Alışveriş & Hediyeler Sevgililer Günü Yarışması baş-lı-yor! 14 Şubat’ta sevgiline aşkını anlatmak için ne hediye edeceksin? (Sayfa 6) Karaca Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2834 Sevgililer Günü Yarışması baş-lı-yor! 14 Şubat’ta sevgiline aşkını anlatmak için ne hediye edeceksin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 62 kişi beğendi
dominant8788 Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Sevgilim olsun da dilesin benden ne dilerse 😂 2 2 Yorumla atakocak +1 yıl kurban olurumm Yorumla dominant8788 +1 yıl 😂😂😂 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Yüzük istiyorum ama alan yok 1 2 Yorumla victoriawhillam +1 yıl Bende dedim yüzük alPara mı var dedi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aynen Yorumla
GARA4270 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Sevgilimiz yok ki be. Olsa güzel Bi heidye alırdık 1 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Sweatshirt aldım bence gayet tatlı bir hediye
Sevgili yok yoksa düşünürdüm
sevgilim olsa hediyeyi düşünürdüm
Aramizdaki duyguyu yansitacak birsey olurdu
Karaca güzel seçim olurdu hediye olarak
Dusunmedim henuz hediyemi
Ona en büyük hediye benim 😂
sevgilisi olmayanlar nolcak
yorumlardan fikir almaya geldim...
sevgilim yok rahatım çok şükür
Ben karaca ürünlerini tavsiye ederim
Sevgilim yok mutluyum huzurluyum
Sevgilim olsun da dilesin benden ne dilerse 😂
kurban olurumm
😂😂😂
Sevgilisi olmayanlar gelin sarılalım :(
gözlerimiz yeter gerisine gerek yok ❤️❤️
Benim sevim yok falan işte
bu sene hediyesiz geçireceğiz maalesef
Hediyeye bak bee ama bize çıkmaz
Sevgilim yok ama kendime alıcam😂
Hiçbir şey o gitti şans yok
Hâlâ düşünüyorum karar veremedim :(
Hayallerimi hediye etmek istiyorum
Aşkım yok ki hediye alayım
Termos, içecek içini sevgimde kalbini ısıtsın 🥰
Yüzük istiyorum ama alan yok
Bende dedim yüzük al
Para mı var dedi
Aynen
Erkekler Ne Diyor
Mükemmel içerik mükemmel konu
Ay küresi alırdım sevgilim olsaydı ama yok
tabak takımıda gerçekten harikaymış 🙄🙄
Yok ki hediye alalım…. 😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞
Güzel yazı olmuş emeğinize sağlık
Ne verce Karaca’cın çatal bıçak seti mi vercen?
Sevgilim yok rahatım. Daha doğrusu vardı ayrıldım.
Zor da olsa araba aldım. Hiçbir yerde yok araba.
Olmadığı için edemeyeceğim
Kendimi. Daha iyi bir hediye yok cunku😀
Kolye seti hediye edeceğim
Tencere tava çatal bıçak kaşık seti
Sevgilimiz yok ki be. Olsa güzel Bi heidye alırdık
En büyük hediye benim daha ne olsun 😄
Henüz bir şey bulamadım..
Sevgilim yok gerek duymuyorum.
Sevgilim yok olsaydı düşünürdüm
Guzel paylasim guzel bence olmus.
Pırlanta 💍 almayı düşünüyorum
önce hediye edecek kişi lazım
Bu sene de kardayım çünkü sevgilim yok
Sevgilim olsa düşünürdüm ama maalesef yok
Ama bir sorun var bil bakalım ne?
Benimde yok sevgilim... hiç bişi almam
Karaca’nın mükemmel ürünleri var
Sevgilim olsa alırdım ama yok maalesef.
Tamam da bilin bakalım ne eksik
Hiç kısmet olmadı ki😂😂😂🤨
Kişilik hediye ederdim. En güzel hediye
Valla benimki olsa düşünürdüm