Alışveriş & Hediyeler Sevgililer Günü Yarışması baş-lı-yor! 14 Şubat’ta sevgiline aşkını anlatmak için ne hediye edeceksin? (Sayfa 4) Karaca Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2834 Sevgililer Günü Yarışması baş-lı-yor! 14 Şubat’ta sevgiline aşkını anlatmak için ne hediye edeceksin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 62 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl en guzel hediye benim olsum ucak alacagim sozlume ucacagiz 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 1 0 Yorumla
Hshshsshaa Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 58% +1 yıl Cnmm cok güzel hediyeler cnmm teşekkürler 1 0 Yorumla
sychopathcat Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 78% +1 yıl sevgilim yok be... olsaydı fena olmazdı gerçi :)) 1 0 Yorumla
kuzeyinışığı Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl Sevgilim yok o yüzden kendime alacağım😆 1 0 Yorumla
llbarbiell Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 80% +1 yıl Olmayan kişiye ne alabiliriiim ahahahahaha 1 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 , eic 41% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 587 cevap paylaştı. Ürünler çok güzel... Ama işte 0 0 Yorumla
Anteros35 Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 94% +1 yıl bence önce sevgilimin olması gerek hediye için 0 0 Yorumla
TugceErol41 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Olsa hediye edeceğiz ama yok ki :D 4 1 Yorumla kâzım45 +1 yıl Sen buna mı üzüldün lütfen duymamış olayım ben sana alırım 😀 Yorumla
yenice06 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 , eic 81% +1 yıl Güzel bir elbise kolye takı seti Olabilir 1 0 Yorumla
YavuzSelimBey Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl hediye kolay işte bil bakalım ne eksik :) 1 0 Yorumla
Strong_Warrior Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Hiçbir şey. Çünkü hak etmiyorlar. :) 1 0 Yorumla
McLareN558 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 69% +1 yıl Hmmm benim alanım sürpriz yapmayı severim 1 0 Yorumla
Kedisever87 Takip Et Xper 5 Yaş: 38 , eic 90% +1 yıl Güzel bir uygulama olmuş tebrik ederim 1 0 Yorumla
delioghlan_ Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 31% +1 yıl Ah ah olsa da anlatsak platonik idare edicezz... 1 0 Yorumla
rockcıadam12 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 67% +1 yıl Ögretmenler gününü kutliycam güvenmemeyi ögretdi 1 0 Yorumla
drifter00 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 85% +1 yıl Sevgili mevgülüm yok olmasın da zaten temennim :) 1 0 Yorumla
ferman87 Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 45% +1 yıl Tezgah üstü mikser var mı? Ekmek yapsın bana 1 0 Yorumla
Mustafacan30 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl maalesef olmadığı için hiçbir şey almıyorum 1 0 Yorumla
restinerest Takip Et Master Yaş: 46 , eic 61% +1 yıl İki bin TL para vereceğim daha ne olsun 1 0 Yorumla
Berkan63 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Güzel bir manto almayı düşünüyorum ya da kolye 1 0 Yorumla
Abdurrahman00t Takip Et Master Yaş: 28 , eic 70% +1 yıl Sevgili olmadığı için hediye de alamıyorum 1 0 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 , eic 97% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 372 cevap paylaştı. Seven için hergün sevgililer günüdür 1 0 Yorumla
serdarsinanatmaca Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 72% +1 yıl Doğu Ekspres bileti VIP kamara 1 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,2b cevap paylaştı. Çok güzel bir hediye olacak 1 0 Yorumla
bayramkaradaglı Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl Sevgilim yok maalesef… Belki başka sefere 😂 1 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
en guzel hediye benim olsum ucak alacagim sozlume ucacagiz 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Cnmm cok güzel hediyeler cnmm teşekkürler
Olmayana hediye alınmaz karaca
Sevgilim yok o yüzden hiçbir şey
sevgilim yok be... olsaydı fena olmazdı gerçi :))
Yarın çıkıp kendime bı tava alıyım🙂
Sevgilim yok o yüzden kendime alacağım😆
Sevgilim yok o yüzden hediye de yok 😂🤷
Sevgilim yok boşanma aşamasndym
Sevgilim olmadigi icin boyle bir derdim yok😂😂
Benim için çok güzel bir hediye olurdu ama ayrıldık
Olmayan kişiye ne alabiliriiim ahahahahaha
Ürünler çok güzel... Ama işte
Doğum günüm 13 Şubat 😄
bence önce sevgilimin olması gerek hediye için
Başlasın bakalım pekte önemi yok
Onu özledim o gelsin yeter :(
Saat çok klasik ama yapacak bir şey yok
Tencere seti hediye edeyim de yemek yapsın
Ben istiyorum 1,50 karat tektaş
Kimse almıyor
Depresyondayım sevgilim yok
Ay küresi alıcamm ama tam emin degilim
Sevgilim yok kendi kendime hediye alacağım
Sevgilin var mı diye sor bi
Şu an sevgilim yok olsa alırdım
Bu sene düşünmeme gerek kalmadı seneye artık 😂
Olsa hediye edeceğiz ama yok ki :D
Sen buna mı üzüldün lütfen duymamış olayım ben sana alırım 😀
bir şey hediye edecek sevgili yok :)
Olsada bi manitimiz hediye alsak
Hiçbir şey etmeyeceğim artık bittiği için
Erkekler Ne Diyor
Çok güzel kampanyaymış...
Böyle günleri kutlamıyorum.
Güzel bir elbise kolye takı seti Olabilir
Dusunuyorum kendimce daha bulamadim😊
Sevgilim yok ama anama bir gül alırım
Hiçbirisi çünkü yok olmayacak :)
Yine yalnız gireceğiz lanet olsun
hediye kolay işte bil bakalım ne eksik :)
Hiç bişey çünkü sevgilim yok 😅
Hiçbir şey. Çünkü hak etmiyorlar. :)
Hmmm benim alanım sürpriz yapmayı severim
Sevgilim yok ama bir ilişkiye açığım
Güzel bir uygulama olmuş tebrik ederim
Ah ah olsa da anlatsak platonik idare edicezz...
Teşekkür ederim paylaşım için
5 taş
Ögretmenler gününü kutliycam güvenmemeyi ögretdi
Sevgili mevgülüm yok olmasın da zaten temennim :)
Tezgah üstü mikser var mı? Ekmek yapsın bana
maalesef olmadığı için hiçbir şey almıyorum
İki bin TL para vereceğim daha ne olsun
Yok ama olsa kolye olurdu
Güzel bir manto almayı düşünüyorum ya da kolye
Sevgili olmadığı için hediye de alamıyorum
Seven için hergün sevgililer günüdür
Doğu Ekspres bileti VIP kamara
Çok güzel bir hediye olacak
Bakacağız artık daha vakit var...
Sevgilim yok maalesef… Belki başka sefere 😂
sevgilisi olmayan çoğunluk var
manita yok be canım napçan