
Kaşındırmaz demi 😂
- +1 yıl
Senin gibi fındıkları koyuyoruz kasındırmaz herhalde 😂😂
- +1 yıl
😂ben bilmem sonra kaşınıp durmak istemem 😁
- +1 yıl
Fındık kurdu değilsen kaşınmazsın :Ddd
- +1 yıl
Değilim ✌🏼 Kurtçuklar takılsın kendi halinde 😁
Severim yakıştırıyorum çok
10 YorumlaÇok şık olmuş garip ama güzel ☺️
17 Yorumla- +1 yıl
Amaç garip yapmaktı tek ama güzelde oldu 😁 teşekkür ederim:))
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim o senin güzel bakışların
- +1 yıl
Sende öyle ❤️🌞🥰
- +1 yıl
❤️❤️
+1 yılAbsürt bulurum altı üstü farklı o ne öyle
110 Yorumla- +1 yıl
Karma giyim 😂
- +1 yıl
Hiç yakışmaz bence 🙂
- +1 yıl
Bahar gecelerinde güzel oluyor ama ya hani güneş gidince etraf aniden soğur
- +1 yıl
Böyle giyinmeyi seviyorsanız sorun yok tâbi belki de size yakışır 🙂
- +1 yıl
Yakışır evet 😁
- +1 yıl
Güzel günlerinde giymen dileğiyle o zaman ne diyelim 😊
- +1 yıl
İyi dediğin gayet 😁 ve bende teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Ne demek efendim 😊
Gönlünce olsun her şey iyi akşamlar 🙂 - +1 yıl
Esen kal 😁
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊
Sende güzelliklerle kal 🤗
+1 yılBence çok hoş
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim kim bu resimdeki hanımefendi 😂
Üzerinde güzel durmuş.
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- Moda & Stil konusunda 544 cevap paylaştı.
+1 yılBana absürt geliyor
13 Yorumla- +1 yıl
Bahar gecelerinde güzel oluyor ama etek yerine şort olacak 😂
- +1 yıl
Evet bu dediğin daha mantıklı ve estetik olarak daha hoş görünür. Görseldeki gerçekten absürt. Altı kaval üstü şişhane dedikleri cinsten.
- +1 yıl
Ama o absürt olsun diye KS özel yapıldı 😂
+1 yılönceki fotoğraflarda gamze yoktu sanki
11 Yorumla- +1 yıl
Vardı çoğu zaman keserken onuda kestim ve net Gamze gri eşofman sorusunda bilerek bir foto daha bıraktım ve arada öyle yaptığım bir iki foto daha var
+1 yılSeverim canım
116 Yorumla- +1 yıl
Farklı bir tarz oluyor 😁
- +1 yıl
Aynen canım
- +1 yıl
Canım sakalsız , saçlı ve makyajlı halim nasıl faceappden ve youmakeden yaptım - +1 yıl
Sence nasıl canım
- +1 yıl
Güzel ama profile koyduğun daha iyi onun gibi yap bence
- +1 yıl
Merak ettim canım yüzümde yara var sakalı kesemiyorum
- +1 yıl
Sakalsız, saçlı nasıl olurum dedim meraktan yaptım
- +1 yıl
Uzat saçları sal uzasınlar 😁
- +1 yıl
Aynen canım uzatacagim ama bu çevrede bilmiyorlar beni
- +1 yıl
Saç maskesi yapacağım
- +1 yıl
Uzun saçlı at kuyruğu bile yapan çok erkek var
- +1 yıl
Yorumu bir üste yapmışsın 😁
- +1 yıl
Biliyorum canım ama benim dökülme var ondan dolayı saç maskesi bakıyorum östrojen hormonu kullanınca durur dökülme
- +1 yıl
Dökülme sebepleri çeşit çeşit ama önce o sorunu bulmak lazım stres mi döküyor , çinko eksikliği mi döküyor yoksa saç tiplerinde sorun mu var o mu döküyor
- +1 yıl
Doktora gideyim en iyisi
- +1 yıl
Aynen bakalım neden dökülüyor
+1 yılAaa gamzen varmis senin
119 Yorumla- +1 yıl
Evet var
- +1 yıl
Çok gülmemişsin demek fotolarda daha önce
- +1 yıl
Genelde hep gülerim
- +1 yıl
Çıkmamış o zaman fotoda pek, ya da bunda çok daha belli
- +1 yıl
Belli olan bir iki foto daha var en net gri eşofman sorusu
- +1 yıl
Hmmm gördüm evet, bu arada daimi ziyaretçilerindenim sanırım😂
- +1 yıl
Daha bekleriz 😂
- +1 yıl
Gelirim daha burdayım, ama bir teşekkür mesajı da gelmedi hiç sende 😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim bol bol 😂 burada en çok yazdığım iki kelime oldu teşekkür ederim 😁
- +1 yıl
Öyle demedim bir özel mesaj ile demiştim 😀
- +1 yıl
Onu yapmam mesaj kutusu kitli anahtarı okyanus dibinde 😂
- +1 yıl
Dalgıçlara haber saldım sorun yok😀 hem ben öyle bi insan mıyım
- +1 yıl
Kalsın orada almak istesem kendim de alırım lisanlı dalgıcım 😁✌🏼
- +1 yıl
Oooo omuzlar yüzücülük var diyor zaten😀
- +1 yıl
Yüzücülük , kick boks ve rafting den ötürü 😁
- +1 yıl
Korkulur senden
- +1 yıl
Boş oldukça sporla değer verdim 😁 lisede de voleybol takımındaydım 😁
- +1 yıl
Boy uzun olunca hemen aldılar tabi takıma
- +1 yıl
Evet tam olarak öyle başladı uzunsun gel hadislerle 😂
+1 yılGülümse her zaman
11 Yorumla- +1 yıl
Her zaman varım ona ✌🏼
+1 yılSana her şey yakışıyor
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Rica ederim 🙏
Cidden sevmem güzel değil
02 Yorumla- 1 yıl
Güzel oluyor 😂
- 1 yıl
Muhalefet 😅
+1 yılÇok hoş
12 Yorumla- +1 yıl
Yime burdayız
- +1 yıl
Burada hava iyi 😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılDudakların aşırı ince
09 Yorumla- +1 yıl
Yapabileceğim bir şey yok ona doğallıktan yanayım dolgu yaptırmam
- +1 yıl
ne alaka şimdi böyle bi sorunun altında?
- +1 yıl
Bende bilemedim 😂 ama düşüncemi yazdım
Cevap sahibi+1 yıl@nillynymph her şeyin bi alakası olmak zorunda mı? Foto atan eleştiriyi de kabul eder olumlu ya da olumsuz
- +1 yıl
insanlar bayılıyor başkalarının dış görünüşü hakkında yerli yersiz konuşmaya çok geriliyorum. bence gayet güzelsin dudakların da aşırı ince görünmüyor ve yerinde olsam ben bu kadar nazik olmazdım bu görüşe ahhaghgada
- +1 yıl
bazı yazılı olmayan kurallar vardır. karşındaki insanın ne kadar takıntılı olup olmadığını bilemezsin. yazdıklarınızın sonucunu bazen hiç düşünmüyorsunuz. sen yorumunu yazar geçersin takıntılı olan biri kendine güvenini yitirebilir.
- +1 yıl
@nillynymph evet o konuda haklısın özgüven kırılması olur depresyon a kadar götürür insan kendinden soğur beğenmez bende o yüzden hiç bir zaman olumsuz eleştiri yapmam ve güzel görüşlerin için teşekkür ederim ❤️
- +1 yıl
Foto kesildiği için öyle ve net foto istiyorsan gri eşofman sorusu var ona bak makine ile çekildi kalite düşürülmeden koydum 😂
- Moda & Stil konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılKötü görünüyor
110 Yorumla- +1 yıl
Amaç o 😂
- +1 yıl
Kötü görünmesi mi?
- +1 yıl
Sadece bura için yaptım üst gömlek üstü kazak alakasız bir kolye alt etek maksat eğlence olsun
- +1 yıl
Hm anladım
- +1 yıl
Hep ondan 😂
- +1 yıl
Giyenler var yine de böyle. Kendileri bilir tabii
- +1 yıl
Var evet ama ben içine gömlek giymem kolye olmaz etek yerine de şort olurdu dılarda giyeceksem
- +1 yıl
Uzun kol ve şort mu? Değişikmiş
- +1 yıl
Dışarda olacaktı öncelikle 😂 hayır ya uzun kol tişört değil o normal ben şu anki kombini daha normal olması açından etek yerine şort olurdu kazağın içindeki gömlek olmazdı ve kolye de giderdi sadece kazak şort olarak dışarda giyerim demek istemiştim
- +1 yıl
Hm anladım.
+1 yılBu giyinsem mi giyinmesem mi gibi bi şey olmuş
10 Yorumla
+1 yılSeviyorum
10 Yorumla
+1 yılAbsürt geliyor
10 Yorumla
+1 yılSeverim
10 Yorumla
+1 yılseverim
13 Yorumla- +1 yıl
Bahar akşamlarında güzel oluyor
- +1 yıl
aynen üşütmez hafif serinlerde
- +1 yıl
Kesinlikle öyle 😁
+1 yılGüzel duruyor bence
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 😁
- Devamını Gör (9)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
