İki mevsim arasında kalmış kombinler hakkında ne düşünüyorsunuz, sizce saçma mı duruyor?

Gülümseme🥰
Gülümseme🥰
Sırıtma demesi
Sırıtma demesi
Kendi ve mevsim ile çelişen kombinler ile aranız nasıl örneğin üstü kışlık altı yazlık gibi 😂 gelsin görüşler 😁
Severim
Sevmem
Absürt bulurum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
İki mevsim arasında kalmış kombinler hakkında ne düşünüyorsunuz, sizce saçma mı duruyor?
Cevapla