Alışveriş & Hediyeler Sevgililer Günü Yarışması baş-lı-yor! 14 Şubat’ta sevgiline aşkını anlatmak için ne hediye edeceksin? (Sayfa 5) Karaca Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2834 Sevgililer Günü Yarışması baş-lı-yor! 14 Şubat’ta sevgiline aşkını anlatmak için ne hediye edeceksin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 62 kişi beğendi
herhangibiri367 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Daha düşünüyorum ama alacak bisey bulamadım 2 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Sevgilim yok.. olursa bu paylaşıma gelicem 0 1 Yorumla THEGRAVEDİGGER +1 yıl Ahaha aynı durum Yorumla
Matematefornothing Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Karaca en sevdiğim markalar biri diyebilirim💜 1 0 Yorumla
tatlibelancxk Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl yine yanliz gircem kendime mi hediye aliym 😂 1 0 Yorumla
_Bitter_Çikolata_ Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl Sevgilim yok. Kendime hediye almayı düşünüyorum. 1 0 Yorumla
Slw92pdpwpdpwpe Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl İkimiz için de anlamlı olan küçük bir şey alırım 1 0 Yorumla
getirbirmutluluuuk Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Sadece evlilik yıldönümüne önem veririm. 1 0 Yorumla
Wosty Takip Et Guru Yaş: 102 , eic 88% +1 yıl Kendime alcam sadece baskasina gerek var mi? 1 0 Yorumla
Hayal_Hanem371 Takip Et Xper 7 Yaş: 110 , eic 62% +1 yıl bende karaca var tavası çok güzel 0 0 Yorumla
aren289 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 83% +1 yıl Boş zaman değil mi güzel anılar diliyorum 0 0 Yorumla
Zindanadasi Takip Et Master Yaş: 35 , eic 52% +1 yıl Sen sevgili bul, ben hediye alırım 😏 0 0 Yorumla
cingalabungala Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 94% +1 yıl Gerçek gök taşından yapılma kolye hediye ederdim 0 0 Yorumla
Hakancancix Takip Et Xper 4 Yaş: 25 , eic 36% +1 yıl Kararsızım :( öneri olan yorum yapabilir mi? 0 0 Yorumla
benfavor Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 94% +1 yıl Pas geçiyoruz o günü son dakika sürprizi olmazsa 0 0 Yorumla
UfukAlabay Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 68% +1 yıl Karaca bu işi yapıyor porselen de rakipsiz 0 0 Yorumla
zegmax Takip Et Xper 7 Yaş: 42 , eic 36% +1 yıl Şayet olsa idi gönlümü vermişim daha ne olsun 😂😂 0 0 Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Sevgilim yok paramda yok alan olursa kabul ederim. 0 0 Yorumla
samedjackson Takip Et Master Yaş: 28 , eic 70% +1 yıl Sevgilim olsa dusunurdum iyi ki yok 😂 0 0 Yorumla
ANGAY Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 67% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 358 cevap paylaştı. hiçbir şey almıyorum kendime alıcam 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Sevgilim yok kiiiiiii alayım
Kendimi diyomuşum olur mu olur
Daha düşünüyorum ama alacak bisey bulamadım
sanırım yine parfum alacağım
Eger olsaydi guzel bir hediye verirdim
Hiçbisey almicam bu sefer ben😂
Kahve makinesi harika olur ya
Sevgilim yok.. olursa bu paylaşıma gelicem
Ahaha aynı durum
Sevgilim yok ki para cepte kalıyor 😂
Ben ona en büyük hediyeyim 🤣
Muhteşem soru ama sevgilim yokkk
Çeyiz paketi şimdiden aldım...
Ben onun en büyük hediyesi olmalıydım...
Onu sevdiğimi söylemem yeter
Sevgililer günü mü o da nedir yeniliyor mu?
Karaca en sevdiğim markalar biri diyebilirim💜
Yuppi gelsin sevgililer günü
Sevgilim olmadığı için öyle bir derdim yok
Gayet iyi çok beğendimmmm...
Kahve makinesi alırdım sevgilime ama yok sevgilim
Hiçbir şey çünkü sevgilim yok
yine yanliz gircem kendime mi hediye aliym 😂
mektuup yazmayı dusunuyorum
Sevgilim yok maalesef benim
Asla okumayacağı kitaplar alacam
Tencere seti Alacam karaca
Sevgilim yok. Kendime hediye almayı düşünüyorum.
İkimiz için de anlamlı olan küçük bir şey alırım
Sadece evlilik yıldönümüne önem veririm.
Manevi bir hediye çok daha anlamlı olabilir
Erkekler Ne Diyor
Kendime alcam sadece baskasina gerek var mi?
Hediyemi seceyimde kime seçiyim
Bu yıl hediye yok kusura bakmasinlar
Hediye edemiycem. Çünkü yok öyle birisi.
Sevgilim yok KaRaCa bana sevgili bul :(
hediyeme sevgili bulmam lazım önce
Bu soruya cevap veremiyor olmak ne acı ☹️
100 TL için bu kadar zahmete girmem.
bende karaca var tavası çok güzel
Boş zaman değil mi güzel anılar diliyorum
Ona kendi değerini aksettirecek bir söz bile kafidir bence🙂
Sen sevgili bul, ben hediye alırım 😏
Gerçek gök taşından yapılma kolye hediye ederdim
Kararsızım :( öneri olan yorum yapabilir mi?
Sevgilim yok bu yuzden kafamda rahat
Pas geçiyoruz o günü son dakika sürprizi olmazsa
Karaca bu işi yapıyor porselen de rakipsiz
Şayet olsa idi gönlümü vermişim daha ne olsun 😂😂
Olmayan Şeye Bişey seçemeyiz :)
Geleceğimiz için bir Karaca takımı alırdım.
Ama bişey eksik bil bakalım ne :D
O dedim yok sevgili yok 😏
Sevgilim yok paramda yok alan olursa kabul ederim.
Sevgilim olsa dusunurdum iyi ki yok 😂
hiçbir şey almıyorum kendime alıcam
maalesef öyle bi derdim yok :)
Sevgilim olsa da anlatsam :(
Bi sevgili bulalımda sonra bakarız
Anlamlı bir şey olsa gerek
Ahh keske sevdigimde beni sevseydi ama...