Nişanlımın, "Eşya seçmeye hep birlikte gidelim." demesine sinir oluyorum! Kim haklı?

Ev alışverişi yapılacak. Eşyalar vsler mobilya falan. Erkek tarafı uzak şehirdeler bize karışmıyorlar. Kendi annem babam da karışmaz gidin beğenin diyorlar. Nişanlım hep beraber gidelim bakalım eşyalara diyor. İçten içe sinir oluyorum. Ben baş başa gidip bakmak istiyorum oysa.

Yaptığı doğru mu yanlış mı nasıl?
Nişanlımın, "Eşya seçmeye hep birlikte gidelim." demesine sinir oluyorum! Kim haklı?
Cevapla